Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Minä en ymmärrä sitä, miksi ensisuudelmaksi lasketaan se että suutelee ystäväänsä. Sen verran ketjua luin että tytsi on hetero ja sanoo sinua ystäväkseen.
Miksi ystävää pitää suudella.
No en mä pidä ninaa samanlaisena ystävänä kuin muita ystäviäni. En mä niitä halua suudella tai ole niihin ihastunut. :D Ystäväksi kutsun, koska olemme alunperin olleet ystäviä. Mut jos nyt on pakko määritellä niin kyllä nina on mulle enemmän kuin ystävä.

ninaTT:lle
On olemassa miehiä, jotka kokevat olevansa lesboja :rolleyes: Panseksuaali taas on kansan suussa biseksuaali, mutta hän itse ei halua rajata identiteettiänsä dikotomiseen sukupuolikäsitykseen. Miesten ja naisten lisäksi panseksuaalille kelpaa kaikki siltä väliltä ja myös sukupuolikäsitysten ulkopuolelta. Määrittelinpä itsenikin joskus panseksuaaliksi kunnes huomasin, että oikeastaan mä haluan nimenomaan miehiä tai naisia, enkä niitä välimuotoja tai sukupuolettomia.
Kiitos tarkennuksesta. Palataanko vielä tuohon miespuoliseen lesboon, se menee mun käsityskyvyn ylitse. Siis mies, joka on omasta mielestään nainen niinkö? Ja tykkää naisista muutenkin? Tätäkö tarkoitat?

No en mä pidä ninaa samanlaisena ystävänä kuin muita ystäviäni. En mä niitä halua suudella tai ole niihin ihastunut. :D Ystäväksi kutsun, koska olemme alunperin olleet ystäviä. Mut jos nyt on pakko määritellä niin kyllä nina on mulle enemmän kuin ystävä.
Meidän opiskelusta ei taas tuu yhtään mitään :whistle: Ja mulle sä olet ihanan tärkeä ystävä plus vielä vähän :hug:

"vieras"
Jos nainen pitää toista naista seksikkäänä, hän kokee seksuaalista vetoa tähän naiseen. Se ei tarkoita, että hän haluaisi tehdä asialle sen enempää.

Perushetskulle joka ei ole koskaan kyseenalaistanut mitään voi seksuaalisuus vaikuttaa yksiuloitteiselta ja mustavalkoiselta asialta. Mä taas näen ja nautin kaikista sateenkaaren väreistä :rolleyes:

Ole nyt tyytyväinen etten ruvennu vetämään tähän miespuolisia lesboja tai panseksuaaleja.
No kyllä minusta seksikkäänä pitäminen ja seksuaalinen vetovoima on eri asia. Kyllä minä pidän monia naisia seksikkäänä, mutta en sen kummempaa vetoa heitä kohtaan tunne.

Ja edelleen ihmettelen tuota ihastumista. Miten se on mahdollista henkilöön, johon ei tunne seksuaalista vetoa? Eikö silloin puhuta ystävyydestä eikä ihastumisesta?

[QUOTE="vieras";23402131]Nyynälle: MITÄ hatunnoston arvoista on sellaisessa, et kertoo netissä jokaikisen pierun elämästään?
Ja joo vois olla vaikka mun lapsi muuten paitsi, että mun lapsi ei tilitä netissä elämäänsä koska olen omilleni opettanut missä kulkee hyvän maun sekä käytöksen raja netissä.[/QUOTE]

Tuolla hatunnostolla siis tarkotin sitä että julkisesti tulee tänne, hyeenojen ja merikotkien saalistusareenalle, kertomaan jotain noin henkilökohtaista kun tietää että täällä revitään kappaleiksi kaikki jotka vähänkin poikkeaa valtavirrasta.

Ja mistä sinä tiiät ettei lapsesi käytä/tule käyttämään nettiä omien ajatustensa peliseinänä?

Ei. Se olisi transsukupuolinen MTF-lesbo. Miespuolinen lesbo ei koe olevansa hetero vaikka hän kiinnostuukin naisista. Eiks oo selkeää? :rolleyes:
No nyt mä oon vielä enemmän pihalla :O
Siis kokeeko miespuolinen lesbo olevansa ihan mies, ja olevan ihan tyytyväinen omaan sukupuoleensa? Silti seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain naisiin? Mikä tuosta miehestä "lesbon" tekee, jos hän ei itse koe olevansa kuitenkaan nainen? Mä en tajua tätä yhtään :O

Heh, jos Tytsin ensisuudelma olis tapahtunu vaikka miespuolisen opiskelutoverin kanssa niin kukaan ei paheksuis julkista kertomista, mutta kun se tapahtui naisen kanssa niin nyt se onkin pahasta :D

Ihanan epäloogista :heart:

Siis kokeeko miespuolinen lesbo olevansa ihan mies, ja olevan ihan tyytyväinen omaan sukupuoleensa? Silti seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain naisiin? Mikä tuosta miehestä "lesbon" tekee, jos hän ei itse koe olevansa kuitenkaan nainen? Mä en tajua tätä yhtään :O
Nokun hän identifioi itsensä ei-heteroksi ja samaistuu lesboihin :D Älä kysy. Itse tyydyn hyvin valtavirtamääritelmiin biseksuaalista ja polyamorisesta, vaikkeivät nekään sanoina riitä kuvailemaan mun seksuaalisuutta.

hilippa
Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä, vai mistäkö tiedät nämä asiat niin varmasti?
Ajattele itse jos kyse olisi tulevasta miehestäsi. Voisitko sulattaa esim. sellaisen, että paljastuisi hänen kertoneneen julkisesti pussailusta poikien kanssa, tai homoseksikokemuksistaan? Entä jos löytäisit tiedot netistä vasta kun olette jo naimisissa? Entä jos hän kertoisi Facebookissa, että on menossa kanssasi naimisiin, vaikka Stefan jo onkin kyllä vienyt hänen neitsyytensä? Jos asia on sinulle ok. niin hyvä niin - monelle ei olisi.

Lunatic
Tämähän on ihan selkeetä:xmas:, miehistä kiinnostunut nainenkin on homo.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23402829:
Tuolla hatunnostolla siis tarkotin sitä että julkisesti tulee tänne, hyeenojen ja merikotkien saalistusareenalle, kertomaan jotain noin henkilökohtaista kun tietää että täällä revitään kappaleiksi kaikki jotka vähänkin poikkeaa valtavirrasta.

Ja mistä sinä tiiät ettei lapsesi käytä/tule käyttämään nettiä omien ajatustensa peliseinänä?
No ihan kuule siitä, että normaalit ihmiset eivät tee niin :hug:

Ajattele itse jos kyse olisi tulevasta miehestäsi. Voisitko sulattaa esim. sellaisen, että paljastuisi hänen kertoneneen julkisesti pussailusta poikien kanssa, tai homoseksikokemuksistaan? Entä jos löytäisit tiedot netistä vasta kun olette jo naimisissa? Entä jos hän kertoisi Facebookissa, että on menossa kanssasi naimisiin, vaikka Stefan jo onkin kyllä vienyt hänen neitsyytensä? Jos asia on sinulle ok. niin hyvä niin - monelle ei olisi.
O_O Oot sä tosissas...

Nokun hän identifioi itsensä ei-heteroksi ja samaistuu lesboihin :D Älä kysy. Itse tyydyn hyvin valtavirtamääritelmiin biseksuaalista ja polyamorisesta, vaikkeivät nekään sanoina riitä kuvailemaan mun seksuaalisuutta.
Kiitos kun jaksoit vääntää rautalangasta, mutta musta tuntuu että mä jätän tän seksuaalisen alueen yhtä harmaaksi alueeksi mulle, kuin se on tähänkin saakka ollut. Lienee ihan tarpeeksi, kun ymmärtää nuo yleisimmät seksuaalimääritelmät.

Lunatic
Taidat rakastaa enemmän "sivistyssanojen" turhaa käyttöä kuin itse asioita. Mitä idiootimpi ja oudompi sana, sitä hienompaa.
Vähän kuin timo soini rakastaa niitä melooneja ja omenoita joilla on lippalakki päässä.

"vieras"
[QUOTE="Alissa";23402920]Alkaa vaikuttaa siltä, että pientä suukkoa enempää ei ole tapahtunut. Haluttiin vain repäistä ja kertoa palstalle jotain "erikoista". Ihan vaan ajan kuluksi.[/QUOTE]

Joo. Tuskin on alapäät kostuneet kiimasta.

Yhteistyössä