Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon

• Viestiketjun aloittaja "Sandra"
  • Ensimmäinen viesti
Dippainssi
Entisenä teekkarityttönä täytyy kyllä sanoa, että oma opiskelukaveripiiri tienasi mielummin oman alan töissä ihan kunnon kuukausipalkkaa (siis osa-aikaisena kuitenkin). En tunne ketään, joka olisi rahoittanut opintojaan seksipalveluilla.

Mutta en yhtään ihmettele, jos tämä on käytäntö sellaisilla aloilla, joilla ei ole alan töitä opiskelijoille niin hyvin tarjolla. En näe tuossa ongelmaa, jos myyjä itse tekee hommaa vapaaehtoisesti.

Kulli
En ihmettele yhtään. Montakohan tuntia pitäisi esim. siivota että saisi 300e, eli saman mitä saa tunnin panoista.

Ne naiset jotka ei hyväksy huoraamista, on varmaan niin rumia ettei kukaan ostaisikan niiltä.

Mä oon vähän miettinyt, että ehkä jotkut tekee tommosta. Nyt en haluis olla rasisti, mutta pakko sanoo, että mun koulussa on monen maalaista kansalaista. Jotku ulkomaalaiset tytöt ehkä ostaa aika kalliita vaatteita ja muuhunkin käyttää rahaa. Ovat kyllä kauniita. Joskus vaan ajatellut, että ehkäpä tälleekin tulis rahaa.

Emmä kyl antais rahasta kellekään 50v läskihikikasalle. Mutta mites sitten jos oliskin ihan ok mies. No ne saa ehkä muutenkin...

"Mies"
Minä ajattelin, että voisin myydä itseäni ihan muutenkin. Opiskelut on jo hoidettu mutta työ ei ole kivaa. Kertataksa vois olla ihan vaan satasen, koko yöstä tai päivästä 300. En ottais asiakkaaksi kyllä kuin kauniita naisia. No kohtuullisetkin käy... Tuntu vaan, että kauheen moni ei olis valmis maksamaan kun ei baarista lähe mukaan kukaan. Sitten se illan viimeisellä ja rumimmallakin menee pupu pöksyyn taksijonossa.... No saanpahan sitten kotona oman käden kautta.

Ehkä mulla ei ole tulevaisuutta tolla alalla

"vieras"
Mä oon vähän miettinyt, että ehkä jotkut tekee tommosta. Nyt en haluis olla rasisti, mutta pakko sanoo, että mun koulussa on monen maalaista kansalaista. Jotku ulkomaalaiset tytöt ehkä ostaa aika kalliita vaatteita ja muuhunkin käyttää rahaa. Ovat kyllä kauniita. Joskus vaan ajatellut, että ehkäpä tälleekin tulis rahaa.

Emmä kyl antais rahasta kellekään 50v läskihikikasalle. Mutta mites sitten jos oliskin ihan ok mies. No ne saa ehkä muutenkin...
Eihän seksin ostamisessa ole kyse siitä etteikö sitä saisi muuten. Miehet jotka saavat seksiä sormia napauttamalla ostavat sitä silti.

"Mies"
[QUOTE="vieras";23578029]Se on helppoa, vaihtelu virkistää ja itse ostamisesta saa kiksejä.[/QUOTE]

Pakapuhetta. Toki tommosiakin miehiä on, mutta ei valtaosa. Itte olen muutaman kerran seksiä ostanut ja jonkun verran muuten pyörinyt "Etelä-Helsingissä" noissa paikoissa. Kyllä se miesporukka on pääosin sellaista, jotka tuskin muuten sais niiltä hehkeiltä 16-25v naisilta. Toki on poikkeuksia. Mut ne on sitten yleensä seksiaddikteja.

Miksi sinä saat kiksit seksin ostamisesta. Onko se heikommassa asemassa olevan nöyryyttäminen vai mikä ?

"vieras"
[QUOTE="Mies";23578105]Pakapuhetta. Toki tommosiakin miehiä on, mutta ei valtaosa. Itte olen muutaman kerran seksiä ostanut ja jonkun verran muuten pyörinyt "Etelä-Helsingissä" noissa paikoissa. Kyllä se miesporukka on pääosin sellaista, jotka tuskin muuten sais niiltä hehkeiltä 16-25v naisilta. Toki on poikkeuksia. Mut ne on sitten yleensä seksiaddikteja.

Miksi sinä saat kiksit seksin ostamisesta. Onko se heikommassa asemassa olevan nöyryyttäminen vai mikä ?[/QUOTE]

Kumpi sinun mielestä on heikommassa asemassa kun seksiä ostetaan ja myydään?

"Mies"
[QUOTE="vieras";23578156]Kumpi sinun mielestä on heikommassa asemassa kun seksiä ostetaan ja myydään?[/QUOTE]

Riippuu aika paljon tilanteesta. Varmasti jos virolainen nainen nykyään myy itseään, on se oma päätös ja toisaalta osa sitä kulttuuria. Ja toisaalta osa suomalaista mieskulttuuria on se, että voi ostaa (osa vain, suurin osa miehistähän ei kuitenkaan osta seksiä). Eli tässä tapauksessa ei voi sanoa, että kumpikaan olisi heikommassa asemassa.

Jos jollekin onnetomalle reppanalle myy nainen seksi, voi se reppanamies olla heikommassa asemassa. Ja sitten toisessa ääripäässä on ihmissalakuljetuksen uhritytöt.

Ne, jotka haluavat nöyryyttää ja tuntea vallantunnetta, ostaisivat mieluiten juuri sellaisilta, jotka olisivat heikoimmassa mahdollisessa asemassa. Se vaan yleensä on hankalaa, joten he tyytyvät ostamaan fantasian tuosta. Ilmeisesti sinä lukeudut näihin miehiin, joille nimenomaan se tunne siitä kun nainen nöyryytettynä tulee harrastamaan pakosta seksiä kanssasi, on tärkeintä. Tai ehkä ei ? Jos ei niin kerro toki.

Ne naiset jotka ei hyväksy huoraamista, on varmaan niin rumia ettei kukaan ostaisikan niiltä.
No olipa typerä kommentti sulta. Eihän tuolla mielipiteellä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa ja aika tyhmä pitää ihmisen olla jos oikiasti luulee, että ulkonäöllä olisi jotakin merkitystä mielipiteisiin yleensäkään.

Mulle on aivan sama jos joku haluaa seksiä myydä, mutta mä itte en haluaasi tehdä sitä. En vaikka olisin universumin kaunein nainen.

"Vieras"
Miksi kaunistella asiaa? Ap olisi voinut kirjoittaa, että moni naisopiskelijoista huoraa. Sitähän se on. Aika vaikea on tietty kenenkään myöhemmin asiallisesti suhtautua ihmiseen, joka on huora opiskeluaikanan. Siksi asiasta ei varman puhuta.

Useimmat ei ajattele, että se leimaa naisen ikuisesti. Jos siis juttu leviää, niin voi olla melko varma siitä, että ihmiset kohtelee sen jälkeen sua aina huorana :(

"eee"
[QUOTE="vieras";23578029]Se on helppoa, vaihtelu virkistää ja itse ostamisesta saa kiksejä.[/QUOTE]

Lisäksi ostetulta naiselta saa todennäköisesti haluamansalaista seksiä, esim. suuseksiä, anaaliseksiä tms, jota nyt ei voi miltään baarista bongatulta yhden illan jutulta vaatia.

Tienasin päivän ruoan hyvinki monena päivänä antamalla omalle ukolleni vaikken tosiaankaan halunnu. Jos en antanu, olin nälässä. Eli kai mie myin itteäni...

Nii ja tuo mies on ollu ex-mies jo kauan, ja onneksi jo mullan alla...

"Niko"
[QUOTE="vieras";23578573]Mitä eroa on sillä jos harrastaa baaripanoja tai myy seksiä?[/QUOTE]

Toinen jakaa itseään ilmaiseksi ja toinen ottaa siitä myös maksun? Itse en tuomitse tämän alan naisia ja miksipä pitäisikään.

"Mies"
[QUOTE="vieras";23578573]Mitä eroa on sillä jos harrastaa baaripanoja tai myy seksiä?[/QUOTE]

Sun kanssa on aika mahdoton keskustella kun vastaat perusteluihin yhden lauseen uusilla kysymyksillä. Toinen on seksin harrastamista, toinen ammattiin verrattavaa touhua. Kyllähän moni ihminen esim. tekee joitakin asioita huvin vuoksi ja toiset joitakin asioita maksusta.
Aika epäsuhdat vaihtoehdot sulla tossa.

"vieras"
[QUOTE="Mies";23578619]Sun kanssa on aika mahdoton keskustella kun vastaat perusteluihin yhden lauseen uusilla kysymyksillä. Toinen on seksin harrastamista, toinen ammattiin verrattavaa touhua. Kyllähän moni ihminen esim. tekee joitakin asioita huvin vuoksi ja toiset joitakin asioita maksusta.
Aika epäsuhdat vaihtoehdot sulla tossa.[/QUOTE]

Voihan ammattilainenkin harrastaa seksiä, harrastuksesta tuli ammati, hän vain myös ottaa maksun siitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23577974]Eihän seksin ostamisessa ole kyse siitä etteikö sitä saisi muuten. Miehet jotka saavat seksiä sormia napauttamalla ostavat sitä silti.[/QUOTE]

Niin vissiin... Kyllä se on niin, että fiksu mies, joka saa seksiä, ei sitä alennu ostamaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23581937]Vähän kyllä mietityttää, että minkähänlaisia nämä itseään myyvät opiskelijat oikein ovat. En ole koskaan kuullut yhdestäkään, joka moista harrastaisi.[/QUOTE]

Ihan tavallisia kokoomuslaisia tässä ollaan.

powfnv
[QUOTE="vieras";23581937]Vähän kyllä mietityttää, että minkähänlaisia nämä itseään myyvät opiskelijat oikein ovat. En ole koskaan kuullut yhdestäkään, joka moista harrastaisi.[/QUOTE]

Fysioterapian opiskelijoiden "hieronta" on ollut aika kovassa maineessa aiemmin...

Yhteistyössä