eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
"sweet"
se maha oikeen julistaa et munaa on saatu ja kikulia pistetty kerran jos toisenkin eri asennoissa. vielä nolompaa on julistaa et on yritetty vauvaa. sama kun ilmottais et ottaa melaa mekkoon jatkuvalla syötöllä. sit kun vielä kerrotaan et ollaan viikolla 30 niin eipä vaadi suurta laskutaitoa saada selville millon rouva on alistunut mällin loppusijoituspaikaksi.

[QUOTE="sweet";23570082]en mä ainakaan hääyönäkään kehtais miehen kans samassa tilassa viettää yötä. kaikki tietäis heti et mitä siellä tehdään.[/QUOTE]

Meillä ainakin nukuttiin.. :D Kun oli häihin mennessä saanu jo melaa mekkoon sen verran et olin itteni tiineeks saanu... :LOL:

[QUOTE="sweet";23570097]ei mun äiti siitä puhu eikä oo mitään valokuvia tms raskausajosta. toisin kun nykyajan äidit hehkuttaa et on kyrvän päällä istuttu.[/QUOTE]

Et kehtaa julistaa paneskelleesi, mutta karkea kielenkäyttö kiehtoo?

"sweet"
ei tää ruokaan liity. meinasin kuolla myötähäpeään kun tuttavarouva alkoi selittään lapsettomuushoidoistaan. oikeen yksityiskohtasesti selosti et mitä lääkkeitä ottaa ja millon, eipä ole vaikeaa tajuta että yhdyntää aikovat harrastaa perjantaina.

[QUOTE="sweet";23570123]ei tää ruokaan liity. meinasin kuolla myötähäpeään kun tuttavarouva alkoi selittään lapsettomuushoidoistaan. oikeen yksityiskohtasesti selosti et mitä lääkkeitä ottaa ja millon, eipä ole vaikeaa tajuta että yhdyntää aikovat harrastaa perjantaina.[/QUOTE]

:D

"huh"
tarkkaa on, mä en ole vielä kyllä kenenkään raskausmahasta pystynyt päättelemään mistä suunnasta, missä asennossa tai montako kertaa sitä seksiä on harrastettu :D

Lisäks mulle kyllä tulee raskausmahasta mieleen vauva eikä seksi... oonkohan mä jotenkin kieroutunut :/

[QUOTE="sweet";23570123]ei tää ruokaan liity. meinasin kuolla myötähäpeään kun tuttavarouva alkoi selittään lapsettomuushoidoistaan. oikeen yksityiskohtasesti selosti et mitä lääkkeitä ottaa ja millon, eipä ole vaikeaa tajuta että yhdyntää aikovat harrastaa perjantaina.[/QUOTE]

:LOL:

Yhteistyössä