Huhhei :) Mitäs täällä ollaan touhuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mulla eilen aika vauhdikas päivä kun tytön serkku tuli yökylään :) Lapset leikki yhdessä ja olivat toosi kiltisti mutta kun tuli nukkumis aika, ei siitä tullu mitään. Ipanat valvo vaan ja vasta siinä vaiheessa kun sanoin, että seuraavasta äänestä serkkutyttö lähtee toiseen huoneeseen nukkumaan ni hiljeni. Tänään pitäs siivota, pyykätä ja viedä lapset pihalle kuluttamaan energiaa :D

Serkku likka söi niin kiitettävästi että olin ihan äimänä :) Haki kolme kertaa lisää ja sano koko aika vaan että nami nami herkkua :heart: Mun likka taasen ei syöny ees koko ekaa lautasta... No, hällä on taas hiljasta tuolla ruoka rintamalla mutta paranee viikossa toivottavasti.. :)

Mitäs teillä tänään tehdään?
Tulipa lätinää, hyvä jos joku jaksaa lukea loppuun :D

Eipä ihmeempiä ...Silmää vaan tässä edelleen parantelen...ja täs nyt jotaa häikkää hymiöiden kanssa näköjään...yritän laittaa tohon perään hymiöitä mutta pomppaa alkuun se hymiö.

Selkä ollut muutaman päivän tosi huonona, tänään parempi päivä ja meinaan vähän ommella ja käydä koirien kanssa lenkillä...otan silleen rauhassa. Blogin päivitin heti aamusta kun oli pakko näyttää yks kikka kolmonen :laugh:

Jaaahas, mun pitänee mennä vakoilemaan :D
Mun pitäs kans kirjotella taas tänään mut koitan löytää jotain kuvattavaa ekaks :D

Luomi turposi törkeesti viime viikolla. Sain ab:t ja ny aika kaunis vaalee mutta karsee patti siis tuol yläluomessa edelleen. Ei oo kipee kyllä. Mulla oli loppusyksystä alhaalla silmäs patti ja meni melkee kaksi kk ku meni ohi...:( Vähän outoo ku ain samas silmäss häikkää.

Eikö se silmä nyt meinaa millään parantua : / Lääkäriin uusiks jos ei ala paranemaan lähi päivinä..

No mitäs tässä..oon yrittäny laitella s-posteja vähän joka suuntaan että saisin työharjoittelupaikan mut ku niin myöhään aloin kyselemään niin aika nihkeetä on.
Tällä viikolla ois pitäny olla jo töissä..

Mie oon kironnu itteeni jo tämän alkuviikon ja viime viikon, miten voin olla niin tyhmä että aina jätän kaikki niin viime tinkaan ja sitten panikoin ku kaik hommat on myöhässä :(
Millon mie oppisin?
Ku oon sen verran ujo ja päättämätön, niin nyt sekin aika, ku ois pitäny jo paikkoja kysellä, meni siihen ku en osannu valita mistä alan kyselemään enkä oikeen tienny miten otan yhteyttä jne.
Ääliö-olo.:ashamed::headwall:

Niin, ja paranemisia Egolle!

Kävin kurkkimas Bootyn blogia, kivoja juttuja taas :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luomi turposi törkeesti viime viikolla. Sain ab:t ja ny aika kaunis vaalee mutta karsee patti siis tuol yläluomessa edelleen. Ei oo kipee kyllä. Mulla oli loppusyksystä alhaalla silmäs patti ja meni melkee kaksi kk ku meni ohi...:( Vähän outoo ku ain samas silmäss häikkää.

:( toivottavasti paranee pian :hug:

Eikö se silmä nyt meinaa millään parantua : / Lääkäriin uusiks jos ei ala paranemaan lähi päivinä..
Sen katto TAAS vaan se th ja meinas että lekurin ei tarvi kattoa. (Sama oli syksyllä). Lekuri sitten oli kyl lukenut sen syksysenkin jutun mut ei tullu kutsua näytille. On kyl sikahyvä lekuri ja uskon että jos epäilisi jotaa kaameeta, niin pyytäs näytille. Toi kutti varmaa häviää sitte joskus...huah:(

Mutta pitäs kyl ihan silmälekurissa muutenkin käydä, joten siel voisi kans kertoo näistä jutuista.

Mulla ainakin toimii ihan normaalisti....

En juuh tiiä mikä on...Eilen kävin palstalla ja oli sitten TÖRKEEN hidasta kaikki ja en jaksanutkaan sitten ootella ku pyöritteli vastauksia minuuttikaupalla. Tähän jos tällään hymiön nyt niin en saa sitä tähän, vaan menee tuonne siun lainauksen edelle koko hommeli.
Noo..jos kirjautuisi ulos ja kokeilisi sitten uudestaan.

[/COLOR][/COLOR]
Mie oon kironnu itteeni jo tämän alkuviikon ja viime viikon, miten voin olla niin tyhmä että aina jätän kaikki niin viime tinkaan ja sitten panikoin ku kaik hommat on myöhässä :(
Millon mie oppisin?

Niin, ja paranemisia Egolle!

Nooh, miulla samaa "viime tingan vikaa"...joten ei voi toteaa ku oppia ikä kaikki :D

Kiitos..otan aina positiivisia energioita vastaan. Jospa se silmä siitä paranisi noppeemmin.

Yhteistyössä