Nii huomenta vaan!
Muutaman sanan keksin yön aikana
Mutt jumejakii löytyy vaikka ja kuin
Kylpyhuone:
kei- 10
val- 14
Akvaario:
kal- 9
val- 14
Hakukone:
pöy- 14
taa- 15
Yhdyssana:
koi- 10
kor- 14
Toisesta pötköstä jälleen enempi, pitää niit viel kattoo jos kokis samanlaisen ahaa-elämyksen (tuskin)
Ja toinen pötkö
Etusivu:
vasen 9
ase- 7 -> kun aseet lasketaan
ver- 13 -> rikkaat muuttavat tällaisiin paikkoihin, Monaco jne.
aine- 11
Maastohiihto:
lii- 11
lom- 9
sään- 14
Tallipaikka:
Vah- 10 vasemmalle
susi- 8 ällättävän näköne ei sytytä vielkää ->adjektiivi, ei kaunis
Kirjanmerkki:
vaa- 12 oikeelle
lap- 9
Virta-avain: (ärsyttävin)
vasen 9 ja alas 10
ren- 16 -> urheilulaji, jota tehdään renkaillakin
Tossa mitä multa löytyi...
Miten voisi auttaa? Onko sulla jotain rajasanaa jo näkyvissä, johon kaipaat vinkkiä?Mä en nyt saa noita kahta viimestä ruutua auki. Vasemman ylin ja oikeen alin. Apua?
Vasen ylin ruutu: Tämmöinen suoritetaan autokoulussa. Rajasana on siis tämä.Mä en nyt saa noita kahta viimestä ruutua auki. Vasemman ylin ja oikeen alin. Apua?
no ainaki paikka jossa hiihdetään (ja lasketellaan) ja aika jolloin siellä käydään useimmiten... sit se lehti loppunen ja laji jossa käytetään karttaa ja kompassiaNo hiisi melkein kaikki hiihtosanat uupuu... Jelppiä.
Ja postisanoja uupuu kanssa.
Muuten on samat puutteet. Autatko mua noissa kahdessa?mun kaikki jumit/puutteet on täs:
kylpyhuone:
kei... 10
valv... 14 ei auennu vinkki...
akvaariokala:
kal.. 9
val... 14 (rajalla)
raakaöljy:
puh... 12 paikka, josta ennen soitettiin
hakukone:
pöy... 14
mus.. 12 rakenteilla Helsinkiin
taa... 15
yhdyssana:
kor... 14
koi... 10 elukka
saa.. 11 sama vinkki
-> Tästä ruudusta mulla puuttuu kou... 11 ylös, siihen apua?
etusivu:
ain... 11
vasemmalle 9
maastohiihto:
lii... 11
sää... 14 kun näitä muutetaan
lom.. 9
tallipaikka:
kor.. 12
vah.. 10
kirjanmerkki:
vaa.. 12 yksi kpl näitä
lap... 9
-> Tästä ruudusta mulla puuttuu jah... 10, apua siihen?
virta-avain:
vasemmalle 9 ja 10
sii... 11
pai... 12 -> tässä on kirjoitusvirhe, täällä asutaan
ei leikkaa enää ei....
kou... 11 on se ite instanssi niinku.. osaanpa taas selittää, mut ku ihminen on esim. sairaalahoidos niin se on l....hoidosMuuten on samat puutteet. Autatko mua noissa kahdessa?
Ok, kiitti. Taas pääsee eteenpäin.kaupasta lähtee semmonen kulkukauppias
Kiitos! Tota instanssia oon kokeillut, mutta vissiin jossain muussa ruudussa, kun noita koulusanoja oli muuallakin.kou... 11 on se ite instanssi niinku.. osaanpa taas selittää, mut ku ihminen on esim. sairaalahoidos niin se on l....hoidos
jah.. 10 eläin
nää kaikki kulu-alkuset löyty googlella kun koili kulun perään kirjaimiaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;23522657:Mä en saa sit mitään sopimaan Raaka-öljyssä olevaan kulu-alkuisiin...(7 ja 11)
Paikka missä kirjoja voi pitää, monella on olkkarissa tämmönen, kaapeissakii on näitä et saa tavaroita kaappiinNyt on hyvät vinkit tarpeen.
Kirja sanasta mulla on kaikki paitsi vasen alas 10. Mä olen koittanut kaikki mahdolliset yhdistelmät ja mahdottomatkin mutta ei aukea ei aukea... apua kiitos!!
Tästä oli myös mulle hyötyä, kiitti.Paikka missä kirjoja voi pitää, monella on olkkarissa tämmönen, kaapeissakii on näitä et saa tavaroita kaappiin
Pahis, ilkeä muita kohtaan siellä koulussaTästä oli myös mulle hyötyä, kiitti.
Et viittis sitten vinkata kouluun liittyvää 13 sinne oikealle alaviistoon.
Ja mulla jumittaa halli ihan totaalisesti.
Ehkä taas täytyis tehdä jotain muuta esim. töitä kun täällä istun, mutta ei vaan jaksa, nyt on vaikka kahvitunti!!
Jos jollakulla on nämä, niin minäkin ottaisin mieluusti vinkkiä vastaan. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat sanat olen miettinyt avaimen perään.vinkatkaas tuohon virta-avain vasemalle (9) ja vas. alaviistoon (10). Totaalinen jumi niiden kohdalla...
Löysin avain 10 vasemmalle alaviistoon. Laitoin wikin hakuun avain* ja valitsin näytä 250 kerralla. Sieltäpä etsimään siis.Jos jollakulla on nämä, niin minäkin ottaisin mieluusti vinkkiä vastaan. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat sanat olen miettinyt avaimen perään.