Mitä kaikkea teidän lapset on suuhunsa laittaneet?

Hannah
Viimeksi tänään on syöty läjä hiekkaa ja pikkukiviä. Joskus kyllä raivostuttaa olla pihalla, kun tää yks tunkee IHAN kaiken suuhunsa minkä käsiinsä saa. Ei siinä paljon perään katsomisetkaan aina auta (tämä tiedoksi sulle "äiti", joka fiksusti näin neuvoit tekemään) .

Melkein mitä vaan tuo 2v on suuhunsa tunkenu.Saippua on pop,konetiskitabletit,vessaharja,hammasharja(pöntössä käytön jälkeen) ja kaikkea pikkutavaraa löytyy edelleen päivittäin suusta.Ja nyt on kaikki tuollaset myrkyt nostettu niin ylös,ettei niihin pääse,ku ei näköjään ikinä opi olla laittamatta suuhunsa :kieh: :x

Lisää? :)

Mä en edes muistanu mainita noita kissan kakkoja ja koiran ruokia. :D
Helmiä ja siskon pikkutilpehööriä aina välillä pitää imeskellä.
Vessapaperiakin on tullut syötyä varmaan rulla tuon 2-vuotisen elämänsä aikana. Tuo poika on ihan mahdoton syöjä, eikä loppua näy vaikka ikääkin jo 2v. :D

Joulun aikaan 8kk ikäisenä poika konttasi lattialla ja mä imuroin, en tiedä mitä oli laittanut suuhunsa, mutta alkoi armoton kakominen ja vedet valui silmistä ja mä olin varma, että tukehtuu ja kuolee siihen paikkaan. Äkkiä heitin vaan haalarin sisään ja lähdettiin sairaalaan. Ihan shokissa ajoin sairaalaan ja juoksin lapsi kainalossa ensiavun ovesta sisään. Se jokin, mikä lapsen kurkkuun oli joutunut, oli sitten mennyt jo alas.
Röntgeniinhän siinä jouduttiin, ettei keuhkossa ole mitään. No eipä ollut.
Poika joutui jäämään yöksi osastolle tarkkailuun ja mä jäin sitten myös, koska imetin.
Mitään ongelmia ei ilmennyt ja aamulla päästiin kotiin.
Jouluaattoaamuna kakkavaipassa kimalteli n. 2cm kokoinen hopeinen folio joulutähti peräisin joulukuusenkoristeesta. :D
Mutta voi luoja että mä sillon kyllä säikähdin. :whistle:

Poika söi kerran sitä Vick´s vaporubia ja sit söi siskonsa sydämen muotoisen muovi riipuksen, jossa 2-3cm metallista ketjua perässä..

tuolloin oli jotain 2v ja opittiin, että jos kyseessä ei ole molemmista päistä terävä esine tai paristo niin tulee kyllä kakan mukana pois ja on vaaraton..
ei tosta vikistäkään mitään tullu ku söi niin vähän.

Samoihin aikoihin vetäs siskon kukan muotoisen helmen nenäänsä, mutta se on sit toinen tarina..

Soiku
Meiän lapset on harvinaisen vähän mitään suuhunsa tunkeneet, siis sellaista mitä sinne ei kuuluisi. Hiekan lisäksi tulee mieleen vain kynttilä ja taululiitu. Ja taululiitukin vain siksi, että oli jonkun nähnyt syövän ennen sitä liitukarkkeja.. Kynttilä oli taas kuulemma niin herkullisen näköinen, että luuli sen maistuvankin hyvältä..

vieras
mitä nyt tulee mieleen:
omaa kakkaansa
suihkun lattiakaivosta kaikkea shittiä, yök!
tupakantumppi
koiranruokaa
meikkiä, mm ripsaria ja puuteria
kynttilää
hiekkaa, kiviä ja kaikkea mitä ulkoa löytyy..

meillä
Meillä on syöty mm. paperia (sekä talous-, vessa- että sanomalehtipaperiakin), steariinia, huulirasvaa..

Aika hurjalta kyllä kuulostaa mm. konetiskitabletit, lattiakaivosta sotku, bensa ym ym... :S

Meidän 2v. söi tosi tulista chiliä ja jotenkin onnistui hieromaan sitä vielä silmiinsäkin.
Minun lapseni anaalivaihe jäi hyvin lyhyeksi kun ensimmäinen kerta kun kokeili alapäähänsä mitään laittaa, sattui se olemaan tuhdisti maustettu tofunpalanen. Oppi kerrasta, että ruoan kuuluu kulkea vatsalaukun kautta sinne alakertaan, eikä pimppiin tarvii laittaa yhtään mitään.

meillä tyttö
söi kukan lehtiä, konetiskiainetta ( kone oli pessyt ja tabletti koteloon oli jääny vähän huuhtoutumatonta tiskiainetta) ja tupakantupkkikin on suusta löytynyt.
Oli kova likka pistelemään kaikkea mahdollista suuhunsa. Oli aikamoinen vahdittava. Nyt jo 15v ja on rauhoittunut :) enään syö tuon hevosen kanssa kilpaa sen hevoselle kuivattuja leipiä..

Yhteistyössä