seksin harrastamisen jälkeen miestä ei enää kiinnosta??

• Viestiketjun aloittaja "sandra"
  • Ensimmäinen viesti
"sandra"
mikä ihme siinä on että miehiltä (ainakin todella monilta) menee mielenkiinto kun on oltu vällyjen välissä? Se nyt tiedetään et usein homma jää yhden illan jutuksi jos hyppää punkkaan tuntemattoman kanssa kännissä baari-illan jälkeen, mutta kuinka monta kertaa pitäisi käydä treffeillä että nainen "saa" levittää haaransa? ;) joskus olen mennyt sänkyyn miehen kanssa toisilla treffeillä ja toiseen on tutustunut kohtalaisen hyvin näkemisen lisäksi keskustelemalla puhelimessa jne ja silti tuntuu et pidetään helppona ja mielenkiinto tuntuu menevän sekstailun jälkeen. mua ärsyttää se, että miehet saa heilutella keppiään miten huvittaa mut naisten pitäisi olla "siveitä" vaikka samanlaiset halut oliskin. ei tunnu maailma muuttuvan vaik 2000-luvulla eletään.

neuvo
Sit vasta sänkyyn, kun huomaat, et mies todella välittää sinusta. Eli kun olet varma, että on tunteet pelissä molemmin puolin. Silloin se ei jää siihen yhteen kertaan.

"VIERAS"
Sanoisin että joko olit huono sängyssä, tai ehkä vaan liian ujo. Et välttämättä huono! Ole aloitteellinen, kiihkeä ja panosta alusvaatteisiin. Ole kuumempi kuin hän!

"sandra"
[QUOTE="VIERAS";23463015]Sanoisin että joko olit huono sängyssä, tai ehkä vaan liian ujo. Et välttämättä huono! Ole aloitteellinen, kiihkeä ja panosta alusvaatteisiin. Ole kuumempi kuin hän![/QUOTE]

joo myönnän että olin ehkä vähän ujo, mutta niin oli mieskin. olen tottunut että miehillä on jotain aloitteellisuutta, mutta ei tuolla miehellä kyllä. en ole tottunut olemaan mikään hallitsija sänkypuuhissa...noh, uusia tuulia kohti sitten vaan, kai. huoh.

Tosi mies ei ruinaa
Kaksi viikkoa on vähintään oltava antamatta eikä niillä toisillakaan treffeillä. Ja miehen tulee tehdä aloite asiaaan ja etkä käy himona kimppuun siinä vaiheessa....vielä.

"sandra"
Kaksi viikkoa on vähintään oltava antamatta eikä niillä toisillakaan treffeillä. Ja miehen tulee tehdä aloite asiaaan ja etkä käy himona kimppuun siinä vaiheessa....vielä.
no onpa tarkkaa...eiks toi oo aika sovinistista ja vanhanaikaista? mikä velvollisuus naisen on odotella jalat ristissä et milloinkohan se mies tekis aloitteen etenkin jos se ei tee? mä ainakin miehenä olisin tyytyväinen jos nainenkin olis seksuaalisesti innokas.

"vieras"
Tähän on olemassa mahtava ratkaisu. Ekoilla treffeillä panet vain miesten kanssa, joista et haluaisikaan mitään vakavampaa, mutta jos rakastut, niin koita vähän jarrutella intoasi ;)

"sandra"
[QUOTE="vieras";23463266]Tähän on olemassa mahtava ratkaisu. Ekoilla treffeillä panet vain miesten kanssa, joista et haluaisikaan mitään vakavampaa, mutta jos rakastut, niin koita vähän jarrutella intoasi ;)[/QUOTE]

tätä mä en just tajua: miks seksi pitää sekoittaa tunneasioihin? seksi on seksiä ja sitä voi mun mielestä harrastella pian tutustumisen jälkeen oli tunteita tai ei, jatkaa tapailua ja katsoa mihin homma kehittyy...

"vieras"
[QUOTE="sandra";23463291]tätä mä en just tajua: miks seksi pitää sekoittaa tunneasioihin? seksi on seksiä ja sitä voi mun mielestä harrastella pian tutustumisen jälkeen oli tunteita tai ei, jatkaa tapailua ja katsoa mihin homma kehittyy...[/QUOTE]

No sitähän minäkin yritän sulle tolkuttaa :D Seksi on seksiä. Mä ainakin rakastuneena heittäydyn niin ujoks, etten niihin puuhiin heti rohkeniskaan. Himon kohteet erikseen, ei ne mua ujostuta, kun ei ole mitään menetettävääkään tunnepuolella.

"veijo"
Ilman muuta nainen kiinnostaa sitä enemmän vakavasti, mitä kauemmin ensimmäiseen kertaan menee. Joku raja toki siinäkin, ja jos pystyy antamaan miehelle sellaisen kuvan, että suostui tämän kanssa koska on niin ihastunut tai rakastunut, eikä suostu muiden kanssa helposti, se auttaa asiaa. Sanoisin, että muutamien treffien ajan kannattaisi odottaa ja ehkä muutama viikko tutustumisesta.

Asia vain on näin. Ei mies tunteilleen mitään voi, vaikka naisella pitäisikin olla täysin samat oikeudet kuin miehellä. Mies ei tietenkään halua vaimokseen helppoa naista koska tämähän voisi antaa muillekin. Helppo nainen kelpaa tietenkin seksisuhteeseen ja parempaa odotellessa.

x-man
[QUOTE="sandra";23462846]mikä ihme siinä on että miehiltä (ainakin todella monilta) menee mielenkiinto kun on oltu vällyjen välissä? Se nyt tiedetään et usein homma jää yhden illan jutuksi jos hyppää punkkaan tuntemattoman kanssa kännissä baari-illan jälkeen, mutta kuinka monta kertaa pitäisi käydä treffeillä että nainen "saa" levittää haaransa? ;) joskus olen mennyt sänkyyn miehen kanssa toisilla treffeillä ja toiseen on tutustunut kohtalaisen hyvin näkemisen lisäksi keskustelemalla puhelimessa jne ja silti tuntuu et pidetään helppona ja mielenkiinto tuntuu menevän sekstailun jälkeen. mua ärsyttää se, että miehet saa heilutella keppiään miten huvittaa mut naisten pitäisi olla "siveitä" vaikka samanlaiset halut oliskin. ei tunnu maailma muuttuvan vaik 2000-luvulla eletään.[/QUOTE]

Ettei syy olisi vaan uskalluksen puute. Ei miehenkään ole ihan helppo selvin päin ehdotella jatkoja, jos nainen ei anna selviä merkkejä että vielä kiinnostaa nähdä.

"jee"
Tunteet vaan ei ole kohdannut. Siinä se. Ei sillä ole väliä annoitko ekoilla treffeillä vai viidensillä. Jos kipinä on molemmin puolista niin kyllä sitä toista halajaa lisää.

Otsikkoon: ihana ku joku muukin miettii juuri samaa asiaa kuin minä! Puoli vuotta tunnettu, päädyimme sänkyyn ja sen jälkeen...mies kyllä piti yhteyttä n. joka toinen päivä, mutta lopulta ilmoitti muutaman viikon päästä, että kipinä puuttuu! Ja nyt olen miettinyt: "miksi seksin harrastamisen jälkeen miestä ei enää kiinnosta?"

sorjamarja
onks tää jotenki eri juttu miehillä, jotka ei meinaa saada naista millään? Netistä löytyy viismiljoonaa miestä, jotka valittaa sitä että kukaan ei kiinnostu heistä. Vuosia ja vuosikymmeniä menee mut nada. Vaikee uskoa, että tällanen mies hylkäisi naisen liiallisen halukkuuden ja seksuaalisen mielenkiinnon takia. Yritä tässä sitten opetella ymmärtämään miehiä.
Itse kyllä olen kristitty ja sitä mieltä, että seksi pitäisi säästää avioliittoon.
Ja juu sori lievästi vanha ketju, aihe kai silti ajankohtainen...

Yhteistyössä