N
Neitinatu
Vieras
Joo ostan sen clearblue digitalin.
Mies näkee tossa kuvassa vaaleanpunaista viivan kohdalla mutta luulen että sillä on värisokeus 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ap:n raskaus ei ole multa pois ja mukavaahan se olisi jos näin olisi kun kerran kovasti sitä toivookin vielä. Mutta turhan toivon antaminen on ihan yhtä paljon "kiusaamista" kuin plussan väittäminen negaksi, varsinkin kun testaaja itse ei yhtään osaa itse lukea testiä vaan luottaa puheisiin palstalla.
Tee testi ap uudelleen parin päivän päästä, tai vielä parempi, mene labraan niin tuloksen lukeminen on silloin kerrasta selvä. Ja vielä ap selvennökseksi. En halua olla ilkeä, tottakai toivoisin sulle plussaa, ja toivottavasti pikapuoliin niin sulle käykin. Mutta tuo "vaimo" hysterisoi nyt ihan selviä asioita toisenlaisiksi ja sekoittaa asioita sullekin niin pahasti että siihen menetin hermoni.
Joo kiitostosiaan en tiedä mitään raskaustesteistä kun tämä oli eka, ihan pihalla oon. Ikääki vasta 20 vuotta.
Testeissä ei ole mitään viivan paikkaa, vaan jos näkyy jotain on testi tulkitsettavissa positiiviseksi.
Siis mä en nyt oikeesti tajua? miks osa sanoo että mitään viivan paikkaa ei ole. Sitte osa antaa tosi hyvät selitykset että se on ja mikis näin on?
Tämä on ihan totta, ikävä kyllä. Myös raskaustestien tekijöiltä on tullut infoa ettei tätä ns. viivanpaikkaa ole, vaan jos siinä näkyy edes himmeesti jotain, se on plussa. Plussa sitten ei välttämättä aina tarkoita sitä, että olisi raskaana.
Kaikenlaisia taliaivoja mahtuu maailmaan. Tää on vähän sama, kuin että onko Jumalaa vai ei. Paitsi että tiedän sataprosenttisesti olevani oikeassa kun sanon että viivanpaikka on joka testissä. Niinkuin jo on edellä selitetty, se on pakko olla, jotta testi toimii. Sitten on näitä, joille on joku apteekkari tai testivalmistaja muuta väittänyt ja sitä sitten julistetaan totuutena ja hämmennetään muita. Mutta digitaalisessa testissä ei ole tätä ongelmaa onneksi, se vastaa selvällä suomenkielellä.
Mutta soitin apteekkiin ja he sanoivat että kyseisessä testissä ei ole viivan paikkaa?
Ja sinä haukut taliaivoiksi, vaikka kaksi on jo sanonut että on sata varmoja siitä että viivanpaikkaa ei ole. oisko täällä ketään ammattilaista joka tietäs?![]()
Monta sävyä? Lunnonvalkoinen ja puhtaan. tuo viiva on selkeästi luonnonvalkoinen. hahahah. On tää naurettavaa.
Mulla muuten täyttää yks labranega kesällä 3v. Eli apteekin oma ja marketin liuska näytti haamua, clearblue ja labran pissatesti negaa. Mut luotin itseeni ja haamuihin, niinpä pikkukolmonen tuli taloon![]()
Testiin ei tule muuta kuin kontrolliviiva, jos et ole raskaana. Jos siihen tulee pienintäkään viivaa testikohtaan (mikäs se nyt onkaan nimeltään...), niin se merkkaa sitä, että sinulla on jostain syystä HCG-hormonia elimistössä.
Kyllä näkisin tuon plussana, mutta varmista vielä parin päivän päästä.
Voit ihan itse asian todeta, kun käväiset apteekissa ja ostat sieltä apteekin oman, jonka pistät miehesi tekemään ja clearbluen digitaalisen, jonka teet itse. Miehesi testiin ilmestyy samanlainen viiva kuin kuvassasi ja digitaaliseen että ei raskaana.
Ketä tässä nyt pitäs uskoa? Siis sä sanot olevas sata varma? ja sitten aikaisemmin täällä aika moni sanoi että testi ei toimi edes ilman viivan paikkoja.
Jotkut tampiot täällä palstalla luulee että viivanpaikka on joku esiaste haamusta joka siten tarkoittaisi plussaa. Ei ole näin vaan viivanpaikka todellakin on vain se kohta siinä testissä jossa on sitä ainetta joka reagoi (eli värjäytyy vaaleanpunaiseksi) jos testi on plussa.
Hohhoh mitä tekstiä. Osa sanonu että mahd. haamu ja sinä täällä latelet tuollaista. Itse uskon että se on negatiivinen niin turhaan minulle räyhäät mutta tuskin olet asiantuntija ainakaan enempää kuin nekään jotka siinä jotain näkevät.
Kaikenlaisia taliaivoja mahtuu maailmaan. Tää on vähän sama, kuin että onko Jumalaa vai ei. Paitsi että tiedän sataprosenttisesti olevani oikeassa kun sanon että viivanpaikka on joka testissä. Niinkuin jo on edellä selitetty, se on pakko olla, jotta testi toimii. Sitten on näitä, joille on joku apteekkari tai testivalmistaja muuta väittänyt ja sitä sitten julistetaan totuutena ja hämmennetään muita. Mutta digitaalisessa testissä ei ole tätä ongelmaa onneksi, se vastaa selvällä suomenkielellä.