Ihanaa huOmenta kaikille !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Perjantai :)
Viimosta lomapäivää aloittelen. No , onneksi vielä viikonloppu edessä.

Olipa ihana nousta kun on puhdasta :) Eilen tuli kuurattua lattioita myöten :)

Kahvia... nams.:p

Huomenta, mukavalta kuulostaa sun aamus.

Niin kuin eilen arvelit niin tää sohvaperunamummeli tais jäädä koukkuun lenkkeilyyn. Eilenkin paineltiin vauvan kans lumimyrskyssä menemään uhmaten armottomia sääolosuhteita. :)

Tänään toivottavasti vaunuillaan paremmassa kelissä; hyvältä ainakin näyttää.
Keski-Suomessa taivas on kirkas ja aurinko kohta näyttäytyy.

Huomenta!

Täällä on kukuttu kahvikupposen kanssa jo puoli kuudesta; oon alkanu illalla taas simahtaa aikasin eli heräänki sit aikasin :) Pidetään lasten kanssa tänään vapaapäivä ja iltapäivällä (heti kun mies pääsee tentistä) suunnataan sit reissuun viikonlopuksi =)

Lenkille suuntaan kuitenkin ekaks, vaikka tuolla onkin kyllä minusta liikaa pakkasta :rolleyes:

Huomenta!

Odotus jatkuu, josko saisin työharjoittelupaikan. Soittoa oottelen siis.
Jos ei onnistu niin pitää antaa ohjat kurssiohjaajalle : / Eikä siinä muuten mitään mut ois vaan kiva onnistua itse.

Huomenta! Mahduin eilen pienimpiin "raskautta ennen"-farkkuihini, joihin luulin etten varmaan koskaan tule enää sopimaan!

Enkä ole siis edes laihduttanut, kokeilin housujakin vain jos sais vihdoin inspiraation laihduttaa :laugh: No laihduttaa ei näköjään tarviikaan mutta sain kyllä inspiksen lähteä salille hoitamaan sen löysän vatsanahan, mikä siitä farkkujen vyötärön yli lörpsää, pois :D

Siiiiistiä!

Huomenta kaikille!:)
Täällä vähänaikaa sitten herätty,mies läksi tytön kaa jo ja mä tässä itteeni herättelen siivoilemaan ennen ku valmistaudun kouluun lähtöön pariksi tunniksi:)
Koirankin kanssa vielä lenkille lähdössä ja ihana ilma onkin ulkona:)

Huomenta! Mahduin eilen pienimpiin "raskautta ennen"-farkkuihini, joihin luulin etten varmaan koskaan tule enää sopimaan!

Enkä ole siis edes laihduttanut, kokeilin housujakin vain jos sais vihdoin inspiraation laihduttaa :laugh: No laihduttaa ei näköjään tarviikaan mutta sain kyllä inspiksen lähteä salille hoitamaan sen löysän vatsanahan, mikä siitä farkkujen vyötärön yli lörpsää, pois :D

Siiiiistiä!

Cool! :cool:

Kiitos!
Juu lopulta :)

Kerpele, hienoa!

Kiitos :)

Mä pidän niitä peukkuja edelleen... Alkaa pikkuhiljaa puutumaan toi vasen peukalo, ja onhan tää palstailu vähän hankalaa, ihmisetkin vähän katsovat tuolla liikenteessä... Mutku mä lupasin... Onneksi et sentään pyytänyt "peukkuja ja isovarpaita", mut voin mä aina välillä antaa supertsemppiä ja nostaa varpaatkin pystyyn tässä kun oon koneella..

;)

Tää väsynyt läppä ei vaan koskaan lopu.. jossain mussa on selkeesti ehtymätön lähde sitä...

Unohtuipa

marabou Nautihan täysin rinnoin vapaasta, kun ei tartte siivoomistakaan enää miettiä.

"vieras" Lenkkeily piristii mielialaa ihmeen paljon, joten en ihmettele jos se koukuttaa. Pitäs itekkin ulkoilla pikkusen enemmän :ashamed:

aamuntorkku Oikein hyvää reissua teille!

IhanaValo Onnea harjoittelupaikan saantiin.

Kerpele Hienoa!!!

Yhteistyössä