A
"Anniina"
Vieras
[QUOTE="vieras";23547719]No jos ostoslistalla on vakiona suklaata, mehua ja sipsejä ja kymmenen sentin hintaero on maata kaataa juttu, niin joo, sitten varmaan kannattaa keskittää s- ryhmään. Jos taas haluaa ostaa tuoreita vihanneksia lähialueilta, kokolihaa tai kalaa ja kunnon leipää, on parempi mennä Citymarkettiin tai johonkin kolmanteen.[/QUOTE]
Hahah
Eilen on kuule käyty ihan ruokakaupassa ostamassa kunnon sapuskat kunnon lihoja ja rehuja myöten. Noi mun pikkuostokset oli ihan mun omaan herkutteluun täksi illaksi, oi mua kun joskus syön herkkujakin.
Ei se talous nyt muutamaan senttiin kaadu, mut kyllä tuo cm on niin paljon kalliimpi et kuukaudessa se ero olis jo satoja jos sitä käyttäs Prisman sijaan. Täälläkin muuten tosiaan tuo Olterman juusto on cm:ssa 2,5e kalliimpi.
Hahah
Ei se talous nyt muutamaan senttiin kaadu, mut kyllä tuo cm on niin paljon kalliimpi et kuukaudessa se ero olis jo satoja jos sitä käyttäs Prisman sijaan. Täälläkin muuten tosiaan tuo Olterman juusto on cm:ssa 2,5e kalliimpi.