Millä perustein olette saaneet autolainan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auto ajatuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auto ajatuksissa

Vieras
Eli meillä on tilanne että auto alkaa piiputtaa, ja mies tarvitsee autoa työssään. Hänellä vakityö, mutta luottotiedot menneet. Minulla taas luottotiedot kyllä kunnossa, mutta teen pätkätöitä ja olen liiton rahoilla muuten.

Riittääkö nämä autolainaan, ja millaiseen lainaan? Nettotulot ovat n. 2200- 4000e/kk.

Onko autolaina järkevin pankista, vai ottaako joku muu laina, kenties muualta?

Eikö osais joku antaa vinkkiä tai kertoa miten teillä, onko vastaavaa tilannetta?

Siis ovatko sinun omat nettotulosi 2200-4000 €/kk, ei kai sentään... En usko että miehesi tuloja huomioidaan ollenkaan. Alkakaa heti säästää, se saattaisi auttaa, jos olisi antaa osa auton hinnasta käsirahana tai jopa kaikki... Pelkään että teidän on tyytyminen käytettyyn autoon.

Menkää autoliikkeeseen ja ottakaa autoliikkeen tarjoama rahoitus. Saat sinä lainan. Ota laina, joka on varmasti maksettavissa. Kuukausierä siinä on se oleellinen juttu. Meillä on viiden vuoden maksuajalla autolaina. Toki tiedän sen korkoineen olevan tyhmä ratkaisu, mutta voihan sen maksa nopsastikin pois, mikäli kykenee ja haluaa.

Siis meillä yhteensä tuon verran :ashamed: Mulla on aika pieni tuo liitonraha jos pelkästään sillä olen, ja miehen tulot vaihtelevat.
Eikö autokaupassa ole kuiten noi korot aikalailla isommat mitä pankissa tällä hetkellä. Hiton luottotiedoton mies, ja mä ku ei oo sitä vakiduunia. :kieh:
Kyllä me tietty kerätään joku käsiraha siihen -ab. 2000-3000€, ja toki käytetty ostettais. Ehkä vm. 2008-2010. Ei mitään vanhaa haluta ostaa, auton tulee olla kuiten "varmapeli".

[QUOTE="Vieras";23567468]Siis häh! Äsken tossa aloittajan kohdalla oli kirjautuneena nikki Lauantaipussi. Poistiko se sen vai näinkö harhoja????[/QUOTE]

niin oliko tää lauantaipussin aloitus vai :D

Eli meillä on tilanne että auto alkaa piiputtaa, ja mies tarvitsee autoa työssään. Hänellä vakityö, mutta luottotiedot menneet. Minulla taas luottotiedot kyllä kunnossa, mutta teen pätkätöitä ja olen liiton rahoilla muuten.

Riittääkö nämä autolainaan, ja millaiseen lainaan? Nettotulot ovat n. 2200- 4000e/kk.

Vakuuksia pitää olla, joko asunto tms. tai takaajat. Autolainathan ei niin suuria ole, että tuloilla hirvittävää merkitystä on.

Meillä on muutama tonni autolainaa. Ei tarvitse takaajia, vaan nimenomaan tulot katsottiin. Otettiin rahoitusyhtiöstä autokaupan kautta kun sitä silloin suositeltiin, mutta tällä hetkellä meidän kannattaisi ehdottomasti ottaa pankin kautta, eli verratkaa huolellisesti. Erilaiset kanta-asiakkuudet yms. vaikuttaa kovasti noiden ehtoihin ja korkooihin.