Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitanpa viimeisimmän ostoksen itselleni:
1299452786_11v2044-1-306x408.jpg

Myönnän että kovin useasti en käy kiertelee mutta on tosiaan tuo motivaatio vähissä kun tyhjin käsin saa aina palata ostosreissusta.
Tosin kun omia ollaan myyty parisen kertaa ne viedään käsistä.

No mutta on se kiva noinkin...siis että päsee itse helposti eroon. Niillä rahoilla voi käydä vaikka sitten kattamassa muutamat huuto.net-ostokset ;)

Tuo viides olis just mun tyylinen.
Muutkin oli kivoja.
Ihanaa,kohta pääsee tytölle kesämekkoja osteleen:)
Itselleni olen hyvin huono hankkii mitään,nyt viel vähemmän kun päivät kuluu kotosalla,tuntuu jotenkin niin turhalta.Kait sitä jotain uutta vois hankkia kevään kylpylä ja viron reissua varten.

Kyllähän se on niin pieni määrä, mitä äidit saastuttaa ostoksillaan luontoa kun vertaa suuren maailman tehtaisiin yms, ettei mitään merkitystä! Aatteles kaikkia sellutehtaitai, autotehtaita ym.

Niin, olisi tosiaan hyvä aina maininta mistä mikin on ettei tarvii kysellä :D

Kuvitteletko tosiaan, että "mammojen ostokset" ovat jossain erillisessä universiumissa? Mitähän varten luulet, että ne tehtaat ovat olemassa? Ymmärrätkö yhtään vaatetuotannon ketjua, sen vaikutusta luontoon ja toisiin ihmisiin? Tajuatko yhtään kuinka paljon länsimaalaiset ostavat vuodessa vaatteita kaiken kaikkiaan? Ymmärrätkö mitään vaateshoppailun yhteydestä muuhun kulutukseen?

Yhteistyössä