Ylivieskalainen tyyli käydä kaupassa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis luin tätä ja ihan äimänä olin, siis ihan käsittämätöntä :O Hullua rynniä jollain kauppakärryillä... Mutta tänään aukeaa Ylivieskan uusi Prisma - totta me saamme huomenna lukea uusista rynnistyksistä :D

[QUOTE="juu";23482966]siellä oli lasten ensi pyörä myynnissä. ensimmäisille 10e. ei ihme et oli ryntäys.[/QUOTE]

Siis pyörän takia kaadetaan mummot ja rikotaan kaupasta muuta tavaraa - tosi edullista :D

[QUOTE="juu";23482966]siellä oli lasten ensi pyörä myynnissä. ensimmäisille 10e. ei ihme et oli ryntäys.[/QUOTE]

:O No en mä siltikään ymmärrä... En, vaikka sen olis saanut ilmatteeks... Ihmiset on pimeitä.

Ihan samalla tavalla käyttäydytään kyllä esim. Stockan hulluilla päivillä. Ja monessa muussakin paikassa.

Ja ilmeisesti tuon ryntäyksen on aiheuttanut on aiheuttanut se 12-tuumainen polkupyörä, jota myytiin 10€ (norm.hinta 79€) ja niitä oli myynnissä 38kpl tuolla hinnalla (tarjouslehdestä just katoin).

En muuten asu Ylivieskassa, enkä ollut tuolloin tuossa kyseisessä kaupassa, kun sitä kuitenkin joku epäilee =D

[QUOTE="vilma";23483003]Ihan samalla tavalla käyttäydytään kyllä esim. Stockan hulluilla päivillä. Ja monessa muussakin paikassa.

Ja ilmeisesti tuon ryntäyksen on aiheuttanut on aiheuttanut se 12-tuumainen polkupyörä, jota myytiin 10€ (norm.hinta 79€) ja niitä oli myynnissä 38kpl tuolla hinnalla (tarjouslehdestä just katoin).

En muuten asu Ylivieskassa, enkä ollut tuolloin tuossa kyseisessä kaupassa, kun sitä kuitenkin joku epäilee =D[/QUOTE]

Kuinkahan niistä käsirysyä käytiin? :D

Ylivieskan Prisma varmaan tupaten täynnä, onkohan siellä hyviä tarjouksia :D

Tosi huonosti mainostanu. Ei yhtään omaa mainosta oo tullu. Paikallislehtiä (isompia) tullu ilmaisjakeluna ja niiden välissä sit parin aukeaman mainoksia. Mut ei mulla ainakaan mitään erikoista hypänny silmiin minkä takia pitäs tonne avajaisryysikseen lähteä. Jos joskus ens viikolla kävis. Meiltä matkaa n 60 km Ylivieskaan. Muiden kauppojen mainokset tulee säännöllisesti..

Yhteistyössä