Tätä te ette usko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
VÄITE: Koolla ei ole väliä miehen eikä naisen tyydyttymisen kannalta.

Totta, siittimen koolla ei ole yhdynnässä merkitystä, kertovat Ranskassa ja Iranissa tehdyt tutkimukset.

Ranskalaismiehillä peniksen pituus lepotilassa oli keskimäärin 10,2 senttiä ja täydessä erektiossa 14,5 senttiä. Vain 12 prosentilla siitin oli erektiossa yli 16 senttiä. Tutkimuksissa ei ole havaittu korrelaatiota siittimen koon ja seksuaalisen tyytyväisyyden välillä.

Itse en taas tykkää isosta, se ei tuota kun nirhaumia ja kipua.
Kyllä tuollainen normaalikokoinen on se paras, ei sillä koolla tosiaan oo väliä..
Mielipide asia =)

Enpä ole koskaan aikaisemmin näin sanonut, mutta olisi kiva joskus kokeilla ns. normaalikokoista. Yhden ja ainoan miehen kanssa olen ollut, ja hänellä on aika iso. Seksielämä on ihanaa, mutta eipä ole tosiaan koskaan tullut kokeiltua voisiko se olla sitä pienemmänkin kanssa...

Muna seisokissa kokoa katkarapu niin aika helvetin tiukka pillu pitääs olla, että se tuntuus joltaki.

Naurettava väite, että ei ole pieniä munia ja koolla ei ole väliä. Kyllä helvetissä koolla on väliä! Ei nyt tarvitte mikään mahtimela olla, mutta suositeltavaa olis olla isompi kuin katkarapu.

Koittakaa vähän ottaa asioosta selvää ja laittaa googleen sellaanen kuin mikromuna. Siinä miettimistä teille.

Viimeksi muokattu:
Naurettava väite, että ei ole pieniä munia ja koolla ei ole väliä. Kyllä helvetissä koolla on väliä! Ei nyt tarvitte mikään mahtimela olla, mutta suositeltavaa olis olla isompi kuin katkarapu.

missä noin on väitetty? Miksi vedät herneet nenään tästä aloituksesta?

Minä olen samaa mieltä, koolla ei ole väliä, jos mulkku on normaalikokoinen (15->cm) erektiossa. toki mitä isompi sitä herkumpi. :p