relaatiot 23

Mikähän HELVETTEN yhdistää VILLI LÄNSI ruudussa Daltonin pojista alaspäin 10 ja muita ympäröiviä sanoja ? Ei toimi pää,ei. Ratakiskoa, thänks :)
SAIN ITTEKKIN KISKOO EI AUTOVARAS VAAN H...
samassa ruudussa jumittaa Ian MC.. alaspäin 3+8 ? se vastasanakin on,mut ei vaan tule mieleen..
IAN MCKELLEN
NISÄKÄS

jellona alas 10+7 ?? onvinkattu varmaan, mut just nyt en jaksas millään selata ketjua ( anteeksi ).mitään vastasanaa mulla ei tule tuohon vielä josta vois olla apuja..
Panjshirin leijona

MÄ JO LUULIN ETT KAIKKI SAI VALMIIKSI LAITAN MUUTAMIA PUUTTEITA SULLE JOS SUL OIS:attn:

LS
Mikähän HELVETTEN yhdistää VILLI LÄNSI ruudussa Daltonin pojista alaspäin 10 ja muita ympäröiviä sanoja ? Ei toimi pää,ei. Ratakiskoa, thänks :)

samassa ruudussa jumittaa Ian MC.. alaspäin 3+8 ? se vastasanakin on,mut ei vaan tule mieleen..

NISÄKÄS

jellona alas 10+7 ?? onvinkattu varmaan, mut just nyt en jaksas millään selata ketjua ( anteeksi ).mitään vastasanaa mulla ei tule tuohon vielä josta vois olla apuja..
Villi länsi-ruudussa daltoneista alas 10 on varmaankin se hevosia ryöstelevä henkilö.
Ian Mc... 3 8 on samanalkuinen, mutta eri loppuinen nimi. etunimi ja sukunimen alkukin on sama.

Leijona 10 7 on vähän mahdoton saada yläkautta, mutta yhden miehen sotilaallinen lempinimi se oli. Loppuosa on leijona.

Heippati rallaa
ok ok ok 4
ok ok ok 5
10 ok 11 9
13 4 8 7
tilanne tää 907 sanaa n oi sata puutuu hidast on

Laitan nyt ne jota oon pähkäillyt

STA TREK

ASE 9 EN SAA KÄÄNTÄMÄLLÄ EN VÄÄNTÄMÄLLÄ
enkä sitä 13

alhaalla voit ja osa väliset molemmat
ja ylh siitä maria hau alas jok yhd niihin pic ei käy tutkija ei seikkailija ei sukeltaja ei mikää ei callnhanger hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

MINERAALI

pAHIN JUMMI

rub jatko alas rau mal alas vas joka sit yhd immeiseen
mal 4 + 5
int alas 8

jos kukaan viittis oon lukenut kaikki vihjeet mut ei löydä|O:':)popcorn::rolleyes:

endie harmaana
Heippati rallaa
ok ok ok 4
ok ok ok 5
10 ok 11 9
13 4 8 7
tilanne tää 907 sanaa n oi sata puutuu hidast on

Laitan nyt ne jota oon pähkäillyt

STA TREK

ASE 9 EN SAA KÄÄNTÄMÄLLÄ EN VÄÄNTÄMÄLLÄ
enkä sitä 13

alhaalla voit ja osa väliset molemmat
ja ylh siitä maria hau alas jok yhd niihin pic ei käy tutkija ei seikkailija ei sukeltaja ei mikää ei callnhanger hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tämä on "itsenäisesti sukeltava, moottoroitu syvänmeren sukellusalus" googlaa

MINERAALI

pAHIN JUMMI

rub jatko alas rau mal alas vas joka sit yhd immeiseen
mal 4 + 5
int alas 8

jos kukaan viittis oon lukenut kaikki vihjeet mut ei löydä|O:':)popcorn::rolleyes:
muita mä en tiedä kuin tuon yhden.
mineraali ruutuun en ole jaksanut lainkaan yhtään vielä oikein panostaa..

endie harmaana
mun muutama jumi ( niitä riittää meinaan :D )
MINERAALI
hesa alas 5 ? oliko kaupungoinosa,jos niin en löydä.
kru..jal.ki.alas 5

ARMEIJA
laivast.. ylös 10+9
ja sit se pääsanasta oikeelle yläviistoon 15
Butterfly ylös 8

absolutisti
mun muutama jumi ( niitä riittää meinaan :D )
MINERAALI
hesa alas 5 ? oliko kaupungoinosa,jos niin en löydä. naapurikaupunki
kru..jal.ki.alas 5 valtio, tän saa helpommin toisesta suunnasta

ARMEIJA
laivast.. ylös 10+9 suomalainen sota-alus
ja sit se pääsanasta oikeelle yläviistoon 15
Butterfly ylös 8 tän saa helpommin kans tuolta toisesta suunnasta
täs jotain

absolutisti
jos vaikka jollaki olis vinkkejä näihin puuttuviin sanoihin

armeija-ruutu
manner... 14

narnia-ruutu
kivi ja ki..paa.. 9

everest-ruutu
tii.. 9 8

nisäkäs-ruutu
pa.. pa.. ja hybr... 9 8
si..va... 9 2 9 vihjeenä oli jotain että vastakkaiset koot monikossa. mut en keksi sitä isompaa kokoa

löytöretket-ruutu
ku..fu.. 11
co... 7

endie harmaana

armeija-ruutu
manner... 14 tää oli se ammatti armeijassa + se joka on kun johtaa( mitätahansa) porukkaa

narnia-ruutu
kivi ja ki..paa.. 9 tää on nolon helppo.itsekin pitkään mietin.sulla on jo tää sana noista,käännä toisinpäin= sukunimi..

everest-ruutu
tii.. 9 8 mount everest suomi wikissä on

nisäkäs-ruutu
pa.. pa.. ja hybr... 9 8
si..va... 9 2 9 vihjeenä oli jotain että vastakkaiset koot monikossa. mut en keksi sitä isompaa kokoa = suurimmat

löytöretket-ruutu
ku..fu.. 11
co... 7
siinäpä=)

"eva"

armeija-ruutu
manner... 14 -mikä yhdistää manner ja alaruudussa olevia tyyppejä ne kaikki ovat.. s..... j....a

narnia-ruutu
kivi ja ki..paa.. 9 - käännä sanat toisinpäin (jos nyt ymmärsin mitä sanaa haet)

everest-ruutu
tii.. 9 8 - löytyy tiibetin wikistä, eräs paikan nimi,kylmä sellainen

nisäkäs-ruutu
pa.. pa.. ja hybr... 9 8 - ,muuta loppusana alemmaksi a saat tämän
si..va... 9 2 9 vihjeenä oli jotain että vastakkaiset koot monikossa. mut en keksi sitä isompaa kokoa - isot ja pienet , superlatiivi muodossa 8kurkkaa superlatiivi wiki ensi alkuun.

löytöretket-ruutu
ku..fu.. 11 - alapuolelta saat tämän paremmin, liittyy suomalaiseen ohjelmaan jossa "ruoka corner epämieluisa sellainen"
co... 7 - tämä on tuo jonka yläpuoella vinkkasin
tässä alkuun jotain avitusta :)

perästä tullaan hitaasti mutta varmasti :D
montaa sanaa ei puuttuis enää, mut aivot ei toimi näin kankkusessa :LOL:
laitan mun puuttuvat, saa vinkata jos tahtoo :D vaadi en sitä ku en ite kerkee tän kauempaa jaaritteleen täällä
nisäkäs:
pa... pa... 8+6 (tuo yläpuolella oleva vinkki ei kyl auennu, ainakaan vielä)
sit siitä 9+2+9:stä puuttuu kaikki jatkosanat

sankari:
karhusta molemmat
näin sen vinkin tohon ysiin, mut en mie keksi mitä muuta se tyypi on ku ohjaaja :D

Yhteistyössä