eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

  • Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
mee hoitoon
niin, teini-iässä kaikille pitäs kehua kuinka paljo on saanu ja keneltä. Aikuisena ei uskalleta tunnustaa. Eikö sua hävetä olla olemassa ku tunnustat vanhempies tekosia?
 
Pölytys
Kyllä täälläkin mekon alla tapahtuu :D
SEhän on nyt vaan elämän jatkuvuudesta kysymys... Valitettavasti se on luonnollisin ja helpoin tapa lisääntyä laskemalla mällit sisälle :) Johan se olisi ,kun se tapahtuisi pölyttämällä :D :D Iskää???? Äiskäää???
 
"riina"
Kyllä mäkin välillä mietin, että noikin on ollut silleen, mutta en vain raskaana olevista vaan kyllähän yleensä ihmiset saavat seksiä elämässään. Ja sehän on ihan normaalia aikuisten välistä kanssakäymistä. En ajattele sitä mitenkään, että hyi. Meille on tulossa toinen lapsi ja kohta aiotaan kertoa siitä muillekin, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään, että nyt ihmiset ajattelee, että toi on saanu taas kikulia... Sillä tavallahan niitä lapsia on kautta aikain tehty.
 
hähää
Mitäs häpeämistä siinä on, että saa melaa joka päivä? Päinvastoin sehän on suuri ylpistelynaihe. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, kuten kateellinen hapannaamainen ap. Harmittaako, kun sinä et saa?
 
"huh"
EI hävetä. Mielestäni on ihan luonnollista, että 30-vuotias naimisiaa oleva nainen harrastaa seksiä miehensä kanssa. Enemmän hävettäis jos sitä seksiä ei koskaan olis.
 
Mutta mites sitten kun lapsi/lapset on syntynyt...? Ethän sä voi mennä niiden kanssa koskaan ulos, ettei kukaan arvaa sun olevan äiti. Siinähän se seksin harrastaminen tulee selville kuitenkin!
Tätä ittekkii mietin.
Eihä näije lasten kaa tosiaan voi mennä mihkää, suuri salaisuus paljastuu heti kun laps huutaa pihalla: "äitii"

Että miks vaan raskaana olevien pitäs hävetä että on saanu?
Kaikkien äitien pitäis hävetä :attn:

*ripustaa jo omia häpeäverhoja ikkunaan*

Ja pitääks miesten/isien hävetä sit kans???

Moon todistetusti kolmesti saanu, pitäskö nyt itkee vai nauraa, yhhyyy vaa kolmesti vai jee jo kolme kertaa

Tulispa jo ilta nopsaan,
ja ukko (siis kotiin ;) )
 
"vieras"
Isommista lapsistakin on varmaan kauheaa nähdä kun äitinsä on maha pystyssä. Ajattelevat varmaan vähän oudoksuen. kannattaisi lapset tehdä pienellä ikäerolla niin etteivät he voi ymmärtää tilannetta pieninä. Eniten ajattelisin lapsiani tässäkin asiassa, enkä julistaisi maha pömpöllään miten on kikulin päällä istuttu.
 
saanut
on se kumma että pitää leveillä ja julistaa että saa seksiä ihan kun se ois joku saavutus. kyllä kaikki munaa osaa hautoa.

Aika pahassa puutteessa taidat olla, jos raskausmahaa pidät seksillä leveilynä. No ehkä joskus tärppää sullakin!
 
"lumihiutale"
Siis minä huutelen saaneeni seksiä, kun maha pystyssä kävelen kadulla?? Wau, onpa mulla kovaääninen maha...miks mä en sitä itse kuule? :(

...on ihmisillä kieroutunut mieli, kun ensimmäinen asia mikä raskaana olevasta tulee, on se, että mitenkä on raskaaksi tullut...huhhuh... :D

Tää oli kyllä päivän piristys, kiitos siitä!!
 
Juu, ei hävetä.
Koko melaa en ole edes tämän raskauden eteen nähnyt. Meillä mies kävi siveellisesti eri huoneessa mällittelemässä ja solubiologi nätisti yhdisti solumme kasvatusmaljalla. Oikein vielä sujautti mikroinjektiomenetelmällä sen siittiön sinne munasoluun. Ei tarvittu seksiä ei. ;)
 
"sweet"
Juu, ei hävetä.
Koko melaa en ole edes tämän raskauden eteen nähnyt. Meillä mies kävi siveellisesti eri huoneessa mällittelemässä ja solubiologi nätisti yhdisti solumme kasvatusmaljalla. Oikein vielä sujautti mikroinjektiomenetelmällä sen siittiön sinne munasoluun. Ei tarvittu seksiä ei. ;)
toi on vielä nolompaa, kaikki tietää että ennen lapsettomuushoitoja rynkytetään sänkyä joka asennossa ainakin vuoden ajan. mua hävettäis edes netissä myöntää tuollaista asiaa.
 
Kiitos ap hyvistä nauruista mieheni kanssa :LOL: :LOL:
Pitäiskö miunkin hävetä ku saan melaa mekkoon,enkä vauvaa oo viellä saanu aikasis,oonko mie pervo? :ashamed: :D :LOL:
 
"surusilmä"
Voi kun saiski mennä ylpeenä mahapystyssä!! Mutta vaikka olen saanutkin sitä "melaa" ;) ihan lähes päivittäin niin ei vaan ala mahapömpöttää!! Autas ny "sweet"! Tai niin eihän se sinullakaan tunnu onnistuvan. Turhaa sinulta apua edes kysyn! V:::tu että nää voit olla kade!! Minun ylpeys on se että olen kumminki kahdesti sen "häpeä" kokenut! Minulla on kaksi ihanaa lasta. Olet jäänyt kuule paljosta paitsi!
 
[QUOTE="sweet";23572978]toi on vielä nolompaa, kaikki tietää että ennen lapsettomuushoitoja rynkytetään sänkyä joka asennossa ainakin vuoden ajan. mua hävettäis edes netissä myöntää tuollaista asiaa.[/QUOTE]

Nyt ole väärässä. Ei rynkytetty ei. Kato ei tarvinnut kun tiedettiin heti, että ei niitä lapsia meille sekstaamalla tule. Ei tarvittu vuoden rynkytyssessiota.
Kyllä kaikki alapäähän liittyvä on niin noloa, et mä oon vaan tosi onnellinen ettei mulla oo edes kuukautisia, koska sittenhän pitäis ostaa esim. siteitä tai kuukuppi.. Vähänkö ois noloa..
 
"sweet"
[QUOTE="surusilmä";23573147]Voi kun saiski mennä ylpeenä mahapystyssä!! Mutta vaikka olen saanutkin sitä "melaa" ;) ihan lähes päivittäin niin ei vaan ala mahapömpöttää!! Autas ny "sweet"! Tai niin eihän se sinullakaan tunnu onnistuvan. Turhaa sinulta apua edes kysyn! V:::tu että nää voit olla kade!! Minun ylpeys on se että olen kumminki kahdesti sen "häpeä" kokenut! Minulla on kaksi ihanaa lasta. Olet jäänyt kuule paljosta paitsi![/QUOTE]

on minulla lapsia ei vaan ole tarvetta esitellä mahaa ympäri kaupunkia ja antaa ymmärtää saavani seksiä.
 
"sweet"
Nyt ole väärässä. Ei rynkytetty ei. Kato ei tarvinnut kun tiedettiin heti, että ei niitä lapsia meille sekstaamalla tule. Ei tarvittu vuoden rynkytyssessiota.
Kyllä kaikki alapäähän liittyvä on niin noloa, et mä oon vaan tosi onnellinen ettei mulla oo edes kuukautisia, koska sittenhän pitäis ostaa esim. siteitä tai kuukuppi.. Vähänkö ois noloa..
ei tota kukaan usko takuulla oot melaa ottanu mekkoon ja mällillä mähmännyt.
 
[QUOTE="sweet";23570060]mun mielestä ällöä, ei sitä seksiä tarvis kaikille julistaa.[/QUOTE]

Tuotaaa.. milläs muulla tavalla niitä lapsia sitten voi saada? Ajattelitko, että kun on tullut raskaaksi, pitäisi viettää sisätiloissa aikaansa piilossa, kunnes on synnyttänyt ja sitten kertoa kaikille, että on adoptoinut lapsen ja elää täysin seksittömässä liitossa?

Mitä ehdotat asian ratkaisemiseksi? Jokainen, jolla on maha pystyssä, on ollut jossakin kontaktissa spermaan ja se nyt on se valitettava biologinen mekanismi, jonka avulla täällä ihmiset lisääntyvät. Mainostettiin sitä sitten tai ei.
 

Yhteistyössä