Onko muilla... *pohdintaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Niin, onko siis muilla sellasta tyyppiä joka saa pasmat sekasin aina!?! Ja kyse siis sellasesta omassa elämässä mukana olevasta tai olleesta tyypistä...
Miulla meinaa on... Tää tyyppi sattu tulee viime lauantaina miun työpaikalle ja voi jösses kun meinas jalat lähtee alta ja vatta heitti häränpyllyä :ashamed:
Ja siis mie tosiaan seurustelen tällä hetkellä ja olen hyvinkin onnellinen :heart:
Tässä tyypissä on vaan sitä jotain... Oon pohtinu et onkohan se siinä kun on tavallaan aina ollu se tyyppi ketä en saanu... Jotain pientä juttua meillä yhessä vaiheessa oli (vuosia sitten), mutta se jäi siihen...
Ja siis täähän ei tarkota sitä että mittään tällä hetkellä (tai koskaan) haluisin tyypin kanssa... Mutta pasmat menee kuitenkin sekasin :D
Hitto kun toisaalta vaikee selittää mitä ajan takaa, mutta jospa joku tajuais :)

On ollut sellaisia tyyppejä ja on vieläkin. Itse flirttailen ja puolin ja toisin härkitään toisiamme, kiusoittelemme jne. Joidenkin naisten kanssa tämä homma toimii hyvinkin luontevasti ja kemiat kohtaa. Olen päätynyt sänkyyn muutamien tälläisten tapausten kanssa ja nussimme kuin eläimet, kyllä oli kivaa :)

Kuin omia ajatuksiaan olisi lukenut. Sydän hyppää kurkkuun, jalat katoaa ja olo on kun teinitytöllä :) Ja juurikin niin, että itsekin seurustelen onnellisesti, en ole tästä suhteesta haluamassa pois. Olen itsekin miettinyt paljon, että johtuuko se siitä, etten koskaan "saanut" kyseistä miestä, mutta toisaalta, haluaisinkokaan enää.. Joka tapauksessa, ymmärrän vartooja sinua harvinaisen hyvin :)

[QUOTE="Lara";23513841]Kuin omia ajatuksiaan olisi lukenut. Sydän hyppää kurkkuun, jalat katoaa ja olo on kun teinitytöllä :) Ja juurikin niin, että itsekin seurustelen onnellisesti, en ole tästä suhteesta haluamassa pois. Olen itsekin miettinyt paljon, että johtuuko se siitä, etten koskaan "saanut" kyseistä miestä, mutta toisaalta, haluaisinkokaan enää.. Joka tapauksessa, ymmärrän vartooja sinua harvinaisen hyvin :)[/QUOTE]

No onpa mukava tietää etten ole ainut :)

Jaa-a, Jaa-a... Kukahan mahtaa olla kysymyksessä. Tunnenko kenties kyseistä herraa :D !?!

Mutta kysymykseen vastaus, ei oo kettään sellasta ennää, ku sen oman syrämmen tykyttäjän jo löysin :heart:

On ollut. Tosin henkilöllä ja minulla ei ollut mitään yhteistä seurustelutaustaa tms., vaikka kohtaisimmekin lähes päivittäin. Mutta siinä henkilössä oli jotakin sellaista, joka vaan sai sukat pyörimään jalassa, veti jalat veteläksi, ja sai koko olon kihelmöimään- ja vaikka sitä asiaa ei koskaan ääneen sanottu. Oletan hänen olleen täysin tietoinen aiheuttamastaan reaktioista minuun, ja ehkä häneenkin joku minussa vaikutti. Sellaista käsinkoskeltetavaa kemiaa, jonka ei koskaan voinut, eikä saanut johtaa mihinkään. En olisi halunnutkaan, seurustelin ja mies oli tai varmaan on vieläkin naimisissa. Ja ihanien lasten isä ja mukavan vaimonaviomies. Mitään varsinaista flirttiäkään ei koskaan ollut, mutta sellaista värinää ilmassa oli.

Viimeksi muokattu:
On. Eräs luokkatoverini saa multa pään aivan sekaisin pelkällä läsnäolollaan, varsinkin jos ei olla nähty vähiin aikoihin. Hän on tarkkanäköinen, älykäs, viisas ja äärimmäisen pikkutarkka. Tuntuu että saa mun nahkat ympäri ja sisimmätkin ajatukset esiin yhdellä katseella. En haluaisi hänen kanssaan mitään seksuaalista, mutta ystävyytemme toivon syvenevän ja kestävän opiskeluiden loputtuakin.