Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

hilippa
[QUOTE="vieras";23403874]Onkohan jotain vaikutusta sillä että tytsi saunonut vielä 17v isän ja veljen kanssa?[/QUOTE]

Vaikutusta mihin? Että on puhdas nainen kun tykkää saunomisesta? Ei se ainakaan seksuaaliseen suuntautuneisuuteen mitään vaikuta. Saunominen on osa suomalaista kulttuuria ja siihen kuuluu luonnollisena osana alastomuus.

no tota
Vaikutusta mihin? Että on puhdas nainen kun tykkää saunomisesta? Ei se ainakaan seksuaaliseen suuntautuneisuuteen mitään vaikuta. Saunominen on osa suomalaista kulttuuria ja siihen kuuluu luonnollisena osana alastomuus.
Normaalieilla ihmisillä sanoo järki ettei teinityttö sauno isänsä kanssa. Mut ei käy kaikissa perheissä hissi yläkertaan asti.

kkkkkkk
Vaikka suojeleva asenne tytsiä kohtaan olisi tavallaan hyväntahtoista, on mielestäni turhaa nuoren naisen infantilisoimista ajatella, että hän olisi vähemmän kykenevä ottamaan vastuuta omasta elämästään vain siksi, että hän on seksuaalisesti kokematon. Meillä tosiaan on vain se kolme kuukautta "ikäeroa", ihan samana vuonna syntyneitä olemme. Tytsi on korkeammin koulutettu ja varmaan monen mielestä hoitanut asiansa hyvin moitteettomasti kun mä taas olen tällainen leväperäinen yh. Silti minut nähdään jotenkin "aikuisempana" tai enemmän vastuussaolevana. Mielenkiintoista! :) Mutjuu, suojeleva asenne on kyllä nähty :D
että sinusta välittyy kovia kokenut itsestään ja mielipiteistään liiankin varma nuori nainen. Liiankin varmalla tarkoitan ehdottomuuttasi ja kyvyttömyyttäsi ottaa toisten mielipiteitä huomioon.

Tytsistä tulee mieleen yläkoululainen, joka on naivi ja hieman typerä.

WTFudge
Onko tätä jo käsitelty? En jaksa lukea JOKA sivua. Mutta siis oliko Nina ja Tytsi jo kertoneet etukäteen että Tänään Suudellaan kun kerran täällä jo se ketju et tänään jyrähtää vai miten se meni? Eli olivat ihan vakavissaan kertoneet muille nettifrendeille et hei me aateltiin tänään pussailla? Josta siis nämä nettikamut sitten teki jo etukäteen aloituksen palstalle? Siis niinke föör riiillll?

"vieras"
Onko tätä jo käsitelty? En jaksa lukea JOKA sivua. Mutta siis oliko Nina ja Tytsi jo kertoneet etukäteen että Tänään Suudellaan kun kerran täällä jo se ketju et tänään jyrähtää vai miten se meni? Eli olivat ihan vakavissaan kertoneet muille nettifrendeille et hei me aateltiin tänään pussailla? Josta siis nämä nettikamut sitten teki jo etukäteen aloituksen palstalle? Siis niinke föör riiillll?
Mikä ilmotus?Laitahan linkkiä...

WTFudge
[QUOTE="vieras";23404153]Mikä ilmotus?Laitahan linkkiä...[/QUOTE]

En mä ainakaan saa koko hakua toimimaan taas :/ Mutta Pesky Pixien aloitus, otsikko oli joku Tänään jyrähtää tms. Moni sinne kommentoi esim. Rieputarallaa en muista ketä muita, eli tiesivät jo mistä asiasta oli kyse. Tässäkin ketjussa joku jo myönsi että tätä asiaa sekin aloitus sillon koski.

Ei, vaan tytsi kertoi ystävälleen tekevänsä aloituksen illalla lasten mentyä nukkumaan. Ko suudelma tapahtui spontaanisti sitä edeltävänä iltana.

Tää keskustelu hämää mua loistavalla tasollaan :rolleyes:

Ajattele itse jos kyse olisi tulevasta miehestäsi. Voisitko sulattaa esim. sellaisen, että paljastuisi hänen kertoneneen julkisesti pussailusta poikien kanssa, tai homoseksikokemuksistaan? Entä jos löytäisit tiedot netistä vasta kun olette jo naimisissa? Entä jos hän kertoisi Facebookissa, että on menossa kanssasi naimisiin, vaikka Stefan jo onkin kyllä vienyt hänen neitsyytensä? Jos asia on sinulle ok. niin hyvä niin - monelle ei olisi.
Johan on hirmuisen ahdasmielinen näkemys asioista. Eivät kaikki ajattele tuolla tavalla.

En ymmärrä todellakaan näitä ketjussa kommentoijia. Yksi suudelma tai useampikaan suudelma ei ole välttämättä merkki suhteesta tai takaa sitä, että menee sänkypuuhiksi.

Löysätkää pipoa.

[QUOTE="vieras";23404001]Voin arvata että majavasi on tavannut toisen majavan?[/QUOTE]

Jep. Samoin kuin isäni majava, siskojeni majavat, äitini majava, langosteni majavat, mieheni majava ja kaikkien lasten majavat. Me itse asiassa laitetaan ne aina yhdessä yhteen isoon ulkotarhaan tapaamaan toisiaan siksi aikaa, kun käydään porukalla saunassa.

Yksinäinen majava on onneton. :'(

"ihanaa"
[QUOTE="Uudi";23397251]Tytsi sinä olet ihana. Jatka samalla tiellä. Löytyispä enemmän tällaisia nuoria.[/QUOTE]

niinpä! ihana asia, että ensisuudelma oli sulle noin positiivinen kokemus. mulle se ei ollut..

"vieras"
[QUOTE="vieras";23403185]Eli sillä sekunnilla, kun (edelleen vasten tahtoasi) saisit peniksen jalkojesi väliin, tuntisit itsesi mieheksi?[/QUOTE]

No eihän sillä ole loppupeleissä mitään väliä, miksi minä itseni tunnen. Mies minä silti olisin.

"vieras"
No tässähän sun suhtautuminen tulikin esille.

Jos ihmisellä ei ole mitään värkkiä siellä jalkojen välissä niin kumpi hän on? Entä jos on molemmat värkit? Mitä transsukupuoliset ovat? Entä jos transmies ei halua leikkauttaa itselleen penistä? Hänellä on silti miehen sos turvatunnus, miehen nimi ja hän tulee yhteiskunnassa kohdatuksi miehenä.

Sulla on hyvin, hyvin suppea kuva sukupuolesta jos oikeasti olet tuota mieltä.
No kyllähän jokainen saa tuntea itsensä ihan miksi itse haluaa, mutta jos kissa tuntee itsensä koiraksi, ei kissa silti ole koira.

Eihän tässä ole mistään suhtautumisista kyse, vaan faktoista. Jos nainen tykkää naisesta (siis tuntee fyysistä vetoa) hän ei minkään logiikan mukaan voi olla täysin hetero. Sano nyt, miksei sitä bi-ilmaisua voi käyttää kun sellainen kerran on olemassa?

[QUOTE="vieras";23405117]No kyllähän jokainen saa tuntea itsensä ihan miksi itse haluaa, mutta jos kissa tuntee itsensä koiraksi, ei kissa silti ole koira.

Eihän tässä ole mistään suhtautumisista kyse, vaan faktoista. Jos nainen tykkää naisesta (siis tuntee fyysistä vetoa) hän ei minkään logiikan mukaan voi olla täysin hetero. Sano nyt, miksei sitä bi-ilmaisua voi käyttää kun sellainen kerran on olemassa?[/QUOTE]

Seksuaali-identiteetti on monimuotoisempi asia :) Kyse ei ole ulkopuolisten määritelmistä vaan seksuaali-identiteetistä. Ei tytsi itseään pidäkään 100% heterona, mutta ymmärrän vallan hyvin miksei hän koe itseään biseksuaaliksi. Biseksuaalisuuteen liitetään tiettyjä piirteitä eikä tytsi niitä itsestään löydä. Seksuaali-identiteetti on kuitenkin pikemmin jakauma kuin dikotomia, joku on sitä vähän enemmän ja tuota vähän vähemmän. Harvalla on vahvoja rajoja missään kohtiin, moni ajattelee, että jos sielunkumppani tulee vastaan, niin sukupuoli ei ole esteenä, mutta kuitenkin käytännön elämssä ovat heteroita.

Yhteistyössä