Naiset:Jos oisit lesbo/bi,niin millaisen nainen ois susta ihana/haluttava?

• Viestiketjun aloittaja hot
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kääk, en tosiaan tiedä. Mutta jos pitäisi valita niin ei missään nimessä mikään miehekäs rekkamieslesbo, vaan sitten pitäisi olla nätti ja naisellinen kumppani. Itsekin olen naisellinen kyllä.
Meinaan onko joku huomannut että lesbopareistakin toinen on miltei aina miehekkäämpi ja toinen se naisellinen?

wewweg
[QUOTE="vieras";23540012]Kääk, en tosiaan tiedä. Mutta jos pitäisi valita niin ei missään nimessä mikään miehekäs rekkamieslesbo, vaan sitten pitäisi olla nätti ja naisellinen kumppani. Itsekin olen naisellinen kyllä.
Meinaan onko joku huomannut että lesbopareistakin toinen on miltei aina miehekkäämpi ja toinen se naisellinen?[/QUOTE]

Ahhahhahaaa...
Ei todellakaan ole toinen miehekkäämpi ja toinen naisellinen :D
Mulla on ollut sekä pitkähiuksisia femmejä seurustelukumppaneina, sekä sellaisia poikamaisia. Ja mun tuttavapiirissä on pareja, joista molemmat on ihan femmejä tai sellaisia siilitukkia. :D
Mua viehättää nainen, aito sellainen, eikä mikään julkkis tai pelkkä ulkokuori tai mielikuva naisesta.

Bi
Angelina Jolie (kattokaas leffa "Vuosi nuoruuudestani", siinä näette mitä on seksikkyys, aah!)

Yleisesti tykkään pitkistä ja hoikista tytöistä. Pienet pyöreät tissit ovat ihanat. Pitkä tukka mieluiten. Sellainen luonnollisen näköinen, hauska ja ulospäinsuuntautunut.

Naisissa kuitenkin ihastun enemmänkin ihmiseen kuin ulkonäköön. Miehissä taas lähes poikkeuksetta ainoastaan ulkonäköön (siinä samalla toivoen, että sisus on yhtä mukava).

Tosi vaikeeta, koska en lainkaan ole mikään bi. Siksi vastaus onkin, että mahdollisimman paljon minun itseni oloinen, kokoinen ja näköinen, silloin ei tajuaisi, ettei puuhaile itsensä kanssa.

No ei... Nätti pitäs olla, ei mikään miehekäs ja lihaskimppu. Ja pitäisi olla kiva ja mutkaton luonne. Hirveän isot rinnat ei ois kivat. Ehkä joku aasialainen.

"noh"
Sellanen muodokas, kurvikas.. palstan mukaan läski mutta minun mielestä sellainen normaalipainon ylärajoilla ;) Kerran olen nähnyt uimahallissa sellaisen naisen josta ajattelin että vau! Oli tosi vaikea saada katsetta irti! Minun mielestä naiset on nykyisin liian laihoja, etenkin ilman vaatteita ei se kroppa oikein näytä sitten miltään..

"noh"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23540213:
Kertokaas mulle MIKSI naisen pitäis olla nätti tai kaunis? Jos kaikilla miehillä ois samat kriteerit niin eiköhän suurin osa meistä naisita jäis yksin ;)
Mutta mitä sitten kukakin sillä kauneudella tarkoittaa? Toisen mielestä ruma on toisen mielestä kaunis.

Lunatic

Olivia Benson-hahmo (kova laki erikoisyksikkö) miellyttää mua ulkonäöllisesti ja luonteensa puolesta. Siinä on oikein naisten nainen. Voimakas ja oikeudenmukanen.
Eikä näyttelijä Mariska Hargitay ole paskempi itsekään.

++
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23540213:
Kertokaas mulle MIKSI naisen pitäis olla nätti tai kaunis? Jos kaikilla miehillä ois samat kriteerit niin eiköhän suurin osa meistä naisita jäis yksin ;)
Eiks melkein jokainen nainen ole nätti tai kaunis? Kauneushan on kuitenkin katsojan silmässä.

Itsestään huolehtiminen ja itsevarmuus tekee kaikista ihmisistä hyvännäköisiä. Sinut itsensä kanssa olemalla tulee instant kauniiksi =)

Yhteistyössä