Yksinään pari vapaapäivää, eikä mitään tekemistä, vaikka haluja olisi tehdä jotain ihmisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Tosiaan, on pitkästä aikaan vapaapäivä, ja kaikki kotityöt on tehty. Asun yksinäni ja olen sinkku tällä hetkellä. Mulla on nytkin sellainen tunne että haluaisin mennä ja tehdä, mutta kun tein soittokierroksen käyden läpi tutut, ei kellekkään sopinut näkeminen tänään tai huomenna (okei, lapsellisille ihmisille mulla oli liian lyhyt varoitusaika), mutta nyt alkoi harmittamaan kun toisilla on jotain tekemistä ja ihmisiä kenen kanssa on tekemisissä, ja tässä itse olen vaan yksikseni ja koitan purkaa pahimpia turhautumisia tähän viestiin.

Normaalisti olen torjunut tätä yksinäisyyden tunnetta mm. töillä. Nyt kun työt on tehty eikä kotitöitäkään ole, niin tuntuu jotenkin että tämä vapaapäivä menee ihan hukkaan...

Menet huomenna shoppailemaan. Ja tänään syömään tai leffaan tai vaikka kumpaakin :) Tai onko sulla vanhempia lähistöllä? Lähdet vaikka kyläilemään tai sitten kutsut itsesi vaikka jollekkin perheelliselle ystävälle iltaa hetkeksi istumaan? :D Hhhmm... Tai sitten lähikuppilaan juomaan muutama driksu ja etsimään mukava mies seuralainen? ;)

Menet huomenna shoppailemaan. Ja tänään syömään tai leffaan tai vaikka kumpaakin :) Tai onko sulla vanhempia lähistöllä? Lähdet vaikka kyläilemään tai sitten kutsut itsesi vaikka jollekkin perheelliselle ystävälle iltaa hetkeksi istumaan? :D Hhhmm... Tai sitten lähikuppilaan juomaan muutama driksu ja etsimään mukava mies seuralainen? ;)

Hyviä ideoita, mutta en yksin kehtaa mennä leffaan tai varsinkaan syömään tällai lauantai-iltana. Ja täytyy tunnustaa ettei mulla ole tuosta serustelupuolesta kokemusta, ainakaan niin että itse olisin lähestynyt miestä. Yleensä mieheltä on tullut se aloite, ja olen silloinkin ollut kaveri porukalla iltaa viettämässä. Mutta voisi sitä viinipullon avata ja katsoa joku hyvä leffa, tai sitten vaan palstailla täällä :)

Yhteistyössä