Jos olet eronnut lapsiesi isästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhressä aina?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yhdessä 4v (niistä naimisissa reilu 1v). lapset 1v10kk ja 7kk. olin 15v kun aloin olla yhdessä ex:n kanssa. eli aivan liian nuori.

en halunut olla ex:n kanssa loppu elämäni. tiesin sen.

Viimeksi muokattu:
2v yhessä ja lapsi oli 8kk... Ei toiminut, exästä ei ollutkaan perhe-elämään ja isäksi. Vaikka hän ennen lapsen tuloa niin vakuuttelikin. Ja minä hölmö uskoin että jokin muuttuisi.. Rakkaus on sokeaa..

Lapset oli hiekan vajaat 2 ja 3 vee. Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä 7.5 vuotta. Syy eroamiseen oli miehen juominen. Töissä kävi, mutta melkein kaikki vapaa-aika kului tissutellessa kotona tai istui kylillä kuppiloissa... Itse ei nähnyt ongelmaa, eikä muuttanut elämäänsä vaikka vaihtoehdot tiesi. Valitsi mieluummin kaljansa kuin perheensä.

lapsi oli erilleen muuton aikana 1,5-vuotias. tosin päätimme ettemme jatka yhdessä jo raskausaikana mutta koimme parhaaksi asua yhdessä vauva-ajan. siitä asti asuimme eri huoneissa emmekä harrastaneet seksiä tai edes pussatttu kertaakaan.

olimme ehtineet olla kaksi vuotta yhdessä ennen lapsen syntymää.

9v oltiin oltu yhdessä. Lapset eron aikaan 3v ja 5v. En osaa eroon sanoa yhtä ainutta syytä, jotenkin vain ajauduimme erilleen toisistamme eikä kumpikaan ollut tyytyväinen. Miehellä tämä tyytymättömyys näkyi peliriippuvuutena ja minulla sitten vetäytymisenä ja seksuaalisena haluttomuutena. Me myös aloitimme suhteen teini-ikäisinä.

Oikeastaan en ole ehtinyt ikinä olla kahden lapsen isien kanssa. Esikoinen on 6kk kun hänen isä räjähti taivaan tuuliin, kakkosen isän kanssa en halunnut olla mutta olimme tiiviisti tekemisissä siihen asti kun poika täytti 2vuotta, jonka jälkeen lähdin taas maailmalle. Kolmannen lapsen isästä en ole eronut.

Oltiin n.3v. yhessä, erottiin jo kun ootin toista, mut annoin uuden mahdollisuuden vielä sen jälkeen.. Lopullisesti erottiin, kun tyttö oli 2v. ja poika pari kuukautta. Syy: mies petti pillerihumalassa, toi huumeita kotiin, söi mun kolmiokipulääkkeet viinan kanssa, mun unilääkkeetki useasti hävisi yms.. Eli alkkis/pilleristi ja tätä myöten täysin epäluotettava.

Nykyään onneksi mulla on ihana mies, mahtava isäpuoli muksuilleni jo reilun parin vuoden ajan.

Ja tää lasteni biologinen "isä" n. kerran puolessa vuodessa tapaa lapsiaan, jos jaksaa.. Hällä uusi 19v. nainen, heillä vauva ja naisella 1,5v. muksu, joiden tultua kuvioihin lasteni isä hylkäsi täysin meidän yhteiset lapset. Että semmonen persläpi mun lasteni "isä" :x

14 vuotta oltiin yhdessä, joista 9 vuotta naimisissa. Lapset oli eron tullessa 4 ja 10 vuotiaat.

Syy eroon,on että en ollut onnellinen. Ollaan tosi hyvissä väleissä, ero oli selvä ratkaisu. Tunteet kun on kuolleet voidaan olla ystäviä. Ei minkäänlaisia "vanhasuola janottaa" tai mustasukkaisuus -fiiliksiä ole ainakaan minulla ollut huolimatta exän uudesta suhteesta.

Yhdessä oltiin oltu 13 vuotta´, josta ajasta oltiin avoliitossa asuttu 7vuotta. Lapset olivat 6 ja 5v kun erottiin ja syynä eroon oli meilläkin miehen juominen. Sellasta kaljan tissuttelua eikä elämässä oikein olluna miehellä mitään "sisältöä". Kerran jo joutu sairaalaan kun maksa sanoi melkein poks ja silloin ajattelin että jesh, nyt varmaan itekkin ymmärtää että tilanteen on muututtava mutta muutarman kuukauden kuluttua tissuttelu alkoi uudelleen ja silloin päätin että nyt riitti.

Lapsi oli puolvuotias, kun muutin pois. Yhdessä oltiin joku puoltoista vuotta. Sen jälkeen vuosia on/offina. Äijä narsistipaska, kuin suoraan oppikirjasta. Siinä eron syy.

esikoinen aika tasan 2v ja kuopus 2kk kun erottiin. tosin oli ollut koko ajan on/off suhde ja 3,5 seurustelusuhteesta asuttiin virallisesti yhdessä n.6kk. 4kk ennen kuopuksen syntymää muutti luokseni ja 2kk syntymän jälkeen muutti pois. seksisuhde jatkui vielä melkein vuoden kunnes ilmoitti 2kk hiljaiselon jälkeen menneensä naimisiin.
siihen loppui vasta lopullisesti meidän suhde vaikka ex vänkää aina tasasin väliajoin seksiä kanssani.
uskomatonta, mutta totta.
kaikesta tästä jäi onneksi käteen 2 ihanaa lasta, mutta vaikea kuvitella, että lähtisin samanlaisen HuuHaa-Heikkisen matkaan enää.
vaikka kaikesta huolimatta häntä edelleen rakastan ja erosta kuitenkin kohta se 2v.
syy eroon: mun kyllästyminen exän perhe-elämään osallistumiseen, väkivaltaan ja syrjintään.

reilu 5 vuotta oltiin yhdessä ja erottiin lapsen ollessa 1,5 vuotias. Erillään oltiin asuttu siitä kun lapsi on n. 6 kk, isä kävi luonamme 2-3 viikonloppuna kuukaudessa. Syy miehen alkoholin käyttö, ja lopuksi henkinen ja fyysinen väkivalta

Oikeastaan en ole ehtinyt ikinä olla kahden lapsen isien kanssa. Esikoinen on 6kk kun hänen isä räjähti taivaan tuuliin, kakkosen isän kanssa en halunnut olla mutta olimme tiiviisti tekemisissä siihen asti kun poika täytti 2vuotta, jonka jälkeen lähdin taas maailmalle. Kolmannen lapsen isästä en ole eronut.
Räjähti? Mitä se tarkoittaa?:O

Yhteistyössä