Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

häh?
[QUOTE="vieras";23398279]Ja sinä olit siis opettajana yläasteella?[/QUOTE]

Selitä sinä nyt ihmeessä mitä kikkelissä killuva kortsu auttaa kun mies nuolee pillua? Vai kieleenkö se tungetaan?

Onnea molemmille :)

Ihme kakan jauhamista tässä ketjussa. Kyseessä on 2 aikuista ihmistä (olipa totta tai ei), jotka ovat luonnollisesti jakaneet suudelman keskenään. Onko se keneltäkään muulta pois?
Ymmärrän toisaalta tytsin halun jakaa kokemuksensa muiden kanssa. Toisaalta, netti voi olla julma paikka ja sinne jää kaikki talteen.

Antakaa tytsin ja ninaTT:n olla ja nauttia toisistaan.
Ei haittaa yhtään vaikka jäisi. :) En välitä siitä, mitä muut ajattelee.

[QUOTE="vieras";23398265]Tälle repesin :LOL: ehkäisyä...? ööh, raskaudenehkäisyä?[/QUOTE]

Noo... tarkoitin lähinnä, että mitä heterot käyttävät suuseksin aikana ehkäisyksi/suojaksi? Sitähän tässä kyseltiin. Kaksi naista ei varmaan raskauden ehkäisyksi käytä tuota kelmua?

onnea paljon
Noh, eilen se sitten tapahtui. Kello kahdentoista aikaan yöllä ja se oli todella romanttinen ja ihana kokemus, josta jää hyvät muistot. :heart:

Olen siis tarkoituksella odottanut näinkin kauan, sopivaa hetkeä ja ihmistä. Halusin suudella jotakuta, johon olen ihastunut ja jolla on mulle jotain merkitystä. :heart: Kannatti odottaa!

Oli pakko jakaa tämä täälläkin. :D Kaikki meni niin upeasti. :heart:
nnea sinulle tytsi ja onnellista jatkoa toivotaan. Pn se vain aina niin mukavaa

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23398296:
Selitä sinä nyt ihmeessä mitä kikkelissä killuva kortsu auttaa kun mies nuolee pillua? Vai kieleenkö se tungetaan?
Jos ihminen ei ole kuullut, että heterot käytävät suuseksissä kondomia, niin aika heikoilla mennään. Ei kieleen, vaan sen voi leikata auki ja laittaa naisen alapäähän. Jos haluaa.

[QUOTE="vieras";23398329]Jos ihminen ei ole kuullut, että heterot käytävät suuseksissä kondomia, niin aika heikoilla mennään. Ei kieleen, vaan sen voi leikata auki ja laittaa naisen alapäähän. Jos haluaa.[/QUOTE]

Ja kaksi naista voi tehdä aivan saman asian jos haluavat.

Miksi siis pitää erikseen puhua lesbojen ehkäisystä ja ihmetellä, että laitetaanko sinne jotain foliota tms?

"vieras"
Mummolta minä juuri opinkin sen, että kortsu päällä ei auta yhtään mitään, kun mies nuolee naista.
Voin kuvitella kun sun mummosi on istunut keinutuolissaan kutoen sukkaa ja sanonut; "Kuule sie likka, kontoomi kikkelissä ei suojaa taudilta ja jos miehesi hoitaa kielellään sun etupyllyä"....

Meillä on ollut mummojen kanssa säädyllisemmät jutut...ei oo ollut mitään sex-mummoa...

[QUOTE="vieras";23398329]Jos ihminen ei ole kuullut, että heterot käytävät suuseksissä kondomia, niin aika heikoilla mennään. Ei kieleen, vaan sen voi leikata auki ja laittaa naisen alapäähän. Jos haluaa.[/QUOTE]

Todella kiihottavan kuuloosta. Nuolla ja imiä toista muovin läpi. Nam.

Yhteistyössä