nyt muakin kyllä hiukan tympäsee, vapaapäivä meni sivu suun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
toista viikkoa mä olen odottanut, että tänään anoppi ottaa nuo pienemmät hoitoonsa, ja mä saan sitten vaan olla löhötä tämän päivän ja rentoutua.

Illalla vielä ennen nukkumaan menoa muistutin miestä, että muistaa varmasti jättää turvaistuimen, kun anoppi on tulossa muksuja hakemaan.
Niin eiköhän tuo sitten UNOHTANUT jättää sen istuimen, joten siihen sitten meni mun vapaa päivä.
En edes yritä väittää etteikö harmittais, kyllä melkein itku pääsi. Vaikken mä nyt mikään loppuunpalanut ja pohjattoman väsynyt olekaan, niin kyllähän se vapaa päivä joskus ja jouluna on ihan mukavaa.

ihan ei mulla kunto riitä siihen, että kävellen lähtisin viemään, 15km matkaa. menis päivä kävelyyn :D

Vois kyllä harkita tota toisen istuimen hankkimista mummolaan, tulevaisuudessa kun joudun jonkun verran heidän kyytiensä varassa olemaan.

[QUOTE="jep";23578293]Näiden satunnaisten mummolakuskausten vuoksi meillä mummo ja pappa ovat ostaneet omaan autoonsa istuimen :)[/QUOTE]

Eiköhän sen istuimen kuuluisi ihan lapsen vanhempien ostaa eikä maksattaa isovanhemmilla

Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä;23578337:
Eiköhän sen istuimen kuuluisi ihan lapsen vanhempien ostaa eikä maksattaa isovanhemmilla

Ihan itse halusivat ostaa kun useampi lapsenlapsi on, toki tarjouduimme sen maksamaan muttei kelvannut :)

[QUOTE="mies";23578447]Niin, sen jälkeen kun olit pyytänyt. Eli muutetaan kysymystä: Miksi et itse tehnyt sitä heti, miksi nakitit homman miehellesi?[/QUOTE]

Miehet on just tommosia, vinee joka asiasta eikä viitti tehä mitään toisten hyväks edes pyydettäessä.

[QUOTE="Pirttihirmu";23578469]Miehet on just tommosia, vinee joka asiasta eikä viitti tehä mitään toisten hyväks edes pyydettäessä.[/QUOTE]

Jos ihan tarkkoja ollaan, en ole "vinennyt" mistään, vaan päin vastoin kysyin perusteluita ap:n valittamiselle. Hyvä, että otit tuon viitsimisen esille. Ap:n mies vain yksinkertaisesti unohti sen tuolin. Ei ilkeyttään tai laiskuuttaan, vaan ainoastaan unohti. Ap sen sijaan muisti, mutta ei kuitenkaan viitsinyt itse tehdä mitään.