Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

"vieras"
Olisin toivonut, että olisit saanut suudelman mieheltä. Olet kuitenkin hetero. Vaikka saahan sitä hehkuttaa. Itsekin olen suudellut monia naisia ja kyllä se on ihan erilaista kuin miesten kanssa. Silloin kun on hetero.

[QUOTE="vieras";23397822]Olisin toivonut, että olisit saanut suudelman mieheltä. Olet kuitenkin hetero. Vaikka saahan sitä hehkuttaa. Itsekin olen suudellut monia naisia ja kyllä se on ihan erilaista kuin miesten kanssa. Silloin kun on hetero.[/QUOTE]

Oletko ollut ihastunut kyseisiin naisiin?

hilippa
[QUOTE="pooh";23397770]Millos aiotte hankkia lapsia vai jääkö tytsi nyt lapsettomaksi :([/QUOTE]

Yksi suudelma, tai muukaan leikittely ihastuneiden tyttöjen kesken ei vielä merkitse sitä, että jää lapsettomaksi, tai että kokemuksia tai seurustelua miesten kanssa ei koskaan tule.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23397823]No peesi! :D :LOL:

Salettiin typsy avaa uuden topikin huomenna, jossa avautuu ensimmäisestä yöstään ninattn pöksyissä.

"Ensin ninatt hiukan tunnusteli, sitten annoin luvan läpsytellä tissejä..."[/QUOTE]

"Sitten ninatt otti minua tukasta kiinni ja kosketti huvikumpuani sormella... Varovasti hän siirtyi alakertaan ja otti pitkän punaisen kielensä esiin ja lipaisi..."

[QUOTE="vieras";23397822]Olisin toivonut, että olisit saanut suudelman mieheltä. Olet kuitenkin hetero. Vaikka saahan sitä hehkuttaa. Itsekin olen suudellut monia naisia ja kyllä se on ihan erilaista kuin miesten kanssa. Silloin kun on hetero.[/QUOTE]

Niin... mun mielestä suuteleminen on ihanaa jos on ihastunut ko. ihmiseen. :) Jos sitä tekee esim. kokeilunhalusta, oli se sitten vastakkaista tai samaa sukupuolta, niin eihän se silloin juuri miltään tunnu. Itse uskon, että siitä saa ihanan kokemuksen aina, kun on aidosti ihastunut toiseen puoliskoon.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23397843]"Sitten ninatt otti minua tukasta kiinni ja kosketti huvikumpuani sormella... Varovasti hän siirtyi alakertaan ja otti pitkän punaisen kielensä esiin ja lipaisi..."[/QUOTE]

:LOL::LOL::laugh

auuu mun maha!

:LOL::LOL::LOL:

[QUOTE="vieras";23397843]"Sitten ninatt otti minua tukasta kiinni ja kosketti huvikumpuani sormella... Varovasti hän siirtyi alakertaan ja otti pitkän punaisen kielensä esiin ja lipaisi..."[/QUOTE]

Mulla on itseasiassa tositositosi lyhyt kieli :D Mut juu, carry on, me otetaan ny sellanen linja että saatte pervoilla ihan keskenänne :rolleyes:

Teillä taitaa olla nyt jotain ihan omia fantasioita. :D :rolleyes: Kannattaa keskustella niistä ihan jossain muualla jos haluatte niitä tuoda esiin. ;)

"vieras"

"Sen jälkeen oli minun vuoroni tunnustella ninan etupyllyä...UUUH AAH, hän voihkaisi ja nännit kovettui molemmilta yhtä aikaa..."

"vieras"
Niin... mun mielestä suuteleminen on ihanaa jos on ihastunut ko. ihmiseen. :) Jos sitä tekee esim. kokeilunhalusta, oli se sitten vastakkaista tai samaa sukupuolta, niin eihän se silloin juuri miltään tunnu. Itse uskon, että siitä saa ihanan kokemuksen aina, kun on aidosti ihastunut toiseen puoliskoon.
Kulta! Halataan! Haluitsitsäkin tyttörakkautta? Asun Helsingissä. Kuva ois kiva.

Yhteistyössä