Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeisen kuukauden ajalta:

Lapselle Viking core tex -kengät, Lennen pipo+ kaulaliina, Reimatecin hanskat ja hattu, Salomonin vaelluskengät, Ruskovillan lapaset, 2 Espritin T- paitaa, Burberryn kesähattu

Itselle Calvin Kleinin laukku, nahkakorkokengät, Biancosta kangaskorkosandaalit, Salomonin talvi- ja kesävaelluskengät, Niken untuvatakki, Raiskin kevyttoppapuku, Aleksi 13:sta villakankaasta tehdyt suorat housut, 2 x Mexxin paitapusero, Niken urheilu t- paita, Adidaksen ja Reebookin hupparit, Tommy Hilfigerin tunika ja Armanin pusero.

Ihan vaan mielenkiinnosta haluaiasin tietää kuinka paljon noihin ostoksiin on mennyt rahaa? Ite jos ostaisin noin paljon kuukaudessa vaatteita yms. niin jäispähän lainat ja ruuat varmaankin ostamatta... Mut ei se haittaa jos joku toinen ostelee :D

Tänään ostin itselleni:

Kappahlista (menikö oikein, hankala sana) kaksi v-kaula-aukkoista paitaa (oliivi ja tummansininen, yht n. 20 e), beige kimaltava kauluspaita 25 e.

H&M: Kaksi samanlaista hametta (beige ja tummansininen) n. 15 e, roosa neule n. 15 e, musta toppi n 5 e.

Lindex: Beige paitapusero 25 e (kai), punainen t-paita n. 8 e.

Mulle ja ukolle lounas, minä tarjosin, n 20 e.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on;23474112:
Nämä napsautin lapsoselle.

80197-003.bmp

Pakko lähteä nukkumaan mutta nuo tossut....ai tuossahan lukeekin mistä ne on :D siis tuon kuvan osoitteessa.

Tuo pinkki haalari, "Mummeliisa" klikkaahan isommaksi, siinä on kiva kuvio, tyttö tykkäsi tosi paljon, ei ole tavallisen tylsä! Mistäs tuo ruskea haalari on minkä olit hankkinut? Meillä poika kaipaisi sellaista kauppahaalaria ja tuo on kivan näköinen.

Tänään ostin itselleni:

Kappahlista (menikö oikein, hankala sana) kaksi v-kaula-aukkoista paitaa (oliivi ja tummansininen, yht n. 20 e), beige kimaltava kauluspaita 25 e.

H&M: Kaksi samanlaista hametta (beige ja tummansininen) n. 15 e, roosa neule n. 15 e, musta toppi n 5 e.

Lindex: Beige paitapusero 25 e (kai), punainen t-paita n. 8 e.

Mulle ja ukolle lounas, minä tarjosin, n 20 e.

Tuo viimeinen viimeisteli hyvän päivän kaupungilla?
:)

[QUOTE="minä vaan";23474277]Ihan vaan mielenkiinnosta haluaiasin tietää kuinka paljon noihin ostoksiin on mennyt rahaa? Ite jos ostaisin noin paljon kuukaudessa vaatteita yms. niin jäispähän lainat ja ruuat varmaankin ostamatta... Mut ei se haittaa jos joku toinen ostelee :D[/QUOTE]

Onhan niihin mennyt,koska ei nuo ole mitään halpoja merkkejä. Mutta toisaalta, olemme molemmat hyväpalkkaisia mieheni kanssa. Ja ostan vaatetta yleensä enemmän kerralla (varastoonkin), kun innostun keskittymään vaatekaapin täydennykseen. Tässä listassa oli osa myös ale- vaatetta, siksi kai on tullut shopattua noinkin paljon!

Mä edustan pihiä joukkoa :D viimeisen kk aikana olen ostanu aika paljon, mutta kaikki alesta.

Cars paidan ja farkut, kahdet shortsit vöillä, paidan, t-paita x2, vuorilliset housut ja farkut kappahlista kahdelle pojalleni. sit tilasin heille molemmille kahdet collegeshortsit ja kahdet t-paidat hm:ltä. itselle tilasin mekon ja farkut. citymarketista ostin pojille jenkkihuivit ja kirpparilta mulle mekon ja lapselle paidan.

[QUOTE="jes";23474454]Mä edustan pihiä joukkoa :D viimeisen kk aikana olen ostanu aika paljon, mutta kaikki alesta.
[/QUOTE]

Minä vähän kaipasinkin jo pihiä ketjuun. Tosin sinullakin pitkä lista kaikkea kivaa.
Olisi kiva nähdä mysö itsetehtyjä, kirppislöytöjä ja tuunauksia.
:)

Suzuanne, mistä tilasit nuo småfolkin paidat, ja mitä oli hintaa? alessa vai normaalihinnalla? kuolaa täällä sille autopaidalle ;p

Mummeliisa, ne cars farkut maksoi kirpalla 3 e :D

Tää mulle parempi kuin se ruokakuvaketju...Mä ostan vaatteita varmaan useemmin kuin ruokaa :D

Ostin justiin keväthurmoksessa uuden takin ja kengät mutta ei se kevät sitten tullutkaan...|O
Mutta laitan huomenna kuvan kun pääsen toiselle koneelle.

Yhteistyössä