Ihastuneen ihmisen käytös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käytöspohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käytöspohtija

Vieras
Miten teidän mielestä käyttäytyy sellainen ihminen, joka on kiinnostunut/ihastunut työkaveriin? Eli siis kielletyt tunteet kyseessä...varattuja kumpikin osapuoli :/ Pohdin vaan erään miehen käytöstä...käytös on siis periaatteessa kaikkea muuta kuin mitä ihastuneelta saattaa olettaa...ihan kuin ei pystyisi olemaan mun kanssa samassa tilassa. Johtuuko välttely ihastumisesta vai siitä, että ei siedä mua?!!? On tää kans...

Ääni, äänensävy paljastaa usein ihastuksen. Ei ihmiselle itselleen välttämättä, mutta sivusta kuulee kyllä, kuinka ääni pehmenee. Niin miehillä kuin naisillakin. Ja jos sitten koittaa peittää ihastusta, voi tulla sellaista tekotylyyttä ääneen, ettei ihastus kuuluisi. Yhtä paljastavaa.

Musta tuntuu just, että on sellainen tyly mua kohtaan..ainakin siis muiden läsnäolon aikana. Kahdestaan samassa tilassa ollessamme saattaa joskus jopa hymyillä mulle. Välillä vaan tulee tunne, että se inhoaa mua ja oon ihan harmissani, kun mietin, että oonko tehnyt jotain väärää :/

mitä merkitystä sillä on jos kerta olette kumpikin varattuja?

Sinällään ei mitään merkitystä asialla olekkaan. Mutta kun toisen ihmisen käytös vaan pistää miettimään...siis haluaisin tietää, mistä hänen käytös oikein johtuu. Eli olenko oikeasti hänelle kuin punainen vaate vai yrittääkö hän vain peitellä ihastumistaan. Voi kunpa voisinkin mennä kyseisen ihmisen pään sisälle eli jos hän ei vain pidä minusta, voisin kysyä siihen syytä. Mutta jos hällä on jotain tunteita mua kohtaan niin sitten "ymmärtäisin" ehkä hieman paremmin hänen käytöstään enkä miettisi oman pääni sisällä koko ajan sitä, olenko tehnyt jotain väärin.

Kyse on minun pomostani ja siksi olisi kiva tietää, jos hän ei minusta pidä. Voisin ehkä varautua työpaikan vaihtoonkin, en ole kuitenkaan vakkarina kyseisessä puljussa.

Kyllähän sinä ap voit kysyä, että onko joku vialla, jos sinusta tuntuu, että esimiehesi ei pidä sinusta. On sinulla oikeus tietää, että teetkö jotain väärin tai mistä kiikastaa. Ilman että tuota ihastumisasiaa mitenkään ottaa esille.

Kyllähän sinä ap voit kysyä, että onko joku vialla, jos sinusta tuntuu, että esimiehesi ei pidä sinusta. On sinulla oikeus tietää, että teetkö jotain väärin tai mistä kiikastaa. Ilman että tuota ihastumisasiaa mitenkään ottaa esille.

Ehkä otan asian esille seuraavan kerran, kun koen, että taas oli jotenkin tylympi mulle kuin muille. Pelkään vaan, miten se vaikuttaa meidän väleihin sen jälkeen. Tuleeko kanssakäymisestä vieläkin töksömpää?!?!

[QUOTE="aloittaja";23388504]Ehkä otan asian esille seuraavan kerran, kun koen, että taas oli jotenkin tylympi mulle kuin muille. Pelkään vaan, miten se vaikuttaa meidän väleihin sen jälkeen. Tuleeko kanssakäymisestä vieläkin töksömpää?!?![/QUOTE]
Eihän sitä koskaan tiedä. Minulla on ollut vähän samanlainen juttu, en tosin ajatellut ollenkaan, että kysymys olisi ollut ihastuksesta, mietitytti vaan, että onko minussa jotain ärsyttävää (no kenessäpä ei olisi) tai onko joku väärinkäsitys välillämme. Pitkään sitä harmittelin, mutta kerran sitten uskalsin kysyä, että miten, kun minusta tuntuu, että joku hiertää väleissämme ja kuitenkin pitäisi yhteistyötä tehdä. Ei hän siinä osannut sanoa mitään sen kummempaa, enemmänkin vakuutteli, ettei mitään ole vialla. Mutta se epämukavuuden tunne väheni ja alkoi olla luontevampaa se kanssakäyminen. Tavallaan mikään ei siis selvinnyt, mutta välit paranivat.

Eihän sitä koskaan tiedä. Minulla on ollut vähän samanlainen juttu, en tosin ajatellut ollenkaan, että kysymys olisi ollut ihastuksesta, mietitytti vaan, että onko minussa jotain ärsyttävää (no kenessäpä ei olisi) tai onko joku väärinkäsitys välillämme. Pitkään sitä harmittelin, mutta kerran sitten uskalsin kysyä, että miten, kun minusta tuntuu, että joku hiertää väleissämme ja kuitenkin pitäisi yhteistyötä tehdä. Ei hän siinä osannut sanoa mitään sen kummempaa, enemmänkin vakuutteli, ettei mitään ole vialla. Mutta se epämukavuuden tunne väheni ja alkoi olla luontevampaa se kanssakäyminen. Tavallaan mikään ei siis selvinnyt, mutta välit paranivat.

Niin, kai sitä täytyy ihan suoraan kysyä. Ihastumisen epäily tuli vaan siitä, kun jollain tapaa aavistelen sellaistakin ilmassa olevan. Vaivautuu jotenkin mun läsnäolosta (punastuukin joskus). Ja siis ennen oli aina yhtä hymyä, sit vaan yks kaks kaikki muuttu ja ikään kuin välttelee mua. Aina kun tuun samaan tilaan, hän lähtee. Ikinä ei heitä mulle läppää, monelle muulle kyllä. Ja jos samassa tilassa on paljon ihmisiä, tuntuu, että silti tarkkailee mun puheita?!?! Käytöksen muutosta lähinnä ihmettelen...siksi epäilen myös, että oon tehnyt tai sanonut jotain väärää :(

Vaikeeta. Tai sit vaan annan asian olla ja jätän hänet ihan omaan arvoonsa. Ajatelkoot musta mitä lystää :D

Olisi tosiaan mukavaa kuulla kokemuksia, miten ihastunut ihminen oikein käyttäytyy. Itse juurikin käyttäydyn niin, että olen vaivaantunut ihastumisen kohteen ollessa läsnä. Nauran paljon enemmän, mutten osaa heittää mitään hyvää juttua sille ihastukselleni. En oikein osaa edes kommentoida hälle mitään. Miten mahtaa olla miehien kohdalla asian laita? He varmaan ovat suorasukaisempia? Jos ovat ihastuneita, tuovat sen esille?

Voihan se olla ihastunut, ja inhoaa sitä. Sitten tavallaan sysää sen omilta harteiltaan ap:n päälle..

Mulla on ihan sellanen fiilis että joskus mulla olis ollut vastaavanlainen tilanne, että siis olin ihastunut ihmiseen johon en olisi halunnut olla ihastunut ja se kyrsi niin mahottomasti. Siihen jos vielä päälle tulis se että siitä ihmisestä ei mitenkään "pääse eroon" niin joo, vois olla todella turhauttavaa.

Mä kanssa liputan sen suoraan kysymisen puolesta.

sama tilanne täällä. kuka osaisi selittää miehen käytöstä? onko kellään naisella tunneälyä että osais kertoa miten noin käyttäytyvien miesten päässä liikkuu?

Riippuu varmaan pitkälti henkilökemioista, miten ihminen käyttäytyy ihastuneena. Itse olen ollut ihastuneena sekä vaivautunut että yli pirteä. Aina vähän kohteesta riippuen. Ihastuminen on jokakeväinen "ongelma".

Olen ihastunut samassa taloyhtiössä asuvaan mieheen joka on minua paljon (about 15 vee) vanhempi. Moikataan ulkona jos tullaan vastakkain siinä kaikki. Yritän ottaa katsekontaktia mutta hän ei vastaa korkeintaan vilkaisee.