Päivän Salkkarit ja opetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus/valhe?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totuus/valhe?

Vieras
Ymmärrätte nyt, että jos on tapahtunut pettäminen, ei missään nimessä kannata asiasta kertoa, jos sen voi salata. Jenni olisi elänyt elämäänsä auvoisena ja onnellisena ilman totuutta, mutta sen tullessa julki, elämä romahti.

Tätäkö ne totuudentorvet ja juoruilijat haluavat kertoessaan pettämisestä? Sitä, että ennen totuutta, ihminen oli onnellinen elämässään. Vaikkakin valheessa, mutta kuitenkin onnellinen.

Miettikää, ennenkuin menette puuttumaan toisten elämään tai paljastamaan pettämistä puolisollenne!!!

[QUOTE="vieras";23443844]Salkkareita katsoo ihmiset, joilla ei ole mitään sisältöä elämässään.[/QUOTE]

Nekin. Ja sitten ne, jotka ovat yksinäisiä, joilla on aikaa tai jotka rentoutuvat työpäivän päätteeksi.

Tällä palstalla käyvät uusavuttomat mammat, jotka ei osaa lastaan kasvattaa ilman nettineuvoja.

[QUOTE="vieras";23443844]Salkkareita katsoo ihmiset, joilla ei ole mitään sisältöä elämässään.[/QUOTE]

Aihe ei koskenut ko. ohjeman katsojia, vaan tapahtumia sarjassa.

[QUOTE="vieras";23443923]Kyllä se koskee, jos et osaa elämäsi valintoja tehdä muuten, kuin katsomalla mallia jostain ö-luokan saippuasarjasta.[/QUOTE]

Kuten sanottu, MINÄ tuon tiesin, mutta ajattelin, että asian konkreettinen esittäminen muillekin olisi tarpeen. Mutta taisi mennä tämäkin mammoilta ohi riman?

paremmin oppii elämästä kattomalla salkkareita ku kyselemällä täällä.. mulla on aina tosi hauskaa ku luen alotuksia ja varsinki vastauksia :D:D joillain vaan on pipo hiiren verran liian tiukalla..

[QUOTE="pah";23443984]Pettymykset kuuluu elämään, minun mielestä ihmisellä on oikeus valita elääkö pettäjän kanssa vai ei, näin ollen oikeus tietää jos on tullut petetyksi.[/QUOTE]

Eihän se (tässä tapauksessa) onnellinen ihminen tiedä elääkö hän pettäjän kanssa!!!! Jos hän on onnellinen ja autuaan tietämätön, minusta hänelle pitäisi tämä onni suoda ja olla paljastamatta elämän romahduttavaa asiaa!!!

Jaa, kuulin äijän pettämisestä vasta eron jälkeen: tunsin itseni pelleksi kun "kaikki ystävät" olivat tienneet ja minä en. Siis miehen ja minun yhteiset.

Eipä olisi mennyt niin montaa vuotta hukkaan jos joku olisi viitsinyt kertoa.

Jaa, kuulin äijän pettämisestä vasta eron jälkeen: tunsin itseni pelleksi kun "kaikki ystävät" olivat tienneet ja minä en. Siis miehen ja minun yhteiset.

Eipä olisi mennyt niin montaa vuotta hukkaan jos joku olisi viitsinyt kertoa.

Taisit olla suhteessa kuitenkin onnellinen? Miksi ylipäätään ketään viitsii eron jälkeenkään asiasta "juoruilla"? Ei ole ystävien asia mennä puuttumaan toisten suhteeseen, vaikka tietäisikin pettämisestä!!

Onko parisuhde sitten yleensä niin huonolla pohjalla, että sen lopettaa pettäminen?

[QUOTE="vieras";23444967]Ihanko totta, älä helevetissä. :O

Jumalauta nämä jotkut ihmiset ovat säälittäviä, eivät erota faktaa fiktiosta.[/QUOTE]

Miten niin ei erota? Tässä käsittääkseni keskustellaan Salatut elämät -sarjasta. En ymmärrä miten siinä voisi olla pettäminen kyseessä, kun
a) Cindy oli sinkku
b) Ossi oli sinkku
c) Ossi kertoi Jennille, että heidän ollessaan erossa, Ossi oli tehnyt erään naisen raskaaksi, mutta nainen teki abortin
d) Ossi oli todellakin tuossa luulossa, että abortti on tehty, koska Cindy ei kertonut Ossille, että lähti kesken kaiken abortista pois

Joten missä on se pettäminen, josta ap halusi keskustella? Salatut elämät -sarjan esimerkki, kun ei sovi pettämiseen, koska sitä pettämistä ei tapahtunut.

miten niin ei erota? Tässä käsittääkseni keskustellaan salatut elämät -sarjasta. En ymmärrä miten siinä voisi olla pettäminen kyseessä, kun
a) cindy oli sinkku
b) ossi oli sinkku
c) ossi kertoi jennille, että heidän ollessaan erossa, ossi oli tehnyt erään naisen raskaaksi, mutta nainen teki abortin
d) ossi oli todellakin tuossa luulossa, että abortti on tehty, koska cindy ei kertonut ossille, että lähti kesken kaiken abortista pois

joten missä on se pettäminen, josta ap halusi keskustella? Salatut elämät -sarjan esimerkki, kun ei sovi pettämiseen, koska sitä pettämistä ei tapahtunut.

wtf?

Lol

Yhteistyössä