Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap:n raskaus ei ole multa pois ja mukavaahan se olisi jos näin olisi kun kerran kovasti sitä toivookin vielä. Mutta turhan toivon antaminen on ihan yhtä paljon "kiusaamista" kuin plussan väittäminen negaksi, varsinkin kun testaaja itse ei yhtään osaa itse lukea testiä vaan luottaa puheisiin palstalla.

Tee testi ap uudelleen parin päivän päästä, tai vielä parempi, mene labraan niin tuloksen lukeminen on silloin kerrasta selvä. Ja vielä ap selvennökseksi. En halua olla ilkeä, tottakai toivoisin sulle plussaa, ja toivottavasti pikapuoliin niin sulle käykin. Mutta tuo "vaimo" hysterisoi nyt ihan selviä asioita toisenlaisiksi ja sekoittaa asioita sullekin niin pahasti että siihen menetin hermoni.

Joo kiitos :) tosiaan en tiedä mitään raskaustesteistä kun tämä oli eka, ihan pihalla oon. Ikääki vasta 20 vuotta.

Joo kiitos :) tosiaan en tiedä mitään raskaustesteistä kun tämä oli eka, ihan pihalla oon. Ikääki vasta 20 vuotta.

Minäkin olen siis vain ottanut kantaa tämän nimimerkin vaimo puheisiin. Aluksi kirjoittelinkin tähän sinulle, etten tiedä onko tuloksesi haamu vai viivanpaikka, koska se ei ole selvää aina vielä alkuunsa kummasta on kyse, odottamalla näkee. Sitten kun vaimo alkoi kyseenalaistamaan koko viivanpaikan ja väitti , että aina tällaisissa tuloksissa on kyse raskaudesta, niin oli pakko puuttua kuten monen muunkin. :) Sinulle kuitenkin toivon kaikkea hyvää ja sitä positiivista testiä :)

[QUOTE="vieras";23563947]Minäkin olen siis vain ottanut kantaa tämän nimimerkin vaimo puheisiin. Aluksi kirjoittelinkin tähän sinulle, etten tiedä onko tuloksesi haamu vai viivanpaikka, koska se ei ole selvää aina vielä alkuunsa kummasta on kyse, odottamalla näkee. Sitten kun vaimo alkoi kyseenalaistamaan koko viivanpaikan ja väitti , että aina tällaisissa tuloksissa on kyse raskaudesta, niin oli pakko puuttua kuten monen muunkin. :) Sinulle kuitenkin toivon kaikkea hyvää ja sitä positiivista testiä :)[/QUOTE]

Joo! Toki positiivinen ois ilonen yllätys mutta en mä negatiivisesta masennu, tosiaan kun ihan t arkotuksella vauvaa ei vielä yritetty.

[QUOTE="vaimo";23563519]Se viivanpaikka on niin legenda, että voi taivas!!! Sellaista EI OLE olemassa edes!! SE, että saa testiin minimaalisen aavistuksen jotain ja menkat alkaa seuraavana päivänä, tarkoittaa, että olet ollut hetken raskaana! Nämä hyvin, hyvin aikaiset keskenmenot ovat hyvin yleisiä, eikä niitä yleensä edes ehditä huomata!! Tämä on totista faktaa.
Jos testeissä oikeasti olisi ne viivanpaikat, joita voisi jäädä ihmettelemään, testin mukana tulevissa ohjeissa taatusti olisi siitä maininta! Olen tästä puhunut useamman kerran testinvalmistajien kanssa.

Tuossa ap:n testissä näkyy pienoinen haamu. Testaa uudelleen parin päivän päästä aamupissasta.:flower:[/QUOTE]

Tämä on ihan totta, ikävä kyllä. Myös raskaustestien tekijöiltä on tullut infoa ettei tätä ns. viivanpaikkaa ole, vaan jos siinä näkyy edes himmeesti jotain, se on plussa. Plussa sitten ei välttämättä aina tarkoita sitä, että olisi raskaana.

Siis mä en nyt oikeesti tajua? miks osa sanoo että mitään viivan paikkaa ei ole. Sitte osa antaa tosi hyvät selitykset että se on ja mikis näin on?

Kaikenlaisia taliaivoja mahtuu maailmaan. Tää on vähän sama, kuin että onko Jumalaa vai ei. Paitsi että tiedän sataprosenttisesti olevani oikeassa kun sanon että viivanpaikka on joka testissä. Niinkuin jo on edellä selitetty, se on pakko olla, jotta testi toimii. Sitten on näitä, joille on joku apteekkari tai testivalmistaja muuta väittänyt ja sitä sitten julistetaan totuutena ja hämmennetään muita. Mutta digitaalisessa testissä ei ole tätä ongelmaa onneksi, se vastaa selvällä suomenkielellä.

Tämä on ihan totta, ikävä kyllä. Myös raskaustestien tekijöiltä on tullut infoa ettei tätä ns. viivanpaikkaa ole, vaan jos siinä näkyy edes himmeesti jotain, se on plussa. Plussa sitten ei välttämättä aina tarkoita sitä, että olisi raskaana.

Ketä tässä nyt pitäs uskoa? Siis sä sanot olevas sata varma? ja sitten aikaisemmin täällä aika moni sanoi että testi ei toimi edes ilman viivan paikkoja.

Kaikenlaisia taliaivoja mahtuu maailmaan. Tää on vähän sama, kuin että onko Jumalaa vai ei. Paitsi että tiedän sataprosenttisesti olevani oikeassa kun sanon että viivanpaikka on joka testissä. Niinkuin jo on edellä selitetty, se on pakko olla, jotta testi toimii. Sitten on näitä, joille on joku apteekkari tai testivalmistaja muuta väittänyt ja sitä sitten julistetaan totuutena ja hämmennetään muita. Mutta digitaalisessa testissä ei ole tätä ongelmaa onneksi, se vastaa selvällä suomenkielellä.

Ja sinä haukut taliaivoiksi, vaikka kaksi on jo sanonut että on sata varmoja siitä että viivanpaikkaa ei ole. oisko täällä ketään ammattilaista joka tietäs? :D

Testiin ei tule muuta kuin kontrolliviiva, jos et ole raskaana. Jos siihen tulee pienintäkään viivaa testikohtaan (mikäs se nyt onkaan nimeltään...), niin se merkkaa sitä, että sinulla on jostain syystä HCG-hormonia elimistössä.

Kyllä näkisin tuon plussana, mutta varmista vielä parin päivän päästä.

Jestas mitä taliaivoja muutamat ovat. Testi ei toimisi kuten pitää ELLEI SITÄ KOHTAA VIIVALLE OLISI. Vai mihin se väri sitten tulisi niin että siitä muodustuisi VIIVA??

Ja sinä haukut taliaivoiksi, vaikka kaksi on jo sanonut että on sata varmoja siitä että viivanpaikkaa ei ole. oisko täällä ketään ammattilaista joka tietäs? :D

Voit ihan itse asian todeta, kun käväiset apteekissa ja ostat sieltä apteekin oman, jonka pistät miehesi tekemään ja clearbluen digitaalisen, jonka teet itse. Miehesi testiin ilmestyy samanlainen viiva kuin kuvassasi ja digitaaliseen että ei raskaana.

Monta sävyä? Lunnonvalkoinen ja puhtaan. tuo viiva on selkeästi luonnonvalkoinen. hahahah. On tää naurettavaa.

Valkoisia sävyjä on muutakin kuin nuo kaksi... :)

Mulla muuten täyttää yks labranega kesällä 3v. Eli apteekin oma ja marketin liuska näytti haamua, clearblue ja labran pissatesti negaa. Mut luotin itseeni ja haamuihin, niinpä pikkukolmonen tuli taloon :)

Itselläni kävi samanlain ja ultrassa selvisi totuus :)

Testiin ei tule muuta kuin kontrolliviiva, jos et ole raskaana. Jos siihen tulee pienintäkään viivaa testikohtaan (mikäs se nyt onkaan nimeltään...), niin se merkkaa sitä, että sinulla on jostain syystä HCG-hormonia elimistössä.

Kyllä näkisin tuon plussana, mutta varmista vielä parin päivän päästä.

Apteekkari sanoi myös että pieninkin viiva niin kannattaa uus testi tehdä. Tuossa aikaisemmin tää apteekkari vaan haukuttiin paskaksi.

Voit ihan itse asian todeta, kun käväiset apteekissa ja ostat sieltä apteekin oman, jonka pistät miehesi tekemään ja clearbluen digitaalisen, jonka teet itse. Miehesi testiin ilmestyy samanlainen viiva kuin kuvassasi ja digitaaliseen että ei raskaana.

Hohhoh mitä tekstiä. Osa sanonu että mahd. haamu ja sinä täällä latelet tuollaista. Itse uskon että se on negatiivinen niin turhaan minulle räyhäät mutta tuskin olet asiantuntija ainakaan enempää kuin nekään jotka siinä jotain näkevät.

Ketä tässä nyt pitäs uskoa? Siis sä sanot olevas sata varma? ja sitten aikaisemmin täällä aika moni sanoi että testi ei toimi edes ilman viivan paikkoja.

Jotkut tampiot täällä palstalla luulee että viivanpaikka on joku esiaste haamusta joka siten tarkoittaisi plussaa. Ei ole näin vaan viivanpaikka todellakin on vain se kohta siinä testissä jossa on sitä ainetta joka reagoi (eli värjäytyy vaaleanpunaiseksi) jos testi on plussa.

Jotkut tampiot täällä palstalla luulee että viivanpaikka on joku esiaste haamusta joka siten tarkoittaisi plussaa. Ei ole näin vaan viivanpaikka todellakin on vain se kohta siinä testissä jossa on sitä ainetta joka reagoi (eli värjäytyy vaaleanpunaiseksi) jos testi on plussa.

En minäkään käy ketään haukkumaan. Eipä luulisi olevan kenenkään meidän ongelma onko plussa vai ei...

Itse olen asiantuntijoilta varmistanut asian ja luotan heihin ehkä hiukan enemmän kuin tällä palstalla "totuuksia" kirjoitteleviin :)

Hohhoh mitä tekstiä. Osa sanonu että mahd. haamu ja sinä täällä latelet tuollaista. Itse uskon että se on negatiivinen niin turhaan minulle räyhäät mutta tuskin olet asiantuntija ainakaan enempää kuin nekään jotka siinä jotain näkevät.

No en kyllä mielestäni räyhää muille, kuin niille, jotka väittävät, että viivanpaikkoja ei ole. Mikä tekstissä oli vikana/vihamielistä sinua kohtaan? Helppohan tuo asia nyt on tarkistaa, kun teet sen digitaalisen testin. Usko pois, että jos jossain vaiheessa elämää joudut enemmän testailemaan, niin noita epämääräisiä viivanpaikkoja tulet näkemään. Niitä on, sanoi kuka vaan mitä vaan. Suosittelen ihan ystävällismielisestu oikeasti digitaalista testiä tai sitten labratestiä. Ei noita liuskoja kannata tehdä ennen kuin kuukautiset ovat jo huomattavan myöhässä.

Joo no, labraan käy tie huomenna tai ylihuomenna.
kurjaa vaan kun nää käsitykset vaihtelee nii paljon tosta viivanpaikasta. Kun osa sanoo toista ja osa toista. Olisi vaan niin kiva tietää se 100% varmuus.

Jos ei olis viivan paikkaa, niin ei tulis viivaakaan! daa! Mihin se viiva kuuluis tulla jos sille ei ole paikkaa?

En yhtään ihmettele että toisessa ketjussa joku ihmetteli miten täällä on niin tyhmiä ihmisiä! Samaa ihmettelen minäkin!

Btw, mulla haamu on merkannut kemiallista raskautta ja ihan oikeessa raskaudessa testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi jo rv 3+5.

senkin sisältä löytyy liuska jota voi vielä tulkita ja hämmentää oman mielensä mukaan :D :D

Kyllä tuo on ihan selvä nega. Ei edes haamujan haamu.
Kyllä se päräyttää aina kunnolla sen näkymään jos raskaana. Siitä noi apteekin testit ovatkin hyviä et niihin ei ole mulla ikinä tullut haamua.Selvästi on näkyny vaikka on ihan pienillä viikoilla testannu.Viimeksikin testasin rv 2-3paikkeilla ja punaseksi meni.

Yhteistyössä