Onko ihan tavallista, että yh-äidit tuovat usein uuden miehen näytille lapsilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Olen seurannut kahden yh:n elämää muutamia vuosia jo. Toinen on vähän päälle 20v ja toinen taas yli 40v. Ovat seurustelleet yh aikana useiden miesten kanssa ja tuovat uuden miehensä näytille tyyliin viikon seukakamisen jälkeen. Mietin vaan että eikö lapset mene sekaisin tuollaisesta? Toisella on kuitenkin jo kouluikäisiä lapsia. Välillä asuvatkin jonkun kanssa yhdessä ja sitten taas menee poikki ja lapset ihmettelee että minne se mies hävisi. Mites muut yh-äidit? miten toimitte?

Toisaalta joku sanoo että olet outo kun tuot miehen näytille kuukauden seukkaamisen jälkeen tai toisen mielestä olet outo kun et ole 3vuotta sitten eronneena hakkinut jo uutta miestä/isää lapsille,
itsellesi eli toimin miten toimin minut tuomitaan? :O

Sama se miten toiset hoitaa nämä hommat, Itse kuitenki tutustun mieheen ensin ihan yksinäni ja yritän vähän pitää asiaa salassakin. Lapset eivät toistaiseksi ole tavanneet vielä yhtäkään tapailemaani miestä :) Sinkkuvuosia takana jo 4

Mun piti olla aika varma seurustelustani, ennen kuin esikoinen tapasi nykyisen miehen, useampi kuukausi meni, ennen kuin tapasivat toisensa. Ja no, muita ei tarvinnut esitellä pojalle.

Jos miehen esittelee kaverina, ei äidin kumppanina, niin kaipa noita miehiä voi esitellä useamminkin, mutta itse ainakin halusin suojella lasta ja odottaa kunnes tiesin, että tästä tulee jotain pysyvämpää. Yhteen muutettiin 2 vuoden seurustelun jälkeen.

olin tapaillu miestä jotain viikon kun se tapas mun lapsen ekankerran. oli eka seurustelusuhde sitten eron jälkeen. lapsi oli vuoden.
mentii naimisiinkin ja saatiin yhteisiäkin lapsia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;23506577:
No, minäkin olen nähnyt liian monta isäehdokasta naapurin yh:n lapsella puolen vuoden aikana

Miksi käytät ystävästäsi nimitystä "naapuri", kun kuitenkin tiedät miesten olleen isäehdokkaita eikä kavereita? Ei tuollaisia kuitenkaan ihan naapurille kertoilla vaan pitää olla ystävä, jolla miesjutuista kerrotaan. Vai kerrotko sinä omista henk.koht. asioistasi kaikille naapureille?

Ap:n kysymykseen. Eihän se hyväksi ole, jos äiti pussailee lapsen nähden joka välissä uuden miehen kanssa. Kylään voi toki kutsua vaikka 10 miestä viikossa, kavereita kun saa olla. Mutta siis kyylääkö porukka toisten ikkunan takana vai mistä saatte tietää, että äiti nimenomaan on läheisesti miesten kanssa lasten nähden eikä niin kuin kaverin kanssa ollaan?

[QUOTE="mä";23506622]Miksi käytät ystävästäsi nimitystä "naapuri", kun kuitenkin tiedät miesten olleen isäehdokkaita eikä kavereita? Ei tuollaisia kuitenkaan ihan naapurille kertoilla vaan pitää olla ystävä, jolla miesjutuista kerrotaan. Vai kerrotko sinä omista henk.koht. asioistasi kaikille naapureille?

Ap:n kysymykseen. Eihän se hyväksi ole, jos äiti pussailee lapsen nähden joka välissä uuden miehen kanssa. Kylään voi toki kutsua vaikka 10 miestä viikossa, kavereita kun saa olla. Mutta siis kyylääkö porukka toisten ikkunan takana vai mistä saatte tietää, että äiti nimenomaan on läheisesti miesten kanssa lasten nähden eikä niin kuin kaverin kanssa ollaan?[/QUOTE]

Minun lapsen kummeista 4 on miehiä, oma veljeni, ex-miehen veli ja pari yhteistä ystävää.. siitäki saa jo vaikka mitä kuvitelmia jos on naapurikyylä, sitten käy ex-mies ja muutama muuki miespuolinen kaveri kahvilla. Mitähän kun on monta yhtäaikaa kylässä, vissiin ryhmäsessiot menossa:DD

Että mua sitten tympii nämä typerät yleistykset.

Mä olen eron kesällä -05 tapahtuneen eron jälkeen seurustellu neljän miehen kanssa ja tapaillut muutamaa miestä. No noista miehistä likka on tavannut vain kaksi. Mulla ei todellakaan ole tapana esitellä uutta miestä joka välissä ja tyyliin viikon seurustelun jälkeen. Mä haluan nähdä tuleeko seurustelusta yhtään mitään ennen kuin rupian miestä likan elämään tuomaan.

Minulla on valtava määrä miespuolisia ystäviä ja jos joku "seurustelu" kumppani on törmännyt lapsiini niin ihan pelkäksi kaveriksi on esitelty silloin. Yksi mies on esitelty miesystävänä ja hän on nykyisin aviomieheni.

Sitä mie ihmettelen että jotku ihmiset kuvittelee että yh:t on heti lasten nähden roikkumassa uuden miehen kaulassa, mie olen tapaillu reilu kuukauden miestä jota lapsi ei ole tavannut. Ja jos tapaa esitellään ensin kaverina ja ajan kanssa ehkä enemmän.

Sitä mie ihmettelen että jotku ihmiset kuvittelee että yh:t on heti lasten nähden roikkumassa uuden miehen kaulassa

Niinpä! Ja luullaan, että jokaanen yh haluaa ittelleen miehen ja uuden isän lapsilleen. No ensinnäkin ilman parisuhdetta voi elää vallan mainiosti ja on ihanan vapaata ilman sitä. Toisekseen mun lapsellani on isä eikä hän tarvitte uutta.

Niinpä! Ja luullaan, että jokaanen yh haluaa ittelleen miehen ja uuden isän lapsilleen. No ensinnäkin ilman parisuhdetta voi elää vallan mainiosti ja on ihanan vapaata ilman sitä. Toisekseen mun lapsellani on isä eikä hän tarvitte uutta.

Vissiin ajatellaan että ei osata olla yksin..

mä olen vissiin omituinen yh, kun en edes halua harrastaa yhden illan juttuja ENKÄ tuottaa itselleni tai lapsilleni uutta pettymystä, pysyn siis yksin.
Selibaatissakin, tuliskohan nelisen vuotta täyteen..

Pyytäisin nyt oikein lukutaitoa:) en sanonut missään nimessä KAIKKI vaan"moni elää kulissiliitossa koska ei uskalla olla yksin", eli moni kulissiliitto pidetään pystyssä juuri sen yksin olemisen pelon vuoksi,vaikka rakkautta ei ole ollut vuosiin.

Mitä pahaa on kulissi liitossa jos se toimii?

No jos ei lapselle sitä miesttä sentään uutena isänä esitellä, niin en näe siinä mitään pahaa.

Mulla on ollut muutamia suhteita yh-vuosinani ja olisi tuntunut hassulta niitä piilotella. Miehet on esitelty lapselle siinä missä joku uusi, naispuolinenkin tuttavuus ja mun mielestäni se on ihan normaalia.

Kaikkihan toimii jos vaan haluaa,eikä halua yrittää edes löytää rakkautta. Mie olen sitä mieltä että jokainen ansaitsee rakkautta ja jokaisen kuuluu rakastaa liitossaan. Aina ei voi mennä hyvin, mutta miksi näivettyä rakkaudettomassa suhteessa 40vuotta?

Miksi sen ajan aikana ei voisi rakastua tai kiintyä? Riippuu paljon suhteesta näivettyykö siinä vai ei. Itse olen nähtyt monta kulissiliittoa joissa on onnea ja kiintymystä. Rakkauskin on saattanut leimahtaa. Miksi rakkautta pitää etsiä?
Me kaikki rakennamme oman häkkimme, toisen häkki on suurempi kuin toinen mutta se on häkki. Ei meistä kukaan ole niin vapaa, että ei olisi mistään riippuvainen.

Yhteistyössä