Siskon vastenmielinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nakko

Vieras
Siskoni mies on todella rasittava. Iäkkäiden vanhempien ainut lapsi ja aikuisenakin käyttäytyy kuin hemmoteltu pikkuvauva. Lisäksi kuvittelee itsensä paljon paremmaksi kuin vaikka mieheni ja kylään tullessaan on aika alentava meitä kohtaan. Puhuu tyyliin: "en nyt viitsi kertoa viime matkastamme, kun eletään sellaista highlifea"!?! Siis suht normaalia keskiluokkaista elämää, mutta ilmeisesti hän kuvittelee, etät vaikkapa ulkomaanmatkat vain hänelle suotavaa luksusta.

No, viimeksi nähdessämme lopulta sanoin hänen äksyillessää, että eikö me aikuiset voitaisi olla aikuisia ja lapset kiukuttelisi. Siskon mies alkoi sitten huutaa minulle. Enpä edes muista koska aikuisiällä olisin kuullut toisen aikuisen huutavan. Nyt ei kyllä tekisi mieli nähdä ko. kaveria, mutta helatorstaiksi ollaan sovittu pitkä viikonloppu heille. Onko muilla vastaavia ongelmia? Miten kestätte?

Mulla on myös tuttavapiirissäni tälläinen iso vauva. Haluaa loputtomasti huomiota ja kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin muut. Ja auta armias jos joku on itselläni paremmin kuin hänellä. Kihisee kateudesta ja syyt ovat usein hyvin mitättömiä. Rasittava tyyppi. Pyrin välttämään tapaamista ja tapaamaan vain hänen vaimoaan.

Mulla on myös tuttavapiirissäni tälläinen iso vauva. Haluaa loputtomasti huomiota ja kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin muut. Ja auta armias jos joku on itselläni paremmin kuin hänellä. Kihisee kateudesta ja syyt ovat usein hyvin mitättömiä. Rasittava tyyppi. Pyrin välttämään tapaamista ja tapaamaan vain hänen vaimoaan.

Tekisi myös mieli vältellä tapaamista. Ainoa vaan, että asuvat meistä 700km päässä, joten aina kun kyläillään ollaan yötä toisen luona ja pakkohan minun on siskoani ja heidän ihania kaksosia nähdä :/

normaalisti neuvo olisi että ota härkää sarvista mutta en usko että miehen iso ego sallisi sitä. eli tuskin auttaisi, päinvastoin. ottaisin etäisyyttä ja selittäisin siskolle miksei haluta tulla käymään. jos sisko saa miehensä kuriin niin sitten voisin mennä.

Yhteistyössä