Paljonko maksoit talopaketista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oisko ollut 147.000e
desing-talo (ELINA pienillä korjauksilla)
2005
asuinneliöitä 127 neliöö + käyttöullakko
avaimetkäteen eli kaikki muu kuulu hintaan, paitsi pohjatyöt ja sokkelin sisätäyttö

[QUOTE="vieras";23512185]muistaakseni jotain 150 000 mk, avaimet käteen, 180 neliöö, autotalli varasto oli sit erikseen[/QUOTE]

150 000 mk? Minä vuonna tämä oli?

tulee kesällä tontille se on ulkoapäin valmis eli kantavat seinät paikallaan, katto päällä ja ikkunat + ovet paikoillaan. Hintaa noin 95 000 eur. Neliöitä vähän vajaa 190.

40 000€, 170m2, 2010, Jukkatalo. Pystytys ois elementtien toimittajalta maksanut noin 8000€, mutta hommattiin itse nosturi ja pari taitavaa kirvesmiestä niin pienelementit pystytettiin itse murto-osalla tuosta hinnasta. Paketti sisälsi katon aluskatteeseen asti, tilattiin pellit rautakaupan kautta edullisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä tuore tapaus..;23512388:
40 000€, 170m2, 2010, Jukkatalo. Pystytys ois elementtien toimittajalta maksanut noin 8000€, mutta hommattiin itse nosturi ja pari taitavaa kirvesmiestä niin pienelementit pystytettiin itse murto-osalla tuosta hinnasta. Paketti sisälsi katon aluskatteeseen asti, tilattiin pellit rautakaupan kautta edullisemmin.

Niin, unohdin sanoa, että kovasti oli kilpailutettu tämä paketti, kun alun perin hinta oli parikymmentä tuhatta enemmän, mutta omataloltakin ois saanut nämä pienelementit ym, materiaalit rahteineen tuohon hintaan. Ollaan kyllä ihan tyytyäisiä, on A-energialuokan talo ja kaikki meni niinkuin piti. Paljonhan siinä itse tehtiin työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä tuore tapaus..;23512388:

Paljonko tämä talo tulee kokonaisuudessaan maksamaan? Missä päin Suomea?

[QUOTE="hei";23512456]Paljonko tämä talo tulee kokonaisuudessaan maksamaan? Missä päin Suomea?[/QUOTE]

Lyhyesti tässä ennen kuin lähden saunaan: Maksoi 200 000 tontteineen kaikkineen Pohjois-Suomessa. Tontin osuus siitä 18 000, vesi-, viemäri- ja sähköliittymät yhteensä 10 000. Puolitoistakerroksinen talo ja tasokkaat materiaalit(alakerrassa laattalattiat ja parketti, kivitasot, merkkikeittiö ym kalusteet). Maalämpö. Hintaan ei kuulu autotallia