Voi hel*etti tätä naisen elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uaaah

Vieras
Menkat alkamassa näinä hetkinä, ja mua v*tuttaa aivan sairaasti. Jos tähän tunteeseen voi kuolla, niin hyvin lähellä on. Ja kun mua v*tuttaa kaikki ihmiset, mun työ, tää kotiarki, aivan kaikki. Yleensä nautin työstäni ja tykkään työkavereistani, niin ei tänään, ei sitten yhtään. Raivostuttaa jokainen typerä naama siellä. Ja nyt kotona ei riitä hermo yhtään noitten lasten kanssa. Ottaa päähän!!! Aargh!!!!

Helevetin pms!!!!!!!!!!!!!

Mulla on aivan samat fiilarit, sillä erotuksella vaan että syy on mies jota tapailin ja joka osoittautu täydeksi paskaksi. Eli oikein aurinkoista maanantaita meille!

Alkuperäinen kirjoittaja naisen sisulla mennään;23411082:
Mulla on aivan samat fiilarit, sillä erotuksella vaan että syy on mies jota tapailin ja joka osoittautu täydeksi paskaksi. Eli oikein aurinkoista maanantaita meille!

Sillä lailla. Mullakin jotain viritelmää tässä yhden miehen kanssa, mutta tässä raivossa sekään ei paljon lämmitä. Ihan varmaan siitäkin paljastuu jotain vähemmän mukavaa..
Mut pitäis sulkea jonnekin kellariin näiksi päiviksi, ei musta ole ihmisten lähelle ollenkaan.

Sillä lailla. Mullakin jotain viritelmää tässä yhden miehen kanssa, mutta tässä raivossa sekään ei paljon lämmitä. Ihan varmaan siitäkin paljastuu jotain vähemmän mukavaa..
Mut pitäis sulkea jonnekin kellariin näiksi päiviksi, ei musta ole ihmisten lähelle ollenkaan.

Ymmärrän, mä sain eilen tälle herralle sellaset raivarit että oksat pois. No eipä jääny mitään ns. hampaankoloon vaan kyllä kävi kerralla selväksi miten mua ei kohdella. Tekis mieli vetää sikakännit ja yrittää unohtaa koko mies.

Alkuperäinen kirjoittaja tulis jo kesä ja kärpäsiä;23411151:
Ymmärrän, mä sain eilen tälle herralle sellaset raivarit että oksat pois. No eipä jääny mitään ns. hampaankoloon vaan kyllä kävi kerralla selväksi miten mua ei kohdella. Tekis mieli vetää sikakännit ja yrittää unohtaa koko mies.

Kerro mulle, mitä se sika teki? Tiiäkkö, aina näinä päivinä musta tuntuu, että "idiootti" on synonyymi "miehelle". Samanlaisia ääliöitä kaikki.

Yhteistyössä