"pöllö"
Eilen oli kaverilla bileet ja olin niissä autolla (matkaa oli yhteen suuntaan se 70 km), mutta ei jotenkin siltikään lähtenyt, oli vaan kiva palata kotiin ajoissa sieltä. Toisten jutut "perseitten vetämisestä" ja muutenkin kännäämisestä ei oikein lähtenyt. Olen siis pian 30 v ja meillä on 3,5-vuotias lapsi. Tuntuu että se mitä haluan tehdä on tietysti asiat perheen kanssa ja sittten nähdä kavereita ihan muuten vaan, en niinkään bilettämässä...
Tuntuu että tämä häiritsee joitakin minun kavereitani. En todellakaan paheksu toisia tms, mutta se ei minua vaan oikein enää innosta. Olenko perin tylsä tyyppi...?
Täytän kesällä 30v, mutta en aio niitä juhlia sen kummemmin, muuta kuin teen tietysti kakun jos lähisukulaiset tai kaverit haluaa tulla käymään. Onko sekin perin outoa kun en pidä 30v synttärinä megapirskeitä...?
Tuntuu että tämä häiritsee joitakin minun kavereitani. En todellakaan paheksu toisia tms, mutta se ei minua vaan oikein enää innosta. Olenko perin tylsä tyyppi...?
Täytän kesällä 30v, mutta en aio niitä juhlia sen kummemmin, muuta kuin teen tietysti kakun jos lähisukulaiset tai kaverit haluaa tulla käymään. Onko sekin perin outoa kun en pidä 30v synttärinä megapirskeitä...?