muita 30v autokoululaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua...

Vieras
Ilmoitin itseni autokouluun ja jo ilmottautuessa meinas turahtaa löysät housuun. Jännittää ihan saamaristi. Onkohan siellä muita kun "ihqu-teinejä" joilla pappa betalar...
Ja pääseekö läpi vai romuttuuko autokoulun auto... En jotenkin pysty kuvittelemaan itteäni auton ratissa mutta kai siihen sitten oppii. Kävin miehen autossa vähän mallailemassa missä mikäkin poljin on ja se tuntui ihan avaruustieteeltä... En varmaan ikinä opi käyttämään kytkintä. Voi nolous, tässä iässä mennä.

Ajaminen on kivaa ja kyllä sä autoa opit käsittelemään. Ei sun etukäteen tarvi mitään osata, vaikka aivan satavarmasti tiedätkin jo enemmän esim. liikennesäännöistä ja -käyttäytymisestä kuin keskiverto 18-vuotias mopokortiton teini. Itekin oon 27 ja menossa korottamaan korttiani.

[QUOTE="a.p";23500217]Missä vaiheessa tekstiäni sanoin olevani nainen????
Ja mikä ihmeen ero on kuka sitä autoa ajaa? Pippelilläkö miehet ajelee vai? Yleensä käytetään muita ruumiinosia esim. käsiä ja jalkoja...[/QUOTE]

Naisten aivot toimivat erilailla kuin miesten liikenteessä ja varsinkin äkkitilanteessa, joten naiset on turvallisuusriski

Itse ajoin kortin viime vuonna ja ikää oli 35, muutama vanhempikin siellä oli, eivät olleet suomalaisia. Olin ennen autokoulua täysi ummikko ajamisen suhteen ja niin vain opin ajamaan ja opettajalta sain kehuja rauhallisuudesta ja minua oli kuulemma mukava opettaa, kun kaikki oppi meni heti perille, toisin on kuulemma usein nuorien poikien kanssa, kun ne tulevat autokouluun jo sillä asenteella, että kyllä minä osaan ja tiedän.

Yhteistyössä