Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

  • Viestiketjun aloittaja Stiigi
  • Ensimmäinen viesti
Stiigi
Netissä aloitetaan avaukset provokatiivisesti, muuten ei kukaan vastaa. Sen olen huomannut, tänne tuli kuitenkin paljon hyviä viestejä ja vinkkejä. Joten se aloitus palveli sitä mitä hain takaa, sain teidän huomion ja sitä kautta luotua keskustelua. Mutta kuten jo totesin niin, ehkä deittihommat netissä ei vain ole minun juttu. Jotkut varmasti ovat tuossa maailmassa kuin kotonaan.
 
Netissä aloitetaan avaukset provokatiivisesti, muuten ei kukaan vastaa. Sen olen huomannut, tänne tuli kuitenkin paljon hyviä viestejä ja vinkkejä. Joten se aloitus palveli sitä mitä hain takaa, sain teidän huomion ja sitä kautta luotua keskustelua. Mutta kuten jo totesin niin, ehkä deittihommat netissä ei vain ole minun juttu. Jotkut varmasti ovat tuossa maailmassa kuin kotonaan.
No kuka hullu haluaa hyvän deittailijan?
 
Ei se ollut valitukseksi tarkoitettu. Kummatkin sukupuolet niitä huomaavaisuuksia mielellään ottaa vastaan. Mies olisi innoissaan pihvistä pekonilla, ja nainen kukista suklaalla. Vaan nainen voi pitää miehelle kokkaamista alentavana, ja mies kukkia joutavina turhanpäiväisyyksinä. Näitähän täältä palstalta lukee harva se päivä.

Hmm. Meillä mies kokkaa, tekee muuten hyvää ruokaa. Ja ostaa kukkia minulle myös. Mä teen toisentyyppisiä juttuja ja se onneksi osaa arvostaa niitä. Sen mielestä on ihan kiva ylläri, jos meidän olohuone muuttuu avaruusalukseksi tai että olkkariin on ilmestynyt lakanoista tehty teltta. Varmaan jonkun muun mielestä tyhmiä juttuja.
 
Mietin, että saako naiset vastauksia enemmän siksi, että miehet etsiikin pääsääntöisesti seksiseuraa ja naiset sitten ehkä enemmän vakavampaa suhdetta? Niin sitten miehet pistää viestiä kaikille, että mahdollisimman monen kaa tärppäis.
 
Stiigi
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23390603:
Mietin, että saako naiset vastauksia enemmän siksi, että miehet etsiikin pääsääntöisesti seksiseuraa ja naiset sitten ehkä enemmän vakavampaa suhdetta? Niin sitten miehet pistää viestiä kaikille, että mahdollisimman monen kaa tärppäis.
Niinpä, ehkä tuossa on se vastaus. Joka ainoalle viestiä ja sormet ristiin. Sitten jos joku on valikoivampi ja laittaa vain muutamalle naiselle viestiä niin se hukkuu sinne. Jokuhan tätä jo kommentoi, että pistävät saman viestin ilmeisesti kaikille nämä miehet.
 
"vieras"
En jaksanut lukea kuin ensimmäisen sivun tätä ketjua, mutta täytyy tähän mainita, että äkkiseltään laskettuna tunnen peräti neljä pariskuntaa, jotka ovat toisensa netistä löytäneet. Eli kyllä sen täytyy ainakin joillekin miehillekin olla kannattavaa. ;)
 
"jepulis"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23390410:
Äläpäs sinä siinä valita, kun et kerta joudu auton ovea mulle avaamaan! :D
Mun mies joutuu, tai ei, se SAA avata mulle auton oven ja muutenkin se Saa olla mulle ihana. Enkä ikipäivänä tottuisi enää sellaiseen mieheen, mimmosia muiden miehet silminnähden on. Siis tarkoitan lähinnä sitä, että kokisin sen tapailun ja etsimisen ihan äärivaikeana, kun olen tottunut tälläiseen, eikä kukaan voisi kumminkaan täyttää niitä odotuksia. Onneksi ei tarvii ettiä ketään.
Onpas ylimielisesti kirjoitettu :D '...mimmosia MUIDEN miehet on' 'KUKAAN ei voisi täyttää niitä odotuksia' = sun mies on maailman ainoa naisen huomioonottava mies, kaikkien muiden miehet on kusipäitä.
 
[QUOTE="akka";23390901]Tämä lause riittäisi minun kiinnostukseni heräämiseen jonka laitoit eli

*Kunhan löydän naisen joka on yhtä hullu kuin minä itse, niin se riittää.*[/QUOTE]

Niin olisi minullekin riittänyt kymmenen vuotta sitten. Jos olisin uudelleen noilla asioilla, niin suhtautuisin tuohon hulluudella kehumiseen asenteella "V*ttu, mee pois. En kaipaa hulluja."
 
Stiigi
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23391135:
Niin olisi minullekin riittänyt kymmenen vuotta sitten. Jos olisin uudelleen noilla asioilla, niin suhtautuisin tuohon hulluudella kehumiseen asenteella "V*ttu, mee pois. En kaipaa hulluja."
En minäkään kaipaa oikeita hulluja elämääni, olen niitä lapsuudesta asti joutunut katselemaan ja mielisairas ihminen ei ole kovinkaan mukavaa seuraa. En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa olla normaali, jos joku sanoo olevansa normaali, niin kuulostaa aika tylsältä tyypiltä, tekee luultavasti kaikkea pitkästyttävän tylsää, suorittaa jatkuvasti, eikä osaa relata. Kaikki aika menee siihen, että yrittää olla normaali, mitään spontaania ei tehdä ikinä vaan tehdään aina kaikki niinkuin muutkin tekevät ja ovat tehneet.
 
"vieras"
En minäkään kaipaa oikeita hulluja elämääni, olen niitä lapsuudesta asti joutunut katselemaan ja mielisairas ihminen ei ole kovinkaan mukavaa seuraa. En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa olla normaali, jos joku sanoo olevansa normaali, niin kuulostaa aika tylsältä tyypiltä, tekee luultavasti kaikkea pitkästyttävän tylsää, suorittaa jatkuvasti, eikä osaa relata. Kaikki aika menee siihen, että yrittää olla normaali, mitään spontaania ei tehdä ikinä vaan tehdään aina kaikki niinkuin muutkin tekevät ja ovat tehneet.
Joo, mutta nää itseään "leikillisesti" ja "hauskasti" hulluksi tituleeraavat normaalit (siis ei oikeasti mielisairaat) ihmiset ovat vähän oma ihmistyyppinsä, se on yleensä jotain erikoisuudentavoittelua vailla mitään sisältöä - itse kierrän ne yhtä kaukaa kuin nuo kuvailemasi "normaalit".
 
Stiigi
[QUOTE="vieras";23391299]Joo, mutta nää itseään "leikillisesti" ja "hauskasti" hulluksi tituleeraavat normaalit (siis ei oikeasti mielisairaat) ihmiset ovat vähän oma ihmistyyppinsä, se on yleensä jotain erikoisuudentavoittelua vailla mitään sisältöä - itse kierrän ne yhtä kaukaa kuin nuo kuvailemasi "normaalit".[/QUOTE]

Okei, yritetään jaksaa toinen toisiamme. Itse en kyllä vedä mitään roolia ja kaikkia emme voi miellyttää, joten miksi edes tuhlaisimme siihen turhaan aikaa.
 
"vieras"
Okei, yritetään jaksaa toinen toisiamme. Itse en kyllä vedä mitään roolia ja kaikkia emme voi miellyttää, joten miksi edes tuhlaisimme siihen turhaan aikaa.
Aivan samaa mieltä tästä. Oma itsensä tosiaan kannattaa olla näissä parinetsintä-kuvioissakin, roolia kun ei kukaan loputtomiin jaksaisikaan vetää. Ja kyllä me erilaiset ihmiset varmasti toisiamme jaksamme sen verran kuin tarvii, yleensä se vaatii vain avoimen mielen. =) Onnea joka tapauksessa kumppanin löytämiseen.
 
donner
[QUOTE="nii";23391533]pitää olla aika sekaisin, jos alkaa jotain treffipalstan viestii tunteja pohtimaan ja väsäämään. Sit pitäs vielä kiittää siitä elämänkerrasta?[/QUOTE]

No kyllä jos hyvän profiilin näkee, niin tietää, että nainen saa helposti yli sata vastausta. Siinä ei tosiaankaan riitä "moi, mitä kuuluu"-tyylinen viesti. Täytyy hioa sopiva vastausviesti naisen profiilista koukkuja poimien. Mutta siltikin kaikki eivät edes kiitä tai parin viestin jälkeen katoavat kuin pieru Saharaan. Ei pitäisi olla katkera, mutta yksi tähti tulee varoitukseksi muille miehille arvosteluksi.
 
"nii"
No kyllä jos hyvän profiilin näkee, niin tietää, että nainen saa helposti yli sata vastausta. Siinä ei tosiaankaan riitä "moi, mitä kuuluu"-tyylinen viesti. Täytyy hioa sopiva vastausviesti naisen profiilista koukkuja poimien. Mutta siltikin kaikki eivät edes kiitä tai parin viestin jälkeen katoavat kuin pieru Saharaan. Ei pitäisi olla katkera, mutta yksi tähti tulee varoitukseksi muille miehille arvosteluksi.
Oletpa naurettava :D laitat yhden tähden sen takii, et joku ei jaksa vastata sun jorinoihin.. Tai pettyy sun kuvaan tms :DD Voi elämä.. Mut hei, ei niillä tähtien määrällä ole väliä, kyllä siellä fiksut miehet kiinnittää muihin asioihin huomion kun jonkun katkeran ukon tähditykseen :)
 
"fillaristi"
Onneksi ei ole haku päällä, kun tuntuu kuulostaa tuo deittaileminen nykyään niin vaikealta. Ihmisen pitäisi olla lähdes täydellinen supliikkijannu ja kameleontti, jotta miellyttäisi kaikkia? Onneksi ei!
Pitää liikkua siellä, missä omat mielenkiinnotkin on ja olla avarakatseinen ja suvaitsevainenkin. Saletisti natsaa, jos onnenkantamoinen on mukana myös!
 
"vieras"
[QUOTE="fillaristi";23391659]Ihmisen pitäisi olla lähdes täydellinen supliikkijannu ja kameleontti, jotta miellyttäisi kaikkia? [/QUOTE]

En tajua tuota kaikkien miellyttämistä. Miksi kukaan edes haluaisi miellyttää kaikkia? Oli miten oli, se ei kyllä onnistu edes täydelliseltä supliikkijannulta ja kameleontilta.
 
"vieras"
Täytyy hioa sopiva vastausviesti naisen profiilista koukkuja poimien.
Oletko nyt ihan varma, että sun ylihiottu ja taktikoitu vastaus ei vaikuta ylihiotulta ja taktikoidulta? Mulle ihan totaalisen turn off on sellaiset ihmiset, joista oikein huomaa että pyrkivät sanomaan mitä minä haluan kuulla, sen sijaan että sanoisivat mitä itse ovat mieltä, ja sellainen efekti noiden sun koukkujen poiminnastakin voi tulla.
 
donner
[QUOTE="vieras";23399237]Oletko nyt ihan varma, että sun ylihiottu ja taktikoitu vastaus ei vaikuta ylihiotulta ja taktikoidulta? Mulle ihan totaalisen turn off on sellaiset ihmiset, joista oikein huomaa että pyrkivät sanomaan mitä minä haluan kuulla, sen sijaan että sanoisivat mitä itse ovat mieltä, ja sellainen efekti noiden sun koukkujen poiminnastakin voi tulla.[/QUOTE]

Naisia ei sitten voi ymmärtää. Copypastettu ei saa olla ja kun tekee yksilöllisen niin turpiin tulee.

Taidan ryhtyä munkiksi.
 
iKeekoo
Laitoin ilmoitukseen 'varattu mies', kun lupakin on (sitä selittelemättä täällä.) Etsin ns vakituista seksisuhdetta ja ystävää ilman sitoumuksia, mutta kumminkin ystävänäkin, nainen kun pitää tuntea että seksi on antoisaa molemmille. Ei yhtään vastausta. Nurkissa kumminkaan varattu mies ei tunnu olevan este , vihjailijoita ja lääppijöitä riittää. Kanksinaismorraalista. Luulisi että varattu, vakaa ystävyyssuhde jne on monelle, jotka eivät miestä kumminkaan halua, turvallinen vaihtoehto. Ja ettei ihmisessä ole vikaa, kun se kelpaa . Poistin ilmoituksesta sanan varattu jain 30 vastausta. En vastannut yhteenkään koska ilmoitukseni oli valheellinen. Kunhan testasin että onko ilmossa sinänsä vikaa.
Treffii-lmoitusten naisille yleensä kelpaa vain se ulkoisesti 9-10 mies. Se 'prinssi'. Siksi ne muutavat kiertävät sitten naisesta toiseen. Valinnan vapaus.
 

Yhteistyössä