ehehheeee
Joka toisen ulkonäköä arvostelee, laittakoon oman kuvansa tähän ruodittavaksi.
Miksei ruma saisi arvostella rumaa? Tai kaunis rumaa? En tajuu
Joka toisen ulkonäköä arvostelee, laittakoon oman kuvansa tähän ruodittavaksi.
Se on niin helppoo syödä vaan, mutta kyllä niitä kauniitakin pyöreitä naisia on mutta suurimmaksi osaksi on rumia kun ei laita itseensä, eikä panosta ulkonäköön, vaatteisiin yhtään. Kulkeen tyyliin halpa hallin puvussamiks ihmiset antaa ittensä lihota?
tän pitäs kyllä olla tummanvaalea kulta..mulla puskee aina punertava läpi .(Höpö höpö, et ole!
Tänne palstalle saa laittaa vaikka miss universun kuvansa niin silti sataa paskaa niskaan!
Laita otsis ja joku lämpimän ruskea väri. Harvalle suomalaiselle sopii punainen hiusväri, vaikka moni niitä suosii.
itse värjään :7Värjäätkö itse vai kampaajalla? Jos kampaajalla, niin vaihda kampaajaa, tuohan on ihan punainen. Jos itse, niin älä enää valitse noita kullansävyisiä värejä (värikoodissa pisteen jälkeen kolmonen, esim. 8.3), jos sulla on noin voimakas oma punapigmentti. Valitse tuhkaan taittavia sävyjä, värikoodissa pisteen jälkeen ykkönen, esim. 8.1.
?jaaha täällähän näkee tuttuja
Niin samaa mieltä. Tartteis ensin naamalle tehdä jotain. Otsis voisi kuitenkin pehmentää vaikutelmaa.Eiköhän tuohon päähän sopisi parhaiten paperipussi
AhaSä oot Majuri kyllä törkeistä törkein palstalainen! Luojan kiitos ei tarvitse sinua tuntea livenä.
Aha. Voisit painua vittuun tästä ketjusta, jos ei ole muuta sanottavaa.