yhtään vinoilematta, asia muuttu julkiseks samantien kun se tänne kirjotettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23402105:, kyseessä on kuitenki henkilökohtanen asia joka ei muille, kun osapuolille, kuulu.
yhtään vinoilematta, asia muuttu julkiseks samantien kun se tänne kirjotettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23402105:, kyseessä on kuitenki henkilökohtanen asia joka ei muille, kun osapuolille, kuulu.
Et varmasti ole kauhea, mutta kaikesta päätellen mitä täällä olet elämästäsi kertonut olet huomattavasti enemmän ns. 'street wise' kuin Tytsi, joten todennäköisyys sille että saisit takkiisi on pienempi.Mun mielestä on muuten mielenkiintoista, että moni on esittänyt huolensa tytsin puolesta tässä ketjussa mutta kukaan ei tullut ajatelleeksi, että asetelmassa myös mä voin saada takkiini... Tulipahan vaa mieleen. Vai oonks mä niin kauhea, että ansaitsisin sen?
Mä en kyllä ole huolissani, mutta ymmärsin nuo kommentit niin että helpommin se osapuoli on 'hyväksikäyttäjä' joka on toista paljon kokeneempi niin seksissä, parisuhteissa kuin varmaan kaikessa muussakin.Mun mielestä on muuten mielenkiintoista, että moni on esittänyt huolensa tytsin puolesta tässä ketjussa mutta kukaan ei tullut ajatelleeksi, että asetelmassa myös mä voin saada takkiini... Tulipahan vaa mieleen. Vai oonks mä niin kauhea, että ansaitsisin sen?
Hetero ei kyllä ei ihastu saman sukupuolen edustajaan. Se ei vain mene niin. Bi voi ihastua molempii sukupuoliin, mutta ei hetero.Musta tuo on aika kapeakatseinen tapa ajatella asioita... Ei kokemus tee haavoittumattomaksi. Ja yleisesti (en nyt ala kommentoimaan mun ja tytsin välisiä asioita mitenkään yksityiskohtaisesti) niin vois ajatella, että asetelma jossa samaa sukupuolta olevat hetero ja bi ihastuvat toisiinsa niin olisi todennäköisempää, että hetero antaa pakit ku se biseksuaali.
Kysymys on seksuaalisesta identiteetistä. Ei yksi ihastuminen tee lesboksi tai biseksuaaliksi. Harva ihminen on täysin homo tai täysin hetero, moni hetero nainen osaa nähdä naisissa kauneutta ja seksiä mutteivät parisuhdetta heidän kanssaan halua jne. Samoin on lesboja jotka ovat kokeilleet seksiä miesten kanssa kun ovat törmänneet sellaisia haluja herättäneisiin miehiin. Kuitenkaan eivät halua parisuhdetta miesten kanssa tai koe romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Seksuaalinen identiteetti on aika monimutkainen asia. Suurin osa ihmisistä kokee jossakin vaiheessa elämäänsä jotain tunteita samaa sukupuolta oleviin vaikkeivät haluaisi määritellä itseään biseksuaaleiksi. Kun kuitenkin pääasiassa ihastuvat vain vastakkaisen sukupuolen edustajiin...Hetero ei kyllä ei ihastu saman sukupuolen edustajaan. Se ei vain mene niin. Bi voi ihastua molempii sukupuoliin, mutta ei hetero.
Älä horise!Kysymys on seksuaalisesta identiteetistä. Ei yksi ihastuminen tee lesboksi tai biseksuaaliksi. Harva ihminen on täysin homo tai täysin hetero, moni hetero nainen osaa nähdä naisissa kauneutta ja seksiä mutteivät parisuhdetta heidän kanssaan halua jne. Samoin on lesboja jotka ovat kokeilleet seksiä miesten kanssa kun ovat törmänneet sellaisia haluja herättäneisiin miehiin. Kuitenkaan eivät halua parisuhdetta miesten kanssa tai koe romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Seksuaalinen identiteetti on aika monimutkainen asia. Suurin osa ihmisistä kokee jossakin vaiheessa elämäänsä jotain tunteita samaa sukupuolta oleviin vaikkeivät haluaisi määritellä itseään biseksuaaleiksi. Kun kuitenkin pääasiassa ihastuvat vain vastakkaisen sukupuolen edustajiin...
Hetero ei halua mitään seksuaalista saman sukupuolen edustajan kanssa. Silloin on bi, jos sellaista haluaa. Hetero voi kyllä pitää toisia naisia kauniina tai seksikkään näköisinä, mutta ei halua koskea toiseen naiseen.Kysymys on seksuaalisesta identiteetistä. Ei yksi ihastuminen tee lesboksi tai biseksuaaliksi. Harva ihminen on täysin homo tai täysin hetero, moni hetero nainen osaa nähdä naisissa kauneutta ja seksiä mutteivät parisuhdetta heidän kanssaan halua jne. Samoin on lesboja jotka ovat kokeilleet seksiä miesten kanssa kun ovat törmänneet sellaisia haluja herättäneisiin miehiin. Kuitenkaan eivät halua parisuhdetta miesten kanssa tai koe romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Seksuaalinen identiteetti on aika monimutkainen asia. Suurin osa ihmisistä kokee jossakin vaiheessa elämäänsä jotain tunteita samaa sukupuolta oleviin vaikkeivät haluaisi määritellä itseään biseksuaaleiksi. Kun kuitenkin pääasiassa ihastuvat vain vastakkaisen sukupuolen edustajiin...
Ei kyllä voi verrata. Tämä on ketju on avattu vajaat 20 000 kertaa ja moni on avannut ketjun useamman kerran. Todellisia, yksittäisiä lukijoita ei ole kuin muutama tuhat jos sitäkään. Iltalehden levikki on lähes miljoona lukijaa.Tytsi on niin tunnettu henkilö, että tätä tapausta voisi verrata siihen, että hänen kuvansa olisi iltalehdessä ja siinä lukisi, että "Hei, Olen Tytsi ja haluan kertoa koko maailmalle pussailustani ja lesbosuhteestani".
Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä, vai mistäkö tiedät nämä asiat niin varmasti?Nimittäin vaikka on aivan hyväksyttyä harrastaa pussailua ja seksiäkin kenen tahansa kanssa ja vaikka ehkä puolet miehistä sulattaisi tyttöystävänsä lesbomenneisyyden, niin 90% sulhasehdokkaista karsiutuu sillä perusteella, että he eivät halua, että heidän tuleva vaimonsa on puhunut lesbosuhteistaan julkisesti. Tytsi on niin tunnettu henkilö, että tätä tapausta voisi verrata siihen, että hänen kuvansa olisi iltalehdessä ja siinä lukisi, että "Hei, Olen Tytsi ja haluan kertoa koko maailmalle pussailustani ja lesbosuhteestani".
No mutta eikö näiden sekasotkujen vuoksi käytetä sanaa bi. Mitä se ihastuminen sitten tarkoittaa, jos se ei liity seksuaalisuuteen?Kysymys on seksuaalisesta identiteetistä. Ei yksi ihastuminen tee lesboksi tai biseksuaaliksi. Harva ihminen on täysin homo tai täysin hetero, moni hetero nainen osaa nähdä naisissa kauneutta ja seksiä mutteivät parisuhdetta heidän kanssaan halua jne. Samoin on lesboja jotka ovat kokeilleet seksiä miesten kanssa kun ovat törmänneet sellaisia haluja herättäneisiin miehiin. Kuitenkaan eivät halua parisuhdetta miesten kanssa tai koe romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Seksuaalinen identiteetti on aika monimutkainen asia. Suurin osa ihmisistä kokee jossakin vaiheessa elämäänsä jotain tunteita samaa sukupuolta oleviin vaikkeivät haluaisi määritellä itseään biseksuaaleiksi. Kun kuitenkin pääasiassa ihastuvat vain vastakkaisen sukupuolen edustajiin...
Mä yhdyn tähän ihan täysillä!Kysymys on seksuaalisesta identiteetistä. Ei yksi ihastuminen tee lesboksi tai biseksuaaliksi. Harva ihminen on täysin homo tai täysin hetero, moni hetero nainen osaa nähdä naisissa kauneutta ja seksiä mutteivät parisuhdetta heidän kanssaan halua jne. Samoin on lesboja jotka ovat kokeilleet seksiä miesten kanssa kun ovat törmänneet sellaisia haluja herättäneisiin miehiin. Kuitenkaan eivät halua parisuhdetta miesten kanssa tai koe romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Seksuaalinen identiteetti on aika monimutkainen asia. Suurin osa ihmisistä kokee jossakin vaiheessa elämäänsä jotain tunteita samaa sukupuolta oleviin vaikkeivät haluaisi määritellä itseään biseksuaaleiksi. Kun kuitenkin pääasiassa ihastuvat vain vastakkaisen sukupuolen edustajiin...
1. Miksi kukaan haluaisi sellaisen miehen, joka ei voi sulattaa seksuaalista moninaisuutta?Nyt täytyy kyllä hieman kritisoida sitä, miten helposti ihmiset tekevät yksityiselämästään julkisen kertoilemalla nettipalstoilla yksityiasisoistaan esim. parisuhteestaan ja seksielämästään. Tästä jutusta alkaa tulla mieleen Savannan tapaus.
Varmaankin Tytsi ja ninaTT ovat kyllä harkinneet mitä tekevät ja ovat molemmat valmiita kantamaan seuraukset. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kun Tytsi on nuori, kokematon heteronainen, on seurauksena ainakin se, että kun lesbokokemuksista tehtiin julkisia, tämä tulee varjostamaan Tytsin mahdollisia miessuhteita tulevaisuudessa.
Nimittäin vaikka on aivan hyväksyttyä harrastaa pussailua ja seksiäkin kenen tahansa kanssa ja vaikka ehkä puolet miehistä sulattaisi tyttöystävänsä lesbomenneisyyden, niin 90% sulhasehdokkaista karsiutuu sillä perusteella, että he eivät halua, että heidän tuleva vaimonsa on puhunut lesbosuhteistaan julkisesti. Tytsi on niin tunnettu henkilö, että tätä tapausta voisi verrata siihen, että hänen kuvansa olisi iltalehdessä ja siinä lukisi, että "Hei, Olen Tytsi ja haluan kertoa koko maailmalle pussailustani ja lesbosuhteestani".
Ystävyyttä on monenlaista. Samaa sukupuolta olevien rakkaussuhteita on muuten kutsuttu syväksi ystävyydeksi vaikka kuinka monta tuhatta vuotta Sopiva sana tähän tarkoitukseen siis.Minä en ymmärrä sitä, miksi ensisuudelmaksi lasketaan se että suutelee ystäväänsä. Sen verran ketjua luin että tytsi on hetero ja sanoo sinua ystäväkseen.
Miksi ystävää pitää suudella.
Ihan ot, mutta millainen on "miespuolinen lesbo"? Entä panseksuaali? Mitä se tarkoittaa?Ole nyt tyytyväinen etten ruvennu vetämään tähän miespuolisia lesboja tai panseksuaaleja.
On olemassa miehiä, jotka kokevat olevansa lesboja Panseksuaali taas on kansan suussa biseksuaali, mutta hän itse ei halua rajata identiteettiänsä dikotomiseen sukupuolikäsitykseen. Miesten ja naisten lisäksi panseksuaalille kelpaa kaikki siltä väliltä ja myös sukupuolikäsitysten ulkopuolelta. Määrittelinpä itsenikin joskus panseksuaaliksi kunnes huomasin, että oikeastaan mä haluan nimenomaan miehiä tai naisia, enkä niitä välimuotoja tai sukupuolettomia.Ihan ot, mutta millainen on "miespuolinen lesbo"? Entä panseksuaali? Mitä se tarkoittaa?