Olipa tökeröt treffit

Olin tossa treffeillä lauantaina, miehen olin tavannut netissä. Miehen antamat tiedot itsestä olivat suunnilleen: Pituus 185 cm, paino 90 kg, ikä 31v. Tyylitajuiseksi ja fiksuksi itseään kuvaili. Juttujen perusteella ihan ok, hiukan oli epävarmuutta ilmassa, mutta mikäs sitä nyt oli treffeille mennä.

No totuus sitten: Mies oli max 180 cm, mutta painoa olikin sitten yli 100 tolleen kompensaationa. Ei nyt silti tossa suhteessa ihan mahdoton, mutta valehtelu vituttaa silti. Naama ja tukka todella tunkkaset, ihme että oli saanut niin ok kuvan itsestään.

Aattelin kuvan perusteella: ei nyt mikään namu, mut jos muuten ok, niin voi antaa (mahdollisuuden, heh). Mut muuten sitten paljon valjumpi ja luonnossa paljon rumempi. Kledjut... herraisä, saaks vielä käyttää nahkaliivejä ???

Mainitsi, et on jotain hienoo sukua. No ei ollu tarttunut ainakaan käytöstavat. Oli olevinaan varakas, mut makso Visa Electronilla. Hei haloo!

Uskomatonta. Kuvitteleeko jotkut luuserit, että kun nainen tulee treffeille, ni se sit antaa säälistä kun valheet paljastuu vai mitä ????

"vieras"
Tartun nyt tuohon yhteen ainoaan kohtaan,että miten maksaminen Visa electronilla kertoo sen ettei ole varakas? Nimenomaan sillä kun maksaa ,on tilillä ehdottomasti oltava sitä rahaa.

g
[QUOTE="vieras";23571874]Tartun nyt tuohon yhteen ainoaan kohtaan,että miten maksaminen Visa electronilla kertoo sen ettei ole varakas? Nimenomaan sillä kun maksaa ,on tilillä ehdottomasti oltava sitä rahaa.[/QUOTE]

näinpä, en tajua miks se mielletään köyhien kortiksi.

[QUOTE="vieras";23571874]Tartun nyt tuohon yhteen ainoaan kohtaan,että miten maksaminen Visa electronilla kertoo sen ettei ole varakas? Nimenomaan sillä kun maksaa ,on tilillä ehdottomasti oltava sitä rahaa.[/QUOTE]

No tuo tuli ehkä heitettyä vähän ilman tietoa. Kiinnitin vaan huomioo, että se toimi jotenkin hitaasti. Tuntui ihan kuin ne rahat olis tullut sieltä silleen hitaasti valumalla :)

Onneksi olen kokenut treffeillä kävijä. Oli sovittu, että frendi tulee tonne ja että lähen kummiskin. Tietty mies soitteli perään "koska synkkas niin hyvin". Totesin, että ei kiitos enää. "Ei, en halua olla edes kaveri, käyn treffeillä usein ja en halua sen jälkeen kaveerata". Jotain se sönkötti sitten siihen ja sitten päätin puhelun. Uskomaton peelo.

"vieras"

Tähän sen verran, että kyllä meillä on ainakin jo vuosia maksettu kultaisella Dinersilla kaikki ostokset. Kerrytämme pisteitä, saamme etuja, pääsee jonon ohi ravintoloissa, ruokaravintoloissa saa paremman pöydän, pääsee lentokentillä vip tiloihin tms.. tuota korttia kun ei saa jos vuositulot on 35 000eur luokkaa.

Mulle tuli pankista Visa Elektron, josta en edes tiedä missä se on. Miksi käyttäisin sitä, kun en todellakaan saa samoja etuja..

[QUOTE="vieras";23571914]Tähän sen verran, että kyllä meillä on ainakin jo vuosia maksettu kultaisella Dinersilla kaikki ostokset. Kerrytämme pisteitä, saamme etuja, pääsee jonon ohi ravintoloissa, ruokaravintoloissa saa paremman pöydän, pääsee lentokentillä vip tiloihin tms.. tuota korttia kun ei saa jos vuositulot on 35 000eur luokkaa.

Mulle tuli pankista Visa Elektron, josta en edes tiedä missä se on. Miksi käyttäisin sitä, kun en todellakaan saa samoja etuja..[/QUOTE]

Nimenomaan, kortista pystyy päättelemään jos jonkinmoista kun on tarkkana :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23571914]Tähän sen verran, että kyllä meillä on ainakin jo vuosia maksettu kultaisella Dinersilla kaikki ostokset. Kerrytämme pisteitä, saamme etuja, pääsee jonon ohi ravintoloissa, ruokaravintoloissa saa paremman pöydän, pääsee lentokentillä vip tiloihin tms.. tuota korttia kun ei saa jos vuositulot on 35 000eur luokkaa.

Mulle tuli pankista Visa Elektron, josta en edes tiedä missä se on. Miksi käyttäisin sitä, kun en todellakaan saa samoja etuja..[/QUOTE]

Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen kun sinulla on dinersin kortti? Mielestäni on oksettavaa leveillä rahoillaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23571954]Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen kun sinulla on dinersin kortti? Mielestäni on oksettavaa leveillä rahoillaan.[/QUOTE]

Leveilinkö? Pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus.
Kerroin vain syitä, miksi minulla on kortti tai miksi sitä käytän. Sitähän tässä haettiin. Korttien vertailuja, syitä ja seurauksia.

Itse käytän sitä Visa Electronia ja ihmettelen kyllä vähän, jos ihminen jolla on säännölliset kunnolliset tulot käyttää lähinnä Electronia :) Mäkin saisin kyllä luottokortin, ja pitää sellanen hankkia syksyn Intian-reissua varten, mutta näin pienillä tuloilla ja menoilla niin luottokortti tuntuu jotenkin hassulta. Isommilla menoilla olen ymmärtänyt, että luottokortin kanssa on jotenkin helpompi pitää kirjaa siitä, kuinka paljon menee kulutukseen, ja sen lisäksi osalla saa kaikenlaisia etuja.

Nyt kun tavallisetkin pankkikortit alkavat olla pikkuhiljaa sirullisia debit-kortteja niin eihän niissä enää ole kauheasti eroa Electroniin, samalla periaatteella toimivat.

Mut itse asiaan: Se on harmi, jos on tahallaan harhautettu. Ei siinä välttämättä merkkaa se, että mies ei olekaan ihannemitoissa tai mitään, vaan se, että toinen osapuoli on valehdellut. Se vähän vie maun koko touhusta.

"vieras"
Se, että on Visa Electron, ei tarkoita etteikö olisi luottokorttia.
Niinpä. Minulla on kaksi luottokorttia ja sitten tuo köyhien kortti. Köyhien elektrooni on vanhalle tilille, uusi visa palkkatilille ja sitten vielä yksi kortti lisää.
Olen nyt sitten varmaan varaton kun käytän visaakin toisinaan kun saa maksutapa-alennuksen eikä siihen tule korkoja, kun hoitaa laskut kokonaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23572004]Ai :) No mulla on aina massia sen verran että ei tartte luotolla ostella. Jotkut kuulemma maksaa lomamatkansakin luotolla..ei sillä etteikö kortti olisi kätevä siellä paikan päällä,mutta että matkat..miksi matkustaa jos ei ole rahaa siihen matkaan? :)[/QUOTE]

Niinpä ja kun muistaa matkustamisen olevan se kaikista halvin tapa viettää vapaa-aikaa, siksi usein ihmettelen miten miksi joutkut joutuvat tekemään senkin velaksi.

Yhteistyössä