"hilla"
no näinpä tietysti! kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23483235:se 4 on ruumiinosa
sitten jään kaivaa vielä tuota 8
no näinpä tietysti! kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23483235:se 4 on ruumiinosa
pan 10 miä hokasin ilman vastasanaa tuolta jonkun vinkistä. eli vinkki oli korko ja korko -wikistä löytyy myös tämä.nuo samat puuttuu ja lisäks se pan..10 kun puuttuu vastasanat
Madonnassa siis uupuis
läv.. 7 ja 9
sei.. 11
kirja alas 7
nor.. 6
Millä keinoin Theseus sieltä pääsi ulos?höh, jumituin lab.. 8+5
mikää kiva ei tunnu käyvän
no miten tuon saa tuohon sopimaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Sokkeliómies;23483377:Millä keinoin Theseus sieltä pääsi ulos?
Meinasin tulla samaa just sanomaan kun en siltikää saa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23483438:no miten tuon saa tuohon sopimaan :ashamed:
Kenenkä antama ja mikä se oli?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23483438:no miten tuon saa tuohon sopimaan :ashamed:
on ranskalainen (vaikket multa kysynytkään ) näyttelee mm.obelixiaKenenkä antama ja mikä se oli?
Saisiko vastalahjaksi vinkin siitä Gé... D tyypistä, että edes minkämaalainen on kyseessä, tai jotain muuta?
No niinpä tietysti - helkkari kun ihan tututkin jäävät huomaamatta. Jotain mulla Madonnassa on, mitä tarvitset niin voin katsoa.on ranskalainen (vaikket multa kysynytkään ) näyttelee mm.obelixia
oisko apuja madonna ruutuun?
vielä uupuu...
mut saisko vaikka näin alkuun apua madonna-ruutuun? ekpressionismi ei aukee, mitä niihin haetaan? samoin neitsyt, siitä oon saanu vaan kitke..neit.., en niitä muita
kirja 7 on päähenkilön ammattinuo samat puuttuu ja lisäks se pan..10 kun puuttuu vastasanat
Madonnassa siis uupuis
läv.. 7 ja 9
sei.. 11
kirja alas 7
nor.. 6
Eskp... tulee ainakin kaksi tyylisuunnan taiteilijaa ja sitten toisen työ. Ainakin toinen taiteilija löytyy sieltä taiteilijalistasta lopussa ja toinen nimi kuvateksteistä.olis madonna-ruutuun..
Ekspressionismiin haetaan taiteilijaa (taisi olla punaisella wikissä) ja hänen teostaan (enkkuwikistä)olis madonna-ruutuun..
Mä oon varmaan oikeilla jäljillä. Oon koittanu merenalaista maanjäristystä, mannerlaattaa ym, vihjaatko vähän lisää.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23483362:katastrofiruudun 12+12 löytyy sillä maa... ja mer... mut eka sana pitää sit vaihtaa
olipa vaan vinkki mut keksin tän ku yritin ettii sal.... 10 siel rullakebab ruudus
Taivaalla näkyy, joskaan ei tähän kellonaikaan...sain ekspressionismit, mutta neitsyt-sanat ei aukee.. mmitä muuta se on..horoskooppi?
joo, mä oon kokoajan tunkenu täh..MERKKIÄ... onneks sain nyt oikeen, kiitosTaivaalla näkyy, joskaan ei tähän kellonaikaan...
No niinpä tietysti. Vitsi kun joskus aivot jumiutuuOikeilla jälillä kyllä. Meri on vesi