Lindex-lastenvaatteiden laatu? Entä kokomerkinnät, vastaako kokoaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muksiss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen ostanut todella paljon vaatteita Lindexiltä koska Lindexin vaatteista löytyy värejä toisin kuin H&M.. Alkaa vaan ottamaan päähän se että vaatteet purkautuvat joko ennen ensimmäistä pesua/ekan käytön jälkeen.. aina jostain sauman alta kangas karkaa tai sitten ommel yksinkertaisesti purkautuu.. Jos minulla ei olisi ompelutaitoista ja ompelukoneen omaavaa anoppia, olisimme TODELLA pulassa kun lastenvaatteet ei pysyisi kasassa..

En tiedä mihin tästä pitäisi valittaa.. rupee tosiaan niin ottaa päähän, koska Lindexin vaatteet on kuitenkin aika kalliita (esim paidat 10-13e!!) ja olen myös löytänyt Lindexin liikkeestä vaatteita joissa niissäkin on joku sauma auki..

Jos ostat vaatteet Lindexiltä varmista jo paikan päällä kaikki mahdolliset saumat ja koita venytellä paitaa että jos lähtee purkautumaan jostain..

En voi enää todellakaan suositella Lindexiä.. Vaatteet alan jatkossa teettämään anopin kautta.. :(

En tiedä mihin tästä pitäisi valittaa.. rupee tosiaan niin ottaa päähän, koska Lindexin vaatteet on kuitenkin aika kalliita (esim paidat 10-13e!!) ja olen myös löytänyt Lindexin liikkeestä vaatteita joissa niissäkin on joku sauma auki..

Jos ostat vaatteet Lindexiltä varmista jo paikan päällä kaikki mahdolliset saumat ja koita venytellä paitaa että jos lähtee purkautumaan jostain..

Annathan palautetta liikkeeseen! Ja kai tiedät että viallinen tuote vaihdetaan veloituksetta uuteen, eli jos saumat purkautuvat likimain uudesta vaatteesta, sulla on oikeus käydä vaihtamassa se.

Annathan palautetta liikkeeseen! Ja kai tiedät että viallinen tuote vaihdetaan veloituksetta uuteen, eli jos saumat purkautuvat likimain uudesta vaatteesta, sulla on oikeus käydä vaihtamassa se.

Mulla on ainakin yks paita ollu sellainen että ekan vaihdoin kun siinä brodeerauksessa oli saumat purkautuneet, sit kun vaihdoin uuteen niin siitä helma purkautui ennen ekaa pesua, olin kyllä ehtinyt laput jo irroittaa ja purin helman sitä ajatellen että jos anoppi sen ompelee, joten ei voinu enää palauttaa.. Kyseessä nyt myynnissä oleva vihreä-valkoraidallinen bamse-paita. No ei siinä vielä mitään tilasin Lindexin netistä samaa sarjaa olevan paidan mutta er värisenä.. kerran on paita pesty ja tänään ekaa kertaa päällä, katsoin äsken että kyljessä on reikä kun sauma on auennut, joten ei taida palautuskaan enää onnistua Lindexille..

Sitten on ollut mys joitain peruspaitoja joista parin pesun aikana aukeaa hihojen tai helmojen saumat.. että pitäis varmaan reklamaatio tehdä.. tai jotain..

Niin ja Lindexillä jokin aika sitten myynnissä olleesta autokuvioisesta trikoopaidasta (joka on meidän vanhemmalla lapsella) bongasin että siinäkin oli hihassa reikä kun kangas oli karannut ompeleen alta.. se on nyt anopilla korjattavana..

No ei siinä vielä mitään tilasin Lindexin netistä samaa sarjaa olevan paidan mutta er värisenä.. kerran on paita pesty ja tänään ekaa kertaa päällä, katsoin äsken että kyljessä on reikä kun sauma on auennut, joten ei taida palautuskaan enää onnistua Lindexille..

Jos lähin Lindex ei ole mahdottoman kaukana, niin vie se paita näytille sinne, ja ota se nettikauppakuitti mukaan. Jos et saa uutta tai vastaavaa tilalle, ota yhteys kuluttaja-asiamieheen.

ostin tytölle (5v) legginsit tai trikoot 3 2 hinnalla rekistä. punaiset, mustat ja valkoiset. sekä punaisiin että mustiin on parissa viikossa tullut polveet reiät. mietin ensin että ok..5v voi tietenkin könytä lattialla enemmän mutta... meillä on finnwearin pitkiksiä myös tytöllä ja ne ovat kyllä kestäneet. jos vaan saan aikaiseksi niin menen kyllä pitkisten kanssa lindexiin ja vaadin hyvitystä. kyllä lasten vaatteiden tulisi kestää kulutusta ettei ensimmäisinä viikkoina jo kulu puhki..

Mä olen ollut pettynyt lindexin vaatteiden laatuun ja olen niitä käyttänyt paljon lapsellani. Enää tosin ei ole oikein tullut tämän takia sieltä ostettua vaatteita kun harmittaa se että niistä lähtee värit kulahtamaan muita merkkejä nopeamin sekä painatukset halkeilemaan. Vähänkäytetty vaatee näyttää siltä että se olisi ollut jo ikuisuuden käytössä. Vertailukohteena on nyt vaatteita näistä merkeistä: H&M, Ticket to Heaven, Minymo, Name It, C&A, Esprit, Bogi, Tutta ja Reima.

Kooltaan Lindexin vaatteet ovat niukkoja joten kannattaa varautu siihen että joutuu ostamaan yhden koon isompia vaattetia Lindexistä mitä muista kaupoista.

Yhteistyössä