Relaatiot 24

• Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
Tiedemies
[QUOTE="maikki";23487401]Woohoo \o/ mä keksin lentopalloon sen bv ja jl välisen seiskan.

Tyypin pelipartnerin etunimi, löytyi enkkuwikistä[/QUOTE]

Juu, ja siitä saa helposti jatkon, mutta mikä ihme se D R 17 sitten on, kun se tyypin tehtävä ei siihen tule.

S R 7+5 löytyi Satakunta-ruutuun.. lopulta tajusin mennä riittävän pitkälle :D
Satakunnastaa puuttuisi:
tas... 11
l..e..k.. 8
eu-ir yhdistävä 6+7

Rullakebabiin kaipailen vinkkejä (tai vaikka ihan rautalankaa jo)
ky-mu..s... yhdistävä 8 (jossain oli joku vinkki että tällä hoidetaan jotain, en oo vielä tajunnut)
mu...s... alaspäin 4+7

Lohi:
Wy.. 7+6
NY 5+4

Itä-Saksa
yläraja 15
TE 6+5

"maikki"
S R 7+5 löytyi Satakunta-ruutuun.. lopulta tajusin mennä riittävän pitkälle :D Vinkkaas vähän mullekin :)
Satakunnastaa puuttuisi:
tas... 11 - loppu sama, alku ihmiset yleisesti
l..e..k.. 8 - millaisia eläimiä siellä on
eu-ir yhdistävä 6+7 - se löyty alhaalta rodun kautta, mut sellainen paikka missä kasvatetaan koiria. eka sana siis ken...

Rullakebabiin kaipailen vinkkejä (tai vaikka ihan rautalankaa jo)
ky-mu..s... yhdistävä 8 (jossain oli joku vinkki että tällä hoidetaan jotain, en oo vielä tajunnut) - kun munuaiset ei toimi kunnolla, niin täytyy käydä tässä hoidossa. Susan täydellisissä naisissa käy kans.
mu...s... alaspäin 4+7 - tyyppi, jolla on mu...s. ja on sen takia pienikokoinen. muistaakseni löyty wikistä helposti

Lohi:
Wy.. 7+6
NY 5+4

Itä-Saksa
yläraja 15
TE 6+5
Lohesta ja itä-saksasta puuttuu samat. Onks sulla sit itä-saksassa se toi...maa.. 10?

[QUOTE="maikki";23487695]Lohesta ja itä-saksasta puuttuu samat. Onks sulla sit itä-saksassa se toi...maa.. 10?[/QUOTE]

l..e..k.. 8 - millaisia eläimiä siellä on.. löydetty, koditon, kadonnut, eksynyt.. ei niinku mikään sovi.. en tiiä..

sr löytyy kun wikistä menee kotisivuille ja sieltä menee riittävän pitkälle.. en muista mistä menin mutta se on siis etunimi-sukunimi..

10 itä-saksas on liittyy hitleriin.. sain sen ku oli sen tyypin siihen viereen 7+4+5

"maikki"
[QUOTE="maikki";23488077]Kiits! Satakunnasta puuttuu enää yläkulman vihjesana. Pääsisköhän tänään 600 sanaan :)[/QUOTE]

ei puutukaan. Mä olin kyl ihan varma että olin sitä jo koittanut.

jos toi 18 on rotu niin jotain vinkkiä alkukirjaimeen.. nyt ei kyllä enää pysty kahlaamaan tuhansia rotuja läpi.. se oli hauskaa joskus 15 rellua takaperin mutta nyt se lista on koluttu jo liian monta kertaa

EDIT: eipä mitään enää, keksin sen kennelin ensin :D

Viimeksi muokattu:
kysynpä kuitenkin vielä noita mitä tänään kaivelin onnistumatta eli
luonnonkatastrofi:
hav.. 4+10
ark... 5+6
ari... 5+4
ve.. ma... 6+17
haiti 6+4

kahta jälkimmäistä ja hav.. oon ettinyt nyt kaks päivää.. a-alkuisten jatkoja vaan tänään.. mutta kun ei tiiä yhtään mittään suuntaakaan ja tää neulan etsiminen heinäsuovasta ei ole helppoa..

aamulla palailen taas, voin sitten taas neuvoakin jos vaan herään niin että ennen koulua ehdin :D

"maikki"
luonnonkatastrofi:
hav.. 4+10 - ei ole
ark... 5+6 - suomalainen
ari... 5+4 - löyty enkkuwikin täsmennyssivulta, näyttelijä
ve.. ma... 6+17 - ei ole
haiti 6+4 - ei ole
Onks sulla sit se alareunan 15. Mä oon yrittäny jotain joukkotuhoa, katastrofia ym. siihen vääntää, mutten oo keksiny.

"maikki"
luonnonkatastrofi:
hav.. 4+10 - ei ole
ark... 5+6 - suomalainen
ari... 5+4 - löyty enkkuwikin täsmennyssivulta, näyttelijä
ve.. ma... 6+17 - ei ole
haiti 6+4 - ei ole

kahta jälkimmäistä ja hav.. oon ettinyt nyt kaks päivää.. a-alkuisten jatkoja vaan tänään.. mutta kun ei tiiä yhtään mittään suuntaakaan ja tää neulan etsiminen heinäsuovasta ei ole helppoa..

aamulla palailen taas, voin sitten taas neuvoakin jos vaan herään niin että ennen koulua ehdin :D
Löytyykö sulta se alareunan 15?

"Sohvi"
vinkeillänne olen pääsy hyvin eteenpäin, kiitos niistä :)

Muutamaan kohtaan kyselisin jos on jollain apuja, että päsis eteenpäin.
Uhkapelit:
Pah 10
rul ja hev välinen 6
ven rul 7

Meiju:
taika 10 ja 7+7

Katastrofi:
Hai 6
se 15 rajalla on taas yleisnimitys katastrofeille, ellette vielä ole keksineet ;)

Madonna:
molemmat lävärit

Itä-saksa
kuusi 9

Näiden lisäksi puuttuu vielä toooosi paljon sanoja koossa vasta 496 ja sijoitus 20

Yhteistyössä