Pääkaupunkiseutulaiset, HUOM! Auttakees...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimosa"

Vieras
Ollaan parin viikon päästä tulossa helsinkiin. Tarkotus mennä lapsimessuille, mutta myös lastentarvike kirpputoreja ois kiva kierrellä! Omalla autolla tullaan. Yöpymispaikka on Nurmijärvellä. Muutama kysymys ois teille, jos viitsitte vastata :)

1. Kertokaas ensinnäkin hyviä lastentarvike kirppareita (miksei muitakin) mutta ensisijaisesti lastentarvike kirpputoreja. :)

2. Myydäänkö lastentarvike kirpputoreilla äitiysvaatteita ollenkaan? Jos ei, niin mistä kirpparilta niitä vois parhaiten löytää?

3. Oma auto siis käytössä, ja helsingin ulkopuolella oleville kirppareille mennäänkin omalla autolla, navigaattori kun on käytössä. Mutta helsingin keskustassa oleviin kirppareihin emme lähde ajamaan omalla autolla, vaan mennään bussilla. Onko niitä sitten siellä vaikea löytää?

No, ensisijainen ja tärkein kysymys on kuitenkin tuo ykkönen, että jos viitsitte kertoa ensinnäkin hyviä paikkoja, missä kannattaa käydä, olisin kiitollinen :)

Itse olen käynyt aina Valtterissa (Vallila) lauantaisin ja hyvin olen löytänyt lapsille vaatetta ja pelejä. Kyllä sieltä aina joskus on äitiysvaatteitakin myynnissä.

www.villalyhty.fi - vantaan rekolassa
www.naperotori.fi - vantaan simonkylässä
www.mebellacasa.fi - tuusulassa
www.oliverinkirppis.fi - keravalla

Kyllä noilta yleensä mammavaatteita myös löytää, on toki vähän kaukana nurmijärveltä mutta jos aikaa on :)

Ja kannattaa selata mll:n paikallisyhdistysten sivut, keväällä yleensä aika monessa paikassa järjestetään kirppiksiä.

Yhteistyössä