Hmm, se oli varmaan eri tytsi se joka vuonna se ja se siellä jossaki laivalla pussaili jotaki... ööh... no ONNEA!
jaa. Eikös se tarina mennyt toisin.Hmm, se oli varmaan eri tytsi se joka vuonna se ja se siellä jossaki laivalla pussaili jotaki... ööh... no ONNEA!
Sun kannattaa varata seuraavaa baarireissua varten elmukelmua yöpöydälle...Voit sitten laittaa hoidon kokeilemaan...Todella kiihottavan kuuloosta. Nuolla ja imiä toista muovin läpi. Nam.
No sinä nyt voit ottaa paljasta kukkoa huuleen niin paljon kuin posket kestää imeä, ei kukaan estä. Kandee sitten käydä tautitesteissä aina välillä.Todella kiihottavan kuuloosta. Nuolla ja imiä toista muovin läpi. Nam.
Nimenomaan EN pussannut. Olin siitä ylpeä. Pidin kiinni periaatteestani.Hmm, se oli varmaan eri tytsi se joka vuonna se ja se siellä jossaki laivalla pussaili jotaki... ööh... no ONNEA!
RepsSaattaa kyllä hieman mennä fiilikset jos haarojen välistä kurkkaa joku hyypiö elmukelmut naamalla ja kortsu kielessä lörpöttämässä.
Ahhaa, no sitte =)Nimenomaan EN pussannut. Olin siitä ylpeä. Pidin kiinni periaatteestani.
toi sun pohojalaaaaaaaaaaaaaanen leviääääääää murre on kyllä niin imartelevaa jotta joo...Todella kiihottavan kuuloosta. Nuolla ja imiä toista muovin läpi. Nam.
Tälle ei muuta kuin voin kuvitella kun äijä kurkkaa haaravälistä kelmu naamalla ja kortsu puolis kielellä roikkuen.Saattaa kyllä hieman mennä fiilikset jos haarojen välistä kurkkaa joku hyypiö elmukelmut naamalla ja kortsu kielessä lörpöttämässä.
Kun on yö pimiä,Todella kiihottavan kuuloosta. Nuolla ja imiä toista muovin läpi. Nam.
No näytä se ketju missä sellaista kerrottiinAlkuperäinen kirjoittaja häh;23398388:Siis onhan tytsi ennekin pussaillu jotakin poikaa :O aivan varmasti kertoi täällä sen!
No meinaatko että mä olen sen kopsannut jonnekin koneelleni ja säilytän sitä tallessa Mikäs juttu se sit oli kun se seukkas jonku kundin kaa?! Meitä vedätetään :'(No näytä se ketju missä sellaista kerrottiin