Mulla on ihan törkeen tylsää :(

"vieras"
ja minä kuolen tylsyyteen töissä! Ihan joo kiva, että joskus tällaisia päiviä, että ei tarvii koko ajan juosta, mutta perjantaisin saisi olla tekemistä niin päivä menisi nopeammin.. Huooooooh, vielä kaks tuntia!
 
[QUOTE="vieras";23441209]ja minä kuolen tylsyyteen töissä! Ihan joo kiva, että joskus tällaisia päiviä, että ei tarvii koko ajan juosta, mutta perjantaisin saisi olla tekemistä niin päivä menisi nopeammin.. Huooooooh, vielä kaks tuntia![/QUOTE]

Noh, onneks on vaan enää kaks tuntia...voiton puolella siis jo :)
 
[QUOTE="vieras";23441231]Onneksi joo voiton puolella, silti tuo kaks tuntia tuntuu tajuttoman pitkältä :D[/QUOTE]

sit ei muutaku perjantai pinoon tänne :) jos vaikka me saatais se aika kulumaan nopeemmin...
 
Tuo vaikuttaa tosi kivalta! =) Mä tallensin sen kirjanmerkkeihin, että joku päivä kun ajatus juoksee paremmin katselen tarkemmin. Ne korkeavyötäröiset shortsit oli aivan ihanat! :heart:
Kiitos :) Noita korkeavyötäröisiä shortseja olen saanut tehdä ihan kyllästymiseen asti tytön kavereille ja kolmet olen tehnyt hänelle ja itelleni kahdet. Pari mun kaveriakin on sellaset halunneet....eli en ole tekemässä niitä ainakaan hetkeen lisää :)
 
IhanaValo
Ei vattu vaan löydy työharjoittelupaikkaa :kieh::kieh:
Aamupäivän oottelin ensin vastausta yhestä paikasta, no sieltä soitti että ei ole nyt. Sen jälkeen oonkin soittanu ainaki viiteen muuhun paikkaan ja ei. Sit tuli yks s-postikin yheltä niiltä, kelle aiemmin oon laittanut s-postia, ja ei sinnekään.

Päätä särkee ja on paha mieli. Pitääkin olla niin v*tun tyhmä ettei voi mitään hoitaa ajoissa...tää viikko ois pitänyt jo olla harjottelussa.:headwall:

Anteeks ja heippa. Pitänee vielä koittaa jotain keksiä. Ootan "innolla" kurssiohjaajan soittoa...not.
 
Ei vattu vaan löydy työharjoittelupaikkaa :kieh::kieh:
Aamupäivän oottelin ensin vastausta yhestä paikasta, no sieltä soitti että ei ole nyt. Sen jälkeen oonkin soittanu ainaki viiteen muuhun paikkaan ja ei. Sit tuli yks s-postikin yheltä niiltä, kelle aiemmin oon laittanut s-postia, ja ei sinnekään.

Päätä särkee ja on paha mieli. Pitääkin olla niin v*tun tyhmä ettei voi mitään hoitaa ajoissa...tää viikko ois pitänyt jo olla harjottelussa.:headwall:

Anteeks ja heippa. Pitänee vielä koittaa jotain keksiä. Ootan "innolla" kurssiohjaajan soittoa...not.
Voi ei :hug: jos nyt rentoudut viikonlopun ja koitat maanantaina uudestaan.
 
Ei vattu vaan löydy työharjoittelupaikkaa :kieh::kieh:
Aamupäivän oottelin ensin vastausta yhestä paikasta, no sieltä soitti että ei ole nyt. Sen jälkeen oonkin soittanu ainaki viiteen muuhun paikkaan ja ei. Sit tuli yks s-postikin yheltä niiltä, kelle aiemmin oon laittanut s-postia, ja ei sinnekään.

Päätä särkee ja on paha mieli. Pitääkin olla niin v*tun tyhmä ettei voi mitään hoitaa ajoissa...tää viikko ois pitänyt jo olla harjottelussa.:headwall:

Anteeks ja heippa. Pitänee vielä koittaa jotain keksiä. Ootan "innolla" kurssiohjaajan soittoa...not.
Voin vaan kuvitella sun fiiliksen. :hug:
 

Yhteistyössä