Plaah tarvis jaksaa kirppis vaatteet hinnoitella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
hitto ku olis joku kopiokone ni sais vaan saman hinnan lätkäistä tarvis kirjoittaa:laugh:
Tavaraa puolikomeroa mitkä pitäis saada pois jonkun virtapiikin tarvis nyt persuuksiin!!!
Pitää vain toivoa ettei ole turha raahaus reissu et noi menis ja sais noilla kymmenensentin yms hinnoilla pöydän katettua.

mie just lokkasin kahteen säkillisheen hinnat paikoilheen.. kauhea homma. vielä ois matot,verhot,poppanat jäljellä. päytä 2 viikkoa oli 16e (32e) otin kaverin kans puoliksi.

Pitäs kanssa jaksaa..oon kaks päivää käyny tota kasaa pällisteleen että saisko jotain aikaseks mutta ei=/
täällä on pöydän hinta 24euroa viikko.sais sen edes noista lähinnä että pääsee noista pienistä tytövaatteista eroon ennekuin uutta ostaa tilalle.
millaisia verhoja sulla on?*utelias ku verhoja oon kahtellut*

Mulla olis kans pari jätesäkillistä vaatteita menos kirpparille. Lähinnä likan vaatteita ja niitten luulis menevän kaupaksi. Pitääs vain saada aikaaseksi pestä osaa ja hinnootella.

Mulla homma alkaa olemaan jo takanapäin :)

Ellen nyt ihan väärin muista, niin mulla on ollut loosi jo kuukauden ja nyt pöytä alkaa olemaan siinä määrin tyhjä, että kotiin ei tarvitse kantaa kuin ehkä pieni pussi. Viikko vielä myyntiaikaa jäljellä, josko sillä aikaa menisi sitten kaikki loputkin?! :)

Pitäs kanssa jaksaa..oon kaks päivää käyny tota kasaa pällisteleen että saisko jotain aikaseks mutta ei=/
täällä on pöydän hinta 24euroa viikko.sais sen edes noista lähinnä että pääsee noista pienistä tytövaatteista eroon ennekuin uutta ostaa tilalle.
millaisia verhoja sulla on?*utelias ku verhoja oon kahtellut*

harmaan sävyset puuvilla sivuverhot
siniset sivuverhot, kuultavat lävitte
voilee sivuverhot 3x vaalea
voilee sivuverhot 2x vaalea
sininen voilee kappa, n 6m pitkä (arvio)

panaliverhoja oli 8 paria mutta kavereita käväsi kylässä... :D

Paidat, housut, bodyt 1-3e, riippuu ihan vaatteesta.

Mä en ainakaan vilkasekaan talvivaatteisiin (enkä pöytiin, jotka pullollaan talvivaatteita) nyt keväällä, niiiiiiin kyrsi toi pitkä talvi ja tää kevään venyminen. Nyt on aika suunnata katse kesään, talvivaatteita katselen sitten taas syys-lokakuussa.

harmaan sävyset puuvilla sivuverhot
siniset sivuverhot, kuultavat lävitte
voilee sivuverhot 3x vaalea
voilee sivuverhot 2x vaalea
sininen voilee kappa, n 6m pitkä (arvio)

panaliverhoja oli 8 paria mutta kavereita käväsi kylässä... :D

ELi nuo on kevyitä,etsiskelen paksuja verhoja lasten huoneisiin kesäksi,noilla alkaa tuo ongelma taas tulemaan "ei varmaan mennä nukkuun kun ulkona on vielä päivä :D"