Hyvää HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23488982]Huomenta. Perjantai, viikon paras päivä on taas ilonamme ja minä oon laihtunut 4 kiloa kiitos vaunulenkkien. :)[/QUOTE]

Juu, jee perjantai .
Onnea !! Alkaa siis koukutuksesta olemaan hyötyä ;)

Huomenta!

Tässä mietin minkä jekun miehelle väsäisin, joku pila kyllä piristäisi :D

Taidan heittää tänään opiskeluhommat sivuun ja kipasta kaupungille pitkästä aikaa vähän vaatteita katselemaan. Työharjoittelu alkaa maanantaina ja kaikenmaailman pileitäkin on tiedossa & uutta vaatetta tekis niihin mieli :p

Huomenta!

Tän päivän jälkeen eka viikko työharjottelua takana, kaksi edessä.
Eilen illalla kattelin papereita, kun pitäis täyttää ns.päiväkirjaa joka päivältä ja en meinannu muistaa mitä kaikkee mie oon alkuviikolla tehny. On se melkoista hulinaa ollu, päiväkodissa kun oon.

Mies ja lapset on tän päivän vapaalla, mies menee viikonloppuaamuvuoroihin ja mie sit lasten kans kotosalla. Mitähän kivaa sitä keksis?

Mukavaa perjantaita kaikille! (Vaikka en tykkää aprillipäivästä, sais poistaa koko kalenterista)

Huomenta!

Tovi sitten kotiuduin 10km juoksulenkiltä, kipasin suihkussa ja nyt litkin aamukahvia. Tänään olisi pitkästä aikaa päihdekontrolli, siis maksa-,munuais ja muut mukavat testit :) Onneksi mä tiedän ne taas kerran vetäväni kunnialla, mutta pistää se pikkasen silti nippaamaan vatsanpohjaa :)

Mä taidan totetuttaa tältä palstalta yks päivä lukemani vessapilan.

Joko "vessanpönttö ei toimi" tai "makaroonia vessan kannen alla" =)

Tykkään, että aprillipilat on nopeita ja harmittomia, ne "mulla on syöpä" jne. pilat on tosi mauttomia...

Huomenta!

Tän päivän jälkeen eka viikko työharjottelua takana, kaksi edessä.
Eilen illalla kattelin papereita, kun pitäis täyttää ns.päiväkirjaa joka päivältä ja en meinannu muistaa mitä kaikkee mie oon alkuviikolla tehny. On se melkoista hulinaa ollu, päiväkodissa kun oon.

Mies ja lapset on tän päivän vapaalla, mies menee viikonloppuaamuvuoroihin ja mie sit lasten kans kotosalla. Mitähän kivaa sitä keksis?

Mukavaa perjantaita kaikille! (Vaikka en tykkää aprillipäivästä, sais poistaa koko kalenterista)
Eihän sitä ole kalenterissa; on vain huhtikuun 1. päivä.

Haaaahahaha :D Katotaan moniko menee lankaan :laugh:

Nyt on pakko kysyä noin makoisten naurujen päälle, mitä teit?

Huomenia kaikille.

Vieras Onnea! Upeaa kuulla kuinka paljon vaunuttelusta on ollut iloa siulle.

Jaahas, koht neiti eskaan. Sit kotiin herättelee isoin ja pienin mies. Ja ihanaa pitkästä aikaa päästä kamun kanssa autolla pörräilee ja shoppailee :)

Huomenta. Vaihteeksi huono yö takana. Onneksi lapsista kolme on mummilassa. Räkätautia perheessä, myös mulla, ei kiva. Odotan innolla vauvan syntymää, että saisin nukuttuakin.
e158.gif

Tyttö-raukka sai shokkiherätyksen, ku herätin hänet sanomalla, että pilasin vahingossa hänen showtanssipaitansa (oon oikeesti tosi surkee ompelija ja lupasin eilen illalla vähän korjailla sitä paitaa) :whistle: Melko säpäkästi pomppas tytteli sängystä ;)

Huomenta!
Mä juon KERMAkahvia :p Eilen kokeilin ekan kerran, eikä vauva reagoinut kerrassaan mitenkään. Uskomatonta :D Ajattelin pikkuhiljaa nostaa annostusta, josko voisin kohta käyttää maitotuotteita (homejuusto here I come!) normaalisti.

Yhteistyössä