Että mua rassaa! Aina kun syön jotain hyvää niin mies vinkuu suu auki vieressä. Kaupassa kun ollaan niin ei halua mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhh

Vieras
ja sitten kotona syö mun herkut aaaaargh! Nytkin ostin bebe-leivoksen ja monta kertaa sanoin sille, että otetaan sullekin. Niin ei, hän ei tykkää siitä. Nyt sitten kun aloin syödä sitä niin istui suu auki vieressä kysymässä lisää. Ja sitten suuttuu jos ei saa.

Joo pienet on pulmat (tällä kertaa), mutta ihan oikeasti ottaa aivoon. Päivällä kun käytiin ostamassa tuo bebe niin samalla otettiin lapsille keksit. Eikä se sitäkään halunnut itselleen. Niin sitten alkoi pyytelemään lapsilta haukkua niistä :headwall: Ja se haukku on ainakin puolet keksistä.

Tästä lähtien ostan sille AINA samat herkut, sanoi mies mitä tahansa.

[QUOTE="noo";23546725]Sanot että se on voi voi kun ei aikaisemmin kelvannut; ja syöt yksin[/QUOTE]

Niin sanoinkin äsken ja nyt se naama norsunvitulla nalkuttaa ja väkyttää vieressä. Ja maistuupa nyt tosi ihanalle tuo bebe :( Ajattelin, että istun alas ja huokaisen ja samalla nautin tuon beben rankan päivän päätteeksi niin sitten yksi naputtaa vieressä niin, että maistuu ihan paskalle koko bebe nyt. Suutuin sille lopulta ja tyrkkäsin käteen lautasen, jolla loput (puolet) bebestä ja sanoin, että syö helevetti soikoon. Niin nyt se ei sitten kelpaa sillekään ja ihan marttyyrina istuu. Voi stna.

Joskus miehet on kun pieniä lapsia!:D Meillä mies aina valittaa kun tehään aina samoja ruokia, sitten kun yritän ehottaa jotain uutta niin ei kelpaa, kun kalassa on ruotoja ja jotkut muut ruuat on niin suuritöisiä yms. :D

Oi ymmärän sua täysin! :D

Meillä harrastaa ukko samaa..Ärrrrsyttävää, ihan sama kun et sanot et meet tekee voileipää, haluatko sinä? ei en mä, ei oo nälkä, sit se saakeli kuitenkin syö mun leivät... :kieh:

[QUOTE="aloittaja";23546773]Niin sanoinkin äsken ja nyt se naama norsunvitulla nalkuttaa ja väkyttää vieressä. Ja maistuupa nyt tosi ihanalle tuo bebe :( Ajattelin, että istun alas ja huokaisen ja samalla nautin tuon beben rankan päivän päätteeksi niin sitten yksi naputtaa vieressä niin, että maistuu ihan paskalle koko bebe nyt. Suutuin sille lopulta ja tyrkkäsin käteen lautasen, jolla loput (puolet) bebestä ja sanoin, että syö helevetti soikoon. Niin nyt se ei sitten kelpaa sillekään ja ihan marttyyrina istuu. Voi stna.[/QUOTE]

Teit virheen sillä siihen se pyrkiki

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23546840:
Ymmärsin kyllä täysin aloituksen, mutta onko toi nyt täyskasvuisen miehen käytöstä?

Ai sori, mulla on herne niin syvällä nenässä tuon miehen takia, että ymmärsin itse väärin. Kyllä se omasta mielestään on täyskasvuinen. Minä keskenkasvuinen kun en halua jakaa. Mutta hitto kun on koko päivän unelmoinut siitä bebestä, että kunhan lapset nukkuu niin vaan olen ja nautin. Niin tää tulee viereen suu auki kuin linnunpoika ja sitten saa itekin yrittää paniikissa lappaa omaan suuhunsa kauheaa vauhtia tai toinen syö kaiken. Ei puhettakaan nauttimisesta. Itse se omat herkkunsa lotasee suuhunsa melkein kokonaisina ja hyvä kun ei nielaisekin kokonaisena grrrrrrr! Ei tää nyt maailmaa isompi ongelma ole, mutta tänä iltana on. Ja olenhan minä monesti sille antanutkin, mutta JUST TÄNÄÄN olisin vaina halunnut rauhassa olla.

[QUOTE="aloittaja";23546792]Jos on ongelmia luetun ymmärtämisessä niin kehoittaisin lukemaan aloituksen uudelleen.[/QUOTE]

Mullakin tuli kyllä mieleen että onko tässä nyt aikuinen mies kyseessä.. Jos mun mies käyttäytyisi noin, räjähtäisin varmaan nauruun ja olisin tukehtua leivokseeni - jonka jälkeen söisin leivokseni ihan itse loppuun. Ei kai kukaan noin oikeasti käyttäydy?! Miksi sä sille niitä herkkujasi edes annat? Anna murjottaa. :D Onhan noi abc:T ja muut vielä auki, jos noin kova syömähimo on... Käsittämättömän huvittavaa jo ajatuksenakin tuo, näkisipä livenä niin saisi vuoden naurut..siellä se iso mies istuu alahuuli pitkällään ja heiluttaa häntää tuijottaen kaipaavasti leivosta..voi luoja. :D :D

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="aloittaja";23546941]Ai sori, mulla on herne niin syvällä nenässä tuon miehen takia, että ymmärsin itse väärin. Kyllä se omasta mielestään on täyskasvuinen. Minä keskenkasvuinen kun en halua jakaa. Mutta hitto kun on koko päivän unelmoinut siitä bebestä, että kunhan lapset nukkuu niin vaan olen ja nautin. Niin tää tulee viereen suu auki kuin linnunpoika ja sitten saa itekin yrittää paniikissa lappaa omaan suuhunsa kauheaa vauhtia tai toinen syö kaiken. Ei puhettakaan nauttimisesta. Itse se omat herkkunsa lotasee suuhunsa melkein kokonaisina ja hyvä kun ei nielaisekin kokonaisena grrrrrrr! Ei tää nyt maailmaa isompi ongelma ole, mutta tänä iltana on. Ja olenhan minä monesti sille antanutkin, mutta JUST TÄNÄÄN olisin vaina halunnut rauhassa olla.[/QUOTE]

Tuo "vihainen"-kuvake tuli kun yritin painaa yhteen kohtaan viestiä sitä... tulikin sitten viestin alkuun...

[QUOTE="Vieras";23546946]Mullakin tuli kyllä mieleen että onko tässä nyt aikuinen mies kyseessä.. Jos mun mies käyttäytyisi noin, räjähtäisin varmaan nauruun ja olisin tukehtua leivokseeni - jonka jälkeen söisin leivokseni ihan itse loppuun. Ei kai kukaan noin oikeasti käyttäydy?! Miksi sä sille niitä herkkujasi edes annat? Anna murjottaa. :D Onhan noi abc:T ja muut vielä auki, jos noin kova syömähimo on... Käsittämättömän huvittavaa jo ajatuksenakin tuo, näkisipä livenä niin saisi vuoden naurut..siellä se iso mies istuu alahuuli pitkällään ja heiluttaa häntää tuijottaen kaipaavasti leivosta..voi luoja. :D :D[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Tekispä niiiiin mieli näyttää kirjoituksesi miehelle niin näkisi miten naurettavaa sen käytös on muidenkin mielestä :D Mut en viiti, suuttui niin saatanallisesti, että ei sitä kestäis. Mutta kiitos piristyksestä :laugh:

Semmosia ne on. Meillä käytiin tänään kahvileipäkeskustelu - olin menossa kauppaan hakemaan yhtä unohtunutta juttua, ja kysyin tuonko lisäksi pullaa tms. "Ei tarvi". Tuun kotiin, mies keittää kahvit, ja eka kysymys on miksei meillä oo mitään kahvileipää - "Ainahan sitä nyt pitäis ees jotain makeaa olla". Huoh.

Tsemppiä ap:lle!

Meillä joskus on niin päin, että minä olen eka kieltäytynyt herkuista. Sitten mies alkaa syömään ja joskus kysyy multa, että haluanko silti. Yleensä olen todennut (vaikka mieli on tehnyt herkkua), että syö vain itse, kun en kerran ajoissa huomannut itselleni myös pyytää. Toi ap:n miehen touhu on ihan moraalitonta, eikä mulla ainakaan olisi pokkaa käytäytyä niin. :D

Meillä kanssa grillillä ollessamme mies lotasee oman piirakkansa kitaan alta aika yksikön ja sen jälkeen vaatii saada maistaa minun annostani. Tämä maistiainen on yleensä puolet syömingistä. :( Täten aina kerron etukäteen, että jos ruokansa hotkii, niin ei tipu maistiaisen maistiaista.

Miehet on kusipäitä ja itsekkäitä paskiaisia. Enää en todellakaan huoli yhtäkään karvapersettä elämääni sotkemaan. Ihanaa kun saa vihdoinkin olla ja elää just kuten itse haluaa :)

Meillä on ihan samaa!
ja varsinkin toi leipien tekeminen. Kun kysyy niin ei halua. Sit kun mulla on ne leivät kädessä niin tulee kieli pitkällä niitä syömään "tulikin nälkä"

Yhteistyössä