sairaalakassit pakattu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä_

Jäsen
02.01.2011
157
0
16
pari kysymystä kuitenkin,kun en muista edellis kerrasta..onko siellä sairaalassa pyyhkeitä?siteitä vissiin on,mutta onko tissiliivin suojuksia?öljyt ja tämmöset muistaakseni kans on,vai?sitten yks tosi tyhmä kysymys kans,meidän synnytyssairaalaan ei saa tulla vieraita,vain iskä ja sisarukset,eli jos kuitenkin vieraita haluaa tulla,niin saanko mennä vauvan kanssa kanttiiniin kahvilla käymään,vai pitääkö vauva pitää siellä osastolla koko ajan,viimeksi olin osastolla vaan kun sillon sai vielä vieraita käydä.voi että mua jännittää jo :) 5 viikkoa vielä laskettuun mutta luulen että vähän aikasemmin tulee.

Kysissä ei ainakaan saanut vauvaa viedä osastonoven ulkopuolellekaan v.2008. Mummojen piti sit lasiovien välistä "ihastella". Tissiliivien suojukset mulla oli omat. Sairaalassa oli suojia ja iiiisooja sellasia, no tarpeen ne oli kyllä sairaalaajan. Pyyhkeetkin tulee sairaalan puolesta

Meillä ainakin on siteitä ja tissiliivin suojia. Öljyt vauvan puhdistamiseenkin on ja muut vauvan aamutoimiin liittyvät.
Saippuat ja sampoot itselle pitää ottaa mukaan.
Ja pyyhkeitä löytyy myös osastolta.
Vauvaa ei saa viedä pois osastolta ennen kotiinlähtölupaa.

Ja onnea odotukseen ja koitokseen! :)
Mulla vielä ainakin 5kk odotusta edessä.

Me oltiin oysissa ja siellä oli kyllä niin huonot vauvan vaatteet, että haettiin heti seuraavana päivänä omia vaatteita vauvalle. Joten mä suosittelen varaamaan vielä vähän vauvan vaatteita mukaan :)

Vauvaa ei saa viedä osastolta pois ennen kotiutusta.

no ainakin juuri kaverin sisko sai esikoisensa ja tämä mun kaveri äitineen vaan "marssi" osastolle katsomaan poikaa, eikä sielä kukaan mitenkään tullu hätyyttämään että lähtekääs pois. (sairaalana seks)

Yhteistyössä