Relaatiot 24

• Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sohvi";23488895]vinkeillänne olen pääsy hyvin eteenpäin, kiitos niistä :)

Muutamaan kohtaan kyselisin jos on jollain apuja, että päsis eteenpäin.
Uhkapelit:
Pah 10
rul ja hev välinen 6
ven rul 7

Meiju:
taika 10 ja 7+7: 10 on musiikkiteos/"soitin"

Katastrofi:
Hai 6 uskonto
se 15 rajalla on taas yleisnimitys katastrofeille, ellette vielä ole keksineet ;)

Madonna:
molemmat lävärit

Itä-saksa
kuusi 9 sanaluokka

Näiden lisäksi puuttuu vielä toooosi paljon sanoja koossa vasta 496 ja sijoitus 20[/QUOTE]

Mä en kyllä saanut tosta yleisnimityksestä kiinni, haluaisitko pikkasen rautalankaa käyttää :D

"maikki"
[QUOTE="Sohvi";23488895]vinkeillänne olen pääsy hyvin eteenpäin, kiitos niistä :)

Muutamaan kohtaan kyselisin jos on jollain apuja, että päsis eteenpäin.
Uhkapelit:
Pah 10 - ei ole
rul ja hev välinen 6 - ei ole
ven rul 7 - artisti, käännä ven rul englanniksi

Meiju:
taika 10 ja 7+7 - 10 sävellys, loppuosa soitin 7 +7 on tapahtuma ja laulu alkuosa paikkakunta ja loppuosassa on vuorokaudenaika

Katastrofi:
Hai 6 - uskonto
se 15 rajalla on taas yleisnimitys katastrofeille, ellette vielä ole keksineet ;) - kiitos, olipa taas yksinkertainen

Madonna:
molemmat lävärit - ei ole

Itä-saksa
kuusi 9 - sanaluokka

Näiden lisäksi puuttuu vielä toooosi paljon sanoja koossa vasta 496 ja sijoitus 20[/QUOTE]

Nyt 600 koossa :)

Jack baueriin sain se 4 ja myös 4+4, mut tost 4 ylöspäin 16 ei aukee (yllätys |O )
pa... 15 väliviivalla
tai.. 12 väliviivalla
tai.. 11

satakunnassa s. r. 7+5 ei ymmärrä
aus.. 7 puuttus kans

suvaksen taika 7+7, joku niiku pyörin mielessä mut ei saa kii

Liian vähän kahvia vissiin :whistle:

Jack baueriin sain se 4 ja myös 4+4, mut tost 4 ylöspäin 16 ei aukee (yllätys |O )
pa... 15 väliviivalla rakennus pa...ssa
tai.. 12 väliviivalla
tai.. 11

satakunnassa s. r. 7+5 ei ymmärrä mee radion kotisivuille ja sieltä henkilökunta :)
aus.. 7 puuttus kans merijuttuja

suvaksen taika 7+7, joku niiku pyörin mielessä mut ei saa kii eli alussa paikkakunta, loppuosassa toi taika ja vuorokaudenaika

ollos höveli

"maikki"
pa... 15 väliviivalla - mikäs iso rakennus siellä pa sijaitsee
tai.. 12 väliviivalla - se on urheilutapahtuma, missä liikutaan paikallista jokea pitkin
tai.. 11 - toinen paikka, mikä alkaa tai..

satakunnassa s. r. 7+5 ei ymmärrä - menee s.r. kotisivuille ja siellä yhteystietoihin, nimi
aus.. 7 puuttus kans - mihin maanosaan se kuuluu

suvaksen taika 7+7, joku niiku pyörin mielessä mut ei saa kii - tuleeko sulle alapuolelta kaupunki? sen naapurikunta ja siellä pimeän vuorokaudenajan tapahtuma :)

Kahvia koneeseen, niin kyllä se siitä.

Onko sulla Jack Bauerissa jä..ki.. 4 9?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23489096:
ollos höveli
Kiitti!

merijuttuja pitää viel miettiä
rullakebabista kun puuttu ku.. sa.. 13, ja tietty ylempi olut

levyyn en tahtois ees mennä, tosin en tänää kyl kerkiikkää.

Koht lähetää ja asioiden jälkeen kyläilemään, joten palajan vasta huomenna
Sanoja 575

"maikki"
Kiitti!

merijuttuja pitää viel miettiä
rullakebabista kun puuttu ku.. sa.. 13, ja tietty ylempi olut

levyyn en tahtois ees mennä, tosin en tänää kyl kerkiikkää.

Koht lähetää ja asioiden jälkeen kyläilemään, joten palajan vasta huomenna
Sanoja 575
Alkaa sillä sal...

mä en kestä tota olutta, mistä sitä edes lähtis etsimään :/

Maikki ja Pelottava pontso on aika guruja, kun ovat yhtä aikaa telkussa ja ratkovat täällä relluja. :D

Saisko apuja Jack Baurein ga 6+15 (väliviivallinen). En saa siihen mitään menemään.

Entäs Meiju Suvaksen tu..jo 8 ja 11 yhdistyy pei?

Videopelin Loh 12?
mihin toi ga... tulee :D

11 suvaksessa on semmonen jutska jolla voi kurkkii esim. nurkan takaa jotain :D en mie ossaa vinkata :LOL:

"Mummo"
En ole eläissäni pelannut tai nähnytkään videopelejä. Olen saanut ruutuun xbox:in, josta en pääse eteenpäin. Olen etsinyt monta tuntia, mutta kun ei vaan osu.
Voisiko joku kiltti antaa suoraan siitä oikealle lähtevän, jos vaikka saisin sen viimeisen nurkkaruudun auki.
Kiitos etukäteen.

[QUOTE="Mummo";23489633]En ole eläissäni pelannut tai nähnytkään videopelejä. Olen saanut ruutuun xbox:in, josta en pääse eteenpäin. Olen etsinyt monta tuntia, mutta kun ei vaan osu.
Voisiko joku kiltti antaa suoraan siitä oikealle lähtevän, jos vaikka saisin sen viimeisen nurkkaruudun auki.
Kiitos etukäteen.[/QUOTE]

en viittis suoraan antaa, mut löytyy xboxin pelilistasta alkaa b:llä (tuossa listassa ilman kaksoispistettä)

:/
Olen päässyt elokuva-sivulta Levy-sivulle, mutta en ole saanu sinne _mitään_ :( Oisko mitää vinkkejä heittää ilmoille? Mulla ei myöskään ole auki teidän puhumia lentopallo, rullakebab, moi ja videopeli- ruutuja. :/

Yhteistyössä