äiti x4 Onnea plussasta!
Varovaiset onnittelut myös
äidiksi haaveileva ja
neljäskö Kyllä ne viivaset vahvistuu!
mur-mur Hyvältä kuullostaa siellä!! Peukutan kovasti! Mulla oli lämmöt 37,4 ekassa tärpissä ja alaselkää,lonkkia ja nivusia jomotteli.
Tillu Tsempitykset huomiselle!!
Kultakimpale Peukut sinne! Hyvältä kuullostaa!
Joku kyseli parasta r-testiä. Olen aikojen saatossa testannu vaikka millä ja kaikissa ollu luotettava tulos -nega : / Mutta siis niissä kahdessa testasin Pregchekillä ja mä kyllä tykkään siitä. Samaten pregchekin ovistestit on myös luotettavia. Vähiten kyllä luotan davidin ovis -ja raskaustesteihin. Toki CB:n viikkonäytöllinen on hyvä,mutta joskus kerroinkin että luotan enempi näihin normaaleihiin viiva-tikkuihin. Niistä kun näkee viivan vahvistumisen perusteella hormonin nousun,niinkun jokainen tietää sen.. :saint:
Imoen Mehän mennään melkein samoilla dpo:lla,mulla kaiketi nyt dpo 3-4.
Ois kyllä niin ihana synttärilahja jos saisin plussan vajaan kahden viikon päästä :heart: Siitäpä päästäisiin ihanaan joululahjaan jos pikkuruinen ois matkassa, katoin jo LA:n ja 24.12. 2011 ois..:ashamed:
En kyllä ole ihan satavarma tosta oviksen ajankohdasta. Kp 11 ultrassa lääkäri totesi,että ovis kahden päivän sisään. Ultra oli viime keskiviikkona. Tuolloin samana päivänä nännit kipeyty ja ovat nyt tosi arat. Torstaina tuntu kovaa painetta ja yhdyntä tuntui ikävälle alamahalla. Mutta ehkä vasta pe oli tasavahvat viivat testissä,mutten muista että ois ihan kamalan voimmakaita nippailuja ollu edes.. Toivottavasti oon kuitenkin ovuloinu,kun viimekierrossa en ollu. Perjantaina pitäskin mennä prog. kokeeseen. Masentavaa kyllä sit,jos lääkäri soittelee sitten etten olekaan ovuloinu.
Sit en kyllä luota enää pregchekin ovistesteihinkään!:stick: